Harry itt az idő

 2012.12.17. 17:09

-         Fúj mi a szar ez? – köpte ki Harry.

Louis elkezd röhögni, majd a többiek is.

-         Louis tudom, hogy te voltál – gyanúsította meg Harry.

-         Nem én voltam. Tuti Liam volt, nézd milyen halál komoly fejet vág – mondta Lou és Liam-ra mutatott.

-         Mi? Nem én voltam – tiltakozik Liam.

-         Látod, hogy tagadja. Mondom, hogy ő volt – mondta Loui.

-         Liam ezért még számolunk – Hazza.

Ashley nagyon nézi Niall kezét…egyszer csak feljebb húzza a zakóját a csuklójánál.

-         Ez..ez, hogy-hogy rajtad van? – kérdezi Ashley.

-         Sose vettem le, mindig rajtam van. Mert tőled kaptam – Niall.

-         Észre se vettem eddig – Ash.

-         Társaságban nem ér sugdolózni. Amúgy is megérkeztünk. Tehát kifelé – sürgette őket JJ.

Kiszálltak a limóbol és az udvaron volt a fényképezős stand, ahol a diákok voltak.

-         Ezt a koncertet fiúk lefújhatjátok…….mire ide bejutunk – JJ.

-         Hidd el 5 perc és bent vagyunk – mondta Cata.

-         Azt meg hogy? – JJ.

-         Mi vagyunk a One Direction! Csak előre engednek! .... Figyel a mestert – Harry.

-         Tuti be fog égni – Ashley.

Harry odamegy a fotóshoz.

-         Helló én vagyok Harry Styles – mondta Harry.

-         Én is ezt mondanám. Na húzz vissza a sor végére – fotós.

-         De hát én tényleg Harry vagyok a One Dierction-ből – Harry.

-         Én meg a római pápa – fotós.

-         Hülye, buzi fotós. Ha megtudom, hogy kinek dolgozol kirúgatlak – mondta Harry és elment.

-         Mi van nem sikerült? – kérdezi Kelly nagy vigyorral a képén.

-         Nem hitte el, hogy én vagyok Harry Styles – mondta szomorúan Hazza.

-         Akkor, hogy fogunk bejutni? – aggodalmaskodott  JJ.

-         Szerintem Ashley elintézi – Kelly.

-         Hogy mindent nekem kell csinálni – mondta Ashley és elindult ahhoz a pároshoz, aki épp következett volna – Hé Becca! Elétek állhatok a barátaimmal?     

-         Nem – vágta rá Becca.

-         Nem hallottam jól, hogy mit mondtál. Azt mondtad, hogy nem? – Ashley.

-         Igen – Becca.

-         Köszi, hogy előre engedtél. Gyertek mi jövünk – szólt oda a többieknek Ashley.

Odajöttek.

-         Ezt, hogy csináltad? – kerekedett el Harry szeme.

-         A varázserőmmel – Ash.

-         Az biztos van, annyi mindenkit elvarázsolsz – Zayn.

A fényképész szólította őket. Lefotózták őket és mentek befele.

-         Bocsi lányok, de nekünk gyorsan be kell lopakodnunk az öltözőnkbe – mondta Niall.

-         Jól van rendben, majd talizunk – Jillian.

-         JJ, Dylan ti meg vigyázzatok a lányokra – Louis.

-         Aki utoljára ér be az öltözőbe, az nem kap puszit a lányoktól – mondta Hazza már futva.

Mindenki utána iramodott. Niall ment be utoljára, mert későn kapcsolt, hogy mi van.

Dylan, JJ és a lányok bementek a tornaterembe, ahol még csak néhány pár táncolt.

-         Uncsi a buli, de amint látom Cata-ék nagyon elvannak. Tudjátok mit, dobjuk fel! – JJ.

-         És, hogy akarod? – kérdezte Kelly.

JJ odament a DJ-hez és kért valami ritmusosabb zenét. És elindult a lányok felé.

-         Gyertek – JJ.

-         Dehogy megyünk – Kelly.

-         Jöttök és kész – JJ.

Nagy nehezen rávette a lányokat a bájos mosolyával, hogy jöjjenek vele táncolni. Már is jobb lett a hangulat. A táncolásukat az igazgató ordibálása zavarta meg:

-         Egy kis figyelmet szeretnék! Mielőtt megtudnánk, hogy ki lett a bálkirály és királynő előtte mondanék pár sort. Ti voltatok a legrosszabb 12-esek! Örülök, hogy végre elmentek, főleg te Ashley. Nem értem, hogy lehet egy évfolyam ennyire rossz és lusta. De mindegy jöjjenek a sztárfellépők! Köszöntsétek nagy szeretettel a One Dierction-t!

424125_251059361639284_176411509104070_552476_301337605_n_large.jpg

-         Sziasztok végzősök! Akkor csapjunk bele a buliba. Jön a What Makes You Beautiful – Harry.

695863893_large.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=r-skZimFOOI

-         Most akkor kedvezzünk a szerelmeseknek, jöjjön egy lassú szám. A Little Things – Louis.

tumblr_mc2t4wwi6y1rchgpho1_500_large.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=yUjSdV8IhoI

-         Jöjjön a Rock me – Liam.

578802_272498609516953_453953325_n_large.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=-pSUbrq84aE

-         A következő zene a Live While We’re Young – Zayn.

tumblr_mdo7sgKcKJ1r1j6fto1_400_large.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=IlqJW9tWyV4

Erre a zenére az igazgató úr nagyon tombolt és mindenki rajta nevetett.

-         A kövi zene a Kiss You lesz – Niall.

A65Gv4ECIAAdf6j_large.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=ZYs6jPJoLDM

-         A következő zenéről egy lány jut eszembe, akit szeretek – Harry.

534622_470060603037335_2136230454_n_large.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=IQPWpyyOHlg

-         Jöjjön a Nobody Compares – Louis.

tumblr_mc8jc1Feoo1rofzyoo1_500_large.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=U0xmt8AHmsc

-         Ez lesz az utolsó szám. Ezt egy lánynak küldeném, akivel sok mindent éltünk át. És nagyon jó emlékeim vannak róla – Niall.

x2_ffc914b_large-.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=Z5SQOrSlRJs

-         Köszönjük szépen, hogy felléphettünk. Most jöjjön az igazgató, hogy kihirdesse a bálkirályt és királynőt – Zayn.

tumblr_me7ab6i4ST1rx1h52.gif

A fiúk lementek a színpadról és odamentek Ashley-ékhez.

-         Mi köszönjük 1D, hogy elfogadtátok a meghívást. A kezembe tartom a nyertesek nevét. A nyertes nem más, mint…..Catalina Smith és Dylan O’Brian. Jöjjetek fel a színpadra – igazgató.

-         El se hiszem Dylan, hogy mi győztünk – mondta Cata és elindultak a színpad felé.

Megkoronázták őket. És ők kezdték a nyitótáncot.

  * Jillian *

Megérkeztek és Jillian egyből a mosdó felé vette az irányt. Bement levette a ruháját és elkezdte kiszedni belőle a foltot. Benyit egy szintén végzős pasi, aki meglepődik a fehérneműs lány láttán.

-         Ez nem a női mosdó? – Jillian.

-         Nem. Eltévedtél nagyon – mondta kaján vigyorral a srác.

Jillian felkapta magára a ruháját és kiviharzott a férfi mosdóból. Amikor sietős léptekkel ment, neki ütközött Harry-nek és fejjel beleesett a puncstálba. Harry meg kinevette. Jillian kiszáll a puncsból és tálban maradt puncsot rá akarja önteni Harry-re, de véletlenül Liam kapja.

-         Jillian ezt most miért kaptam? – Liam.

tumblr_meaxcaEfC31rh0cxgo8_r1_400.png

Harry most Liam-ot is kinevette.

* Kelly és Louis*

Louis lejön a színpadról és egyből Kelly-hez megy.

-         Ügyes voltál – Kelly.

-         Én mindig az vagyok – Louis.

Elmentek táncolni.

„ Istenem, de gyönyörű! Szedd össze magad Louis, mondd el neki. De nem merem. Ide figyelj Tomlinson, most elhívod és elmondod neki! Lesz, ami lesz! – gondolta Lou táncolás közben”

424018_116197635174964_111376535657074_61641_1797677219_n_large.jpg

-         Mi az Louis valami baj van, hogy így rám néztél? – Kelly.

-         Nem…nem..Beszélnünk kell 4 szemközt. Gyere velem – Louis.

Elmentek az öltözőbe.

-         Tommo bökd ki – Kelly.

Eddig háttal állt a lánynak és most megfordult és amint meglátta az érdeklődött fejét rájött, hogy gyorsan mondania kell valamit.

-         Tegnap bevertem a kislábamujját és még mindig fáj – Lou.

-         Ezt nem bírtad volna elmondani, ott? – Kelly.

-         Nem – sütötte le a szemét Louis.

-         Akkor menjünk vissza – mondta Kelly és elindult, de Louis megfogta a kezét és visszarántotta.

-         Nem! – mondta Louis és megcsókolta Kelly-t, szerencséjére a lány viszonozta a csókját.

tumblr_mdqvckDq9M1ryelu8o1_500_large.jpg

Az érzéki csókolózásból heves csókcsatába mentek át. A ruhájuk szanaszét hevert a földön …. És megtörtént, ami megtörtént.

* Harry *

Harry nevetve megy vissza a tornaterembe. És JJ-nek megy Zayn-nek elújságolja, hogy mi      történt. Azok röhögnek, mint az idióták. Ashley és Niall odamentek hozzájuk.

-         Min röhögtök ennyire? – érdeklődött Niall.

-         Jillian beleesett a pincstálba – mondta Zayn nevetve.

-         Nem is ő lett volna – mondta Ash..

-         Egy picit én is rá segítettem – Harry.

-         Kit látnak szemeim? Megjött a világ legszebb párja – mondta Ashley szemrehányóan.

ezt nemmostanra gondoltam xd.png

-         Egyszer ki fogom csinálni Coco-t – keménykedett Niall.

-         Inkább ne húzzatok vele újat, hagyjátok békén – Ashley.

-         Tudjuk, hogy aggódsz értünk, de nem hagyhatjuk tett nélkül azt, hogy megütött téged – Harry.

-         Aham, Hazza jó kifogás – Ashley.

Harry csak vállat vont és biccentett a fejével Niall-nek, hogy menjenek.

-         Te Coco italába hashajtót csempészel – Harry.

-         Rendben főnök. Értettem – Niall.

Niall odasettenkedett ahhoz az asztalhoz, ahol Coco-ék a legközelebb álltak. Elbújt az asztal mögé és megvárta, míg Coco lerakja a poharát.

…….

Lerakta.

Észre vétlenül kicserélte a kotyvalékra. És Harry-nek mutatta, hogy minden oké.

Harry-nek már csak azt kellett megvárnia, hogy hasson a gyógyszer. Nem telt bele 10 percbe és csak annyit lehetett látni, hogy Coco fut és fogja a hasát Sarah meg értetlenül néz pasija után.

„Nah Harry itt az idő – gondolta magába” És elindult Sarah felé, mikor magállt a háta mögött megköszörülte a torkát, a lány hátranézett.

-         Harry? – lepődött meg Sarah.

-         Szia Sarah! Jó látni téged – mondta Hazza mosolyogva.

-         Mit akarsz? – Sarah.

-         Szeretném megbeszélni veled a dolgokat – Harry.

-         Nekünk nincs mit megbeszélnünk – Sarah.

-         De igenis van! – Harry.

-         Nincs – Sarah.

-         De Sarah, én sajnálom, amit tettem! Hiba volt megcsalnom téged. Vissza akarlak kapni, bármi áron – Harry.

-         Örülök, hogy beláttad. De már nincs mit tenni ellene – mondta Sarah és elindult az iskola udvarára.

Harry meg utána ment, mert nem hagyja ezt annyiban.

-         Sarah ilyen könnyen nem rázol le engem – mondta Harry.

-         Mondtam, hagyj engem békén – Sarah.

-         Nem foglak amíg újra magaménak nem tudlak – Harry.

-         Nem vagyok holmi tárgy, hogy birtokolj – Sarah.

-         Tudom, de én nem úgy értettem. Azt akarom, hogy bármikor megérinthesselek, csókolhassalak és szeresselek. De ez addig nem fog menni míg itt van ez a nyominger. Kérlek gyere vissza hozzám – kérlelte Harry.

-         Tehát azt akarod, hogy válasszam a bizonytalan jót, mint a biztos jót? – Sarah.

-         Igen, mert ha kockáztatsz nyerni fogsz – Harry.

-         És mégis mit? – Sarah.

-         Az én szerelmemet  – mondta Harry és közelebb lépett hozzá és megcsókolta őt.

tumblr_lzuwj2K6JO1r4i0kwo1_500_large.jpg

_____________________________

JJ látta, hogy Coco visszajött és beszélgetett aztán elindult abba az irányba, amerre Harry-ék távoztak. Utána ment JJ is…

_____________________________

Coco kilépett az ajtón és meglátta, hogy Fürtöske megcsókolja Sarah-t.

ezt se ide.gif

Amikor tudatosult benne, hogy mi történt, felment benne a pumpa. És csak arra tudott gondolni, hogy Harry-t holtan akarja látni. És neki rontott Harry-nek. Az útból félrelökte Sarah-t és egy jobb egyenessel bemosott Harry-nek.

-         Hányszor mondtam, hogy szállj le a csajomról –mondta dühösen Coco.

-         Coco hagyjad. Gyere menjünk – Sarah.

-         Mi van csak ennyit bírsz? Úgy ütsz, mint egy lány – kötöszködött tovább Harry.

-         Harry kuss! – rivalt rá Sarah.

Coco teljes erőből bordán rúgta Harry-t.

-         Most már elég! Magkapta, ami jár neki, most már tűnés – mondta JJ csúnyán ránézve Coco-ra.

Coco meglátta, hogy kiszólt és felismerte őt, egyből menekülőre vette magát és húzta maga után Sarah-t.

-         Hé haver minden oké? – JJ.

-         Persze – Harry.

-         Ezt akartad? – JJ.

-         Nem, de megérte. Megcsókoltam őt – mondta Harry boldogan.

És JJ segített felállni Harry-nek.

-         Áuu – Hazza.

-         Minden rendben? – JJ.

-         Nem, fáj az oldalam – Harry.

-         Ne vigyelek el a kórházba? – JJ.

-         Nem tök felesleges, de egy fuvar haza jó lenne – Harry.

* Ashley *

Niall miután végzett a csínytevéssel vissza akart volna menni Ashley-hez, de egy csaj letámadta.

-         Szia Niall! Te vagy a kedvencem.

-         Szia! Az jó – Niall.

-         Gyere táncolj velem, kérlek – nézett rá kérlelően.

-         Bocsi, de nekem barátnőm van – Niall.

-         1 tánc létszi, kérlek ez minden vágyam, most – és a lány maga után húzta Niall-t.

Ashley unatkozik, mert mindenki elment, Niall is valami csajjal táncol. És lehuppan mellé Zayn.

-         Szia Csajszi! Mizu? – Zayn.

-         Áhh semmi – és Niall-ék felé nézz.

-         Semmi mi? – és Niall-ák felé biccent Zayn – Gyere velem szívjunk egy kis friss levegőt.

Ashley beleegyezett és Zayn után ment ki az iskola területét elhagyva. Megálltak az utca túl oldalán.

-         Nah mi bántja a picike lelkedet? – kérdezte Zayn és előkotorta a zsebéből a cigisdobozt és rágyújtott.

tumblr_mcycklIbkb1rv2niyo1_500.jpg

-         Magam sem tudom, össze vagyok zavarodva – mondta Ashley.

-         Mutassak egy helyet, ahol ki tudod szellőztetni a fejed? – Zayn.

-         Jó lenne – Ashley.

-         Akkor gyere utánam – és Zayn Ashley felé nyújtotta a kezét.

Ashley belekarolt Zayn-be és elindultak egy közeli házhoz. A ház előtt Zayn eldobta a csikket és Ashley véletlenül eltaposta.

-         Hoppá-hoppá. Tudod mit jelent ez?  - mondta Zayn kaján vigyorral.

-         Nem… - Ashley.

-         Dugni akarsz velem – Zayn.

-         Hülyeee – mondta Ashley és bele bokszolt Zayn vállába.

És elindultak a ház tetejére és leültek a tető szélére.

-         Én itt szoktam kiszellőztetni a fejemet – Zayn.

-         De jó innen rá lehet látni a házunkra – Ashley.

Zayn-nek megcsörren a telefonja:

-         Hogy mi történt? ….. Mindjárt megyek – mondta Zayn és lerakta a telót – Bocsi, de mennem kell. Itt hagyhatlak egyedül?

-         Persze menjél nyugodtan – Ashley.

Zayn elment és Ashley a gondolataiba merült:

„ Mi a francért voltam féltékeny arra a csajra? Hisz tudom, hogy Niall csak engem szeretet. Lehet, hogy meg kéne neki bocsájtanom? De nem tudok, mert félek. De mitől is? A csalódástól. Ha egyszer megtette…másodjára is megteheti. De mi van, hogy ha tényleg Demi csókolt, Niall pedig ellökte? Miért haragszom rá? Hisz szeretem!”

És Ashley felállt és ment le. Kilépett az ajtón. És a sötét utcán sétált…egyedül...senki nem colt a környéken. Lépéseket hallott a háta mögül, megfordult, de nem volt ott senki. Aztán egy kicsit sietősebbre vette a lépteit. Az utca túloldalán egy sötét alakot pillantott meg, aki felé tartott. Ashley elkezdett futni, de azaz alak utolérte, az arcát nem látta. Elkapta és bevonszolta egy sötét kis zugba.

Címkék: sztorii 35. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr284970207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása