Talán együtt vannak? :O

 2012.10.30. 11:26

Bocsi, hogy ez a rész unalmasabb és rövidebb lett. De ígérem hogy holnap hozom a következőt, ami sokkal hosszabb és izgisebb lesz!! :DD

 


Kedd:


Harry felkel és megnézi a twitter-ét és ki írja : " Jó reggelt fanok! =D Ma szerintem csinálok egy camot egyedül vagy a többiekkel." Ki kecmereg az ágyból és a fürdőbe megy. Ki jött és megnézte a tegnapi talkshow-t.'De egy idióta most Niall.  Én a helyébe már rég meghúztam volna a csajt' . Harry-hez csöngettek. Nem volt ideje felöltözni és egy szál törölközőben ment ajtót nyitni.

- Ohh, szia! Hát te? - kérdezte Hazza.

- Egyedül voltam otthon, mert a lányok elmentek valahova. Gondoltam nem zavarnák. - Sarah.

- Hát te sose zavarsz. Édes. Garantálom, hogy nem fogsz unatkozni velem - mondta Harry egy csalfa vigyorral.

És Sarah bement Harry-hez. Az biztos, hogy nem unatkoztak ám...

Ashley hazaért, de nem volt otthon senki. 'Nah megint egyedül' - gondolta Ash. Ez a nap is full uncsi volt. Este fele a fiúk lenyomtak egy tweetcamot:

tumblr_mchx9euwWK1qhw9uqo1_500_large.gif

Szerda:


Louis nem aludt sokáig. Ezért a konyhába ment valami reggeli féleséget csinálni, de nem volt otthon nála semmi kaja. Elment vásárolni a legközelebbi boltba. Nézi, hogy mit vegyen még magának enni.

18_hq-1.jpg

Ekkor egy ismerős hangot hall a háta mögött.

- Szia Louis! Hogy-hogy nem alszol még? - kérdezte Ashley.

- Szia! Felkeltem enni akartam, de nem volt otthon semmi ehető dolog a hűtőmben - Lou.

Aztán együtt folytatták a bevásárlást. Louis a szokásos módon elkezdett hülyéskedni.

- Nah szerinted hasonlít a tieidre? - Loui magához vett két sárgadinnyét és a mellkasához rakta.

- Jajj Louis - mondta Ash nevetve.

Ez így ment amíg el nem váltak az útjaik. De Ashley-nek nem indult a kocsija.

- Ohh a francba, hogy neked is most kell - Ash belerúg egyet a kocsijába.

- Valami baj van? - kérdi Tommo.

- Jah, nem indul - mondta Ash.

- Megnézném mi a baja, de nem értek hozzá. Pattanj be mellém és haza viszlek - mondta Louis.

Ash-nek nem kellett kétszer mondani, kipakolt a kocsijából és átcuccolt a Loui-jéba. Először Tommo-ékhoz mentek, mert már nagyon éhes volt és készített magának egy jó nagy adag rántottát. Ashley megvárta míg végez.

- Madam ön kér-e ebből az incsiklandó rántottából?? - kérdezte udvariasan Lou.

- Nem köszi, egyél nyugodtan - mondta Ash.

- Oké akkor több marad nekem - és Lou rányújtotta a nyelvét Ash-re.

Louis befejezte az evést.

-Nah indulhatunk?? - kérdezte Lou.

- Persze - mondta Ash.

Kimentek az ajtón Lou bezárja az ajtót. És elindulnak az autóhoz. Ashley-nek nem sok cucca volt.

- Mi lenne ha inkább sétálnánk - vetette fel Ash.

- Felőlem oké, de had vigyek valamit én is, hogy lássák milyen segítőkész ember vagyok - mondta büszkén Lou.

És elindultak gyalog a lányokhoz. Útközben megálltak fagyizni, sokat nevettek Loui hülyeségein. Egy öreg néni odamegy Louis-hoz, mert azt hiszi hogy az unokája.

- Jajj, édes drága Cody-m! De meg nőttél - és elkezdte csipkedni az arcát az idős néni.

- De hölgyem én nem Cody vagyok - mondta Lou.

Ashley csak nevetett a háttérben.

- Na ne hazudj kisfiam! - fenyegetőzött a nagyi a táskájával.

Louis segítség kérően nézett Ashley-re, de ő még mindig nevetett. Aztán odament.

- Hölgyem ő nem Cody - mondta Ash.

Szépen elmagyarázta neki, hogy nem ő az...aztán a néni megszólal:

- Most, hogy jobban megnézlek tényleg nem az én Cody-m az, mert ő jobban tud öltözködni és sokkal helyesebb - felhúzott orral odább állt a nyanya.

Ashley ledöbben, amit a néni mondott, de nem csak ő hanem Loui is. Aztán nagy nevetésben törtek ki. Louis számtalanszor elutánozta a nénit és Ash csak nevetett rajta... Megérkeztek Ash-ékehez beléptek az ajtón és a beszélgetésnek egyből vége lett és minden szem rájuk szegeződött.

- Most mi van? - súgja oda Louis Ashley-nek.

- Nem tudom - válaszolta Ash.

Bementek a konyhába és kipakoltak a szatyrokból.

- Nem meg mondtam?? - Jillian.

- Hát ez tényleg fura, de szerintem Ash nem erre képes - Sarah.

- Nah majd rájöttök, hogy nekem van igazam - és gőgösen elindult a szobája felé Jillian.

Sarah bemegy a konyhába, azért hogy ellenőrizze őket. És látja, hogy milyen segítőkész Loui. Tommo rápillant az órájára:

- Ohh bocsika, de mennem kell, mert vendégeket várok otthon.

Louis 3 puszit nyomott Ashley arcára és elköszönt Sarah-tól is.

*Csütörtök...*

A One Direction ezen a napon rádiórról-rádióra járt, hogy népszerűsítsék a Live While We're Young-ot. A lányok meg aznap sütni próbáltak. De nem nagy sikerrel. Inkább rendeltek valami ehetőbb sütit. Közben hallgatták a fiúkat a rádióban. Az nap hamar elmentek aludni.

Címkék: 16. rész sztorii

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr884872979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása