A sorsolás :) (folytatása)

 2012.10.03. 13:51

Mindannyian elmosolyodtak. Már csak azt kellett eldönteniük, hogy ki húzza ki a nevet. Úgy mondván nagy veszekedés tört ki és ekkor Zayn előállt egy ötlettel.

-Kő, papír, olló. 5-ből aki többet nyer - Zayn.

......

Louis győzött és ő húzta ki a nevet. A papírra 1 név, a címe meg a telefonszáma volt írva. Lou elővette a telefonját és bepötyögte a számot és kihangosította..... Jillian telefonja megszólalt, látja hogy ismeretlen és felveszi.

-Halló?? - Jillian.

-Szia! Ez itt a 1D. Yeeee!! Gratulálunk te vagy a szerencsés nyertes! - Louis.

-Úriiiiisten!!!!! Ez az!!!!! Imádlak titeket! - Jillian.

*a fiúk mosolyognak*

-Lerakom, de majd később úgy kb 10 perc múlva valamelyikőnk visszahív és megbeszéljük a részleteket. Szia!

-Rendben. Oké. Szia!

Jillian rohan le a többiekhez, hogy közölje a nagyszerű hírt velük.

-Lányok!! Gyertek ide!! - Jillian.

-Mi az, Jilli? - Cata.

-Én vagyok... - Jillian.

-Ki vagy te?? - Ash.

-Én-én-én nyertem! - Jillian.

-Mit nyertél? Észt? - Sarah.

-Hahaha nagyon vicces, de nem. Én nyertem a One Direction-nel 1 közös napot. És kb 10 perc múlva hív vissza valamelyikük és megbeszéljük a részleteket - Jillian.

-Ohh tényleg??!.... Vagyis kit érdekel... - Sarah.

Ashley és Cata értetlenül néznek rá. Tudtukkal nem szereti a 1D-t... Jillian 20 percet várt a telefonhívásra....

-Halló? - Jillian.

Vár és vár, de senki se szól bele...

-Szólalj már bele, te büdös paraszt! Ne szórakozz velem! - Jillian.

Harry csak néz ki a fejéből, hogy ez a csaj nem normális...

-Muszáj volt pont ezt a csajt? - Harry.

-Hát igen ezt húztam ki.... - Louis.

Közben a telefonba Jillian mondja a magáét... Harry ezt a szót vette ki utoljára..

-Perverz állat! - Jillian.

-Hát perverznek, perverz vagyok, de nem vagyok állat... Am Harry vagyok - Harry.

-Harry?? Harry a baromfi?? Harry a nyúl?? Harry a dinó?? Oppsz olyan nincs - Jillian.

-Egyik se vagyok. Én Harry Styles vagyok! - Harry.

-Az a Harry?? A 1D-ből?? Jaj, ezer bocsi nem akartalak mindennek elhordani- Jillian.

-Holnap ráérsz-e?? - Harry.

-Holnap?? Holnap?? Holnap?? - Jillian.

Cata felfigyelt erre.

-Mi lesz holnap?? Amúgy Jillian jön a sorozatod és tedd le a telefont! - Cata.

-Nem! Mert Harry Styles-szal beszélek! - mondta Jillian gőgösen.

-Elveszem a telefonodat! - Cata.

-Jaj, csajveszekedés - Harry kihangosítja a telefont.

-Tedd már le a telefont, mert itt fogsz nekem nyafogni, hogy nem láttad.. - Cata.

És Cata-nak sikerült elvennie a telefonját..

-Szia Harry! A csajok imádják a göndör fürtjeidet, de nekem nem jön be. Inkább az a felállított hajú, nem tudom hogy hogy hívják de az jóóó - Cata.

Harry döbbenten néz, gogy egy csajnak nem jön be neki a haja.. De mindenki Zayn-re mutogatott, hogy ő lenne az a felállított hajú..

-Jaj köszönöm szépen, hogy elviszitek ezt a nőt 1 napra! - Cata.

-Miért?? Ennyire borzalmas?? - Harry.

-Csak annyit mondok, hogy szőke.... de az az igazán szőke.. - Cata.

-Tommo ez a te hibád! - Niall.

Louis úgy néz mintha nem is ő húzta volna ki...

-Amúgy ha nagyon idegesít csak húzzátok meg a haját. Ha lehet akkor dobjátok ki a kocsiból és hagyjátok ott vagy valamilyen tóba dobjátok bele - Cata.

-És téged h hívnak?? - Harry.

-Harold drágám az legyen titok. Amúgy fekete hajam, nagy barna szemek, telt ajkak, jó fenék, hosszú lábak és nem szilikon melleim. Ohh de sokat mondtam magamról.. vissza adom a telefont. Szia! - Cata.

És Cata vissza is adta a telefont Jillian-nek.

-Jaj bocsi Cata miatt - Jillian.

-És vannak, mégy ilyen.. sexy barátnőid?? - Harry.

-Aha. Cata, én, Sarah, Ashley. -Jillian.

-Akk mindegyik testrészemre jut egy.. - Harry.

-Héé! Nekem is hagyjál egyet. - Louis.

-Holnap reggel 8 után megyek értetek. Valami jó ruhát vegyetek fel. A többi srácot majd útközbe felvesszük. Szia! - Harry.

-Szia Cukorborsóm! - Jillian.

-Eddig mindennek hívtak, de cukorborsónak ég nem - Harry.

És a fiúk elkezdtek nevetni.. Jillian-nek sikerült nagy nehezen rábeszélni a lányokat, hogy jöjjenek ők is..

Címkék: 1. rész sztorii

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr884817734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása