Ahol minden kezdődött

 2013.01.12. 16:49

Sarah elment a parkba sétálni. Amikor meglátott egy boldog párt, eszébe jutott Coco, hogy milyen boldogok voltak együtt, de Coco mindent elrontott. Leült egy padra és csak sírt.

tumblr_mdnn168Ce61rci2x0o1_500_large.jpg

Arra figyelt fel, hogy sötét van és kihalt a környék. Az útja Hazza-hoz vezetett. Harry hamar ajtót nyitott.

-         Sarah! Mi történt? – kérdezte aggódva Harry.

Sarah csak elkezdett sírni és Harry karjaiba vetette magát.

-         Csss. Nyugi - nyugtatgatta Harold.

Beljebb mentek a házba és leültek a kanapéra. Sarah elmondta, hogy mi történt. Harold csak vigasztalta és elmentek aludni.

* péntek *

Ashley felöltözött elegánsan a megígért ebédre Harry-vel. Hívott egy taxit és elment Hazza-hoz. Megállt az ajtaja előtt és becsöngetett.

-         Szia Hazza! - Ashley.

-         Szia Cica! Ki tettél magadért. De van egy rossz hírem – mondta Harry szomorúan.

-         Nem vagyok elég csinos? Nem bocsátasz meg? - kérdezte Ashley kétségbeesetten.

-         Szó sincs róla. Már rég megbocsátottan - Harry.

-         Akkor mi a baj? - Ashley.

-         Gyere be és elmondom - Harry.

Bementek.

-         Sarah tegnap rajta kapta Coco-t, hogy megcsalja. Majd eljött hozzám és itt aludt. Most épp fent van a szobámba – magyarázta a tényeket Harry.

-         Ugye nem voltál geci, hogy megfektetted? - Ash.

-         Nem, tanultam az esetből - Harry.

-         Jó fiú! – dicsérte meg Ash.

-         Rövidebb ruhát nem bírtál felvenni? – mondta Harry és mosolygott.

-         Nem volt otthon rövidebb. Ezt is csak a te kedvedért vettem fel - Ashley.

-         A kedvemért? Már cukibb nem is lehetsz.. – bókolt Hazza.

tumblr_inline_mgci8eiP5P1rty6pt.gif

-         Olyat mondj, amit nem tudok - Ash.

-         Adj egy puszit és végleg megbocsátok - Harry.

-         Nem azt mondtad, hogy megbocsátottál? - Ashley.

-         Mindegy. Adj egy puszit és kész - utasította Harry.

Ashley adni akar egy puszit, de Harry elfordítja a fejét és szájra puszi lett belőle.

-         Ne is zavartassátok magatokat. Én mindjárt megyek - mondta Sarah és visszament a szobába, ahol elkezdte írni a naplóját.

-         Nah Hazza ezt jól megcsináltad. Most azt hiszi, hogy együtt vagyunk - Ashley.

-         Engem nem zavarna - Harry.

-         Azt gondoltam - Ash.

-         Gyere menjünk enni, mert éhes vagyok - Hazza.

Ettek, beszélgettek. Harry furcsának tartotta, hogy Sarah még nem jött le. Ezért felment és megnézte.

-         Sarah? - nyit be a szobába Harry.

Sarah nincs sehol. Látja, hogy nyitva van az ablak és egy könyv hever az ágyon. A könyvet a kezébe veszi és bele lapozz.

„ Kedves Naplóm!

Ma elmentünk a csajokkal és a fiúkkal bulizni. Az este igazán jól kezdődött... de megláttam Harry-t egy másik lánnyal smárolni. Én kimentem, Harry meg jött utánam és elkezdett magyarázkodni, aztán még a fejemhez vágta, hogy lefeküdt Camilla-val és

Jenny-vel is. Jó nagyot csalódtam benne. Leültem egy ház lépcsőjére és ott sírtam. Aztán jött egy nagyon kedves srác, és a kezembe nyomott egy tablettát és csak a nevét tudom: Coco.

2011.08.24.”

Lapoz tovább.

"Kedves Naplóm!

Ma találkoztam Coco-val és jót beszélgettünk. Aztán meghívott bulizni. Én persze elfogattam, elmentem a megadott címre. És megismertem a haverjait, nagyon jó fejek. Coco ma mondta, hogy szeretné, ha a barátnője lennék... De én nem bírtam igent mondani, még neki. Mert eszembe jutott Harry... De talán Coco lenne a legjobb megoldás arra, hogy elfelejtsem azt az embert, aki összetörte a szívem...

2011. szeptember 15."

Megint tovább lapozott

"Kedves Naplóm!

Erőt vettem ma magamon és én elmentem Coco-hoz. Lehet, hogy hiba vot, de már nem tudom visszacsinálni... Összejöttem vele, aki mellett rájöttem, hogy ha vele vagyok Harry nincs! Mikor hazamentem láttam, hogy Ashley szomorkodott... Biztos Niall miatt már megint. Nem értem ezt a gyereket, esküszöm, hogy egy ilyen szép lányt, hagy futni pff. A lányoknak még nem mondtam el a hírt...

2011. október 2."

Lapoz tovább.

„Kedves Naplóm!

Tegnap óta csak Harry csókjára tudok gondolni. Egyszerre vad volt és olyan gyengéd, de jött Coco és elrontott mindent. Úristenem én haragszom Harry-re. De úgy látszik, ha a közelembe van, elillan a haragom iránta. Nem értettem Coco-t, hogy miért futott el attól a sráctól, aki mellesleg nem is csúnya. Tovább kellett volna vernie Harry-t, hogy átérezze azt, amit én is éreztem, akkor. Had szenvedjen. Utállak Harry, UTÁLLAK HARRY! Tűnj el az életemből! De most mégis érdekel, hogy mi van vele. Fel kéne hívnom. Hogy megtudjam jól van-e. Az agyam azt mondja, hogy hagyjam békén és legyek boldog Coco-val, a szívem meg azt mondja, hogy hagyjam ott Coco-t és mennyek vissza Harry-hez. Tegnap este óta vágom az ereimet, olyan jó érzéssel tölt el, de nem akarom, hogy bárki tudomást szerezzen róla.

2012. május 27”

Harry az utolsó bejegyzéshez lapozott.

"Kedves Naplóm!

De rég írtam már ide, de most fontos. Annyi minden történt azóta. Ma jött el a nap, már nem bírom tovább. Coco megcsalt. Harry nem várt tovább rám, összejött Ashley-vel. Amiért nem hibáztatom őket. Megérdemlik egymást, szép párt alkotnak. Én meg itt maradtam egyedül ebbe a nyomorult világban. Úgy érzem, senkinek se hiányoznék. Ezért úgy döntöttem, hogy véget vetek a szenvedésnek, ott ahol minden kezdődött...

2010. június 29."

Harry amint elolvasta az utolsó sort, eldobta a naplót és rohant lefele.

-         Ashley azonnal gyere, mennünk kell - Harry.

-         Mi történt? – kérdezte Ashley.

-         Haladjál! A kocsiban elmondom – sürgette Harry.

Beültek a kocsiba és Harry azonnal elindult.

-         Mi történt? – kérdezte aggódva Ashley.

-         Sarah meg akarja ölni magát. Tudom, mert elolvastam a naplóját – mondta Harry idegesen.

-         És hova megyünk? – érdeklődött Ashley.

-         Oda, ahol minden kezdődött - Harry.

-         Az hol van? - Ashley.

-         Ahol, megkértem, hogy legyen a barátnőm! - Harry.

-         Biztos ott van? - Ashley.

-         Igen. 1000% - Harry.

Címkék: sztorii 47. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr645014156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása