Nyisd ki a szemed

 2013.01.18. 13:09

*hétfő*

Ashley reggel föl kell és felnéz facebook-ra. Amint belépet nem sokkal utána ráírt Hazza.

Szia! Mizujs? :D

Hali! Semmi vd?

Szintén semmi. Gondolkoztam...

Te tudsz gondolkodni? am min?

Képzeld el igen tudok :D am azon, h lehet, h Niallnek tudni kéne Liliről

Sztem ez nem jó ötlet

De mégis csak a húgáról van szó

Van benne valami. De mégis neked, h esne ha Gemma lenne Lili helyébe?

Nem hinném el

Látod? Sztem ő se

De egy próbát megér

Akk mond el te neki

De én nem mondhatom, mert lebukok

Én meg nem akarom

Léccy az én kedvemért mond el neki. Ha nem sülne, el jól én itt vagyok.

Úgyse fog hinni nekem. Azt hinné, h annyira utálom lilit, h kitalálok dolgokat róla

Niall szeret téged csak hinni fog neked. Ha nem akk egy nagy balfasz

Jó. Elmondom...

Majd hívjál, h mi volt. Szia cica! xoxo <3

Szia Hazza <3

Ashley lecsukta a laptopját és lement a konyhába enni. Éves után elment Niall-höz. Becsönget.

-         Szia Ashley! – örült meg Niall.

-         Hali! Beszélnünk kell – mondta komolyan Ash.

-         Jó oké. Gyere be - Niall.

Bementek.

-         Lili itthon van? – kérdezte Ash.

-         Nincs. Mert? - Niall.

-         Niall jobb ha leülsz - Ashley.

-         Már megint mit csinált? - Niall

-         Huu... Tegnap követtem Coco-t és ott volt Lili Milo oldalán. Amúgy Milo valami drogos nagy kutya – mondta el Ash.

-         Mii? – lepődött meg Niall.

-         Ez szó szerint igaz. Higgyél nekem – bizonygatta Ash.

-         Lili? Egy ilyen fazonnal? Annál több esze van! - Niall.

-         Niall nyisd már ki a szemed! Lili nem egy jó kislány! - Ashley.

-         Ez hazugság! Biztos Liam küldött, hogy mondd ezt nekem! - Niall.

-         Liam-nak ehhez semmi köze! Ne keverd bele! Nem fogod fel, hogy mit mondtam? Lili egy drogbáróval van együtt! - Ashley.

-         Nem tudom, honnan szeded ezeket a baromságokat... - Niall.

-         Tegnap a két szememmel láttam - Ash.

-         Biztos elnézted.. - Niall.

-         Azért nem vagyok vak - Ash.

-         Ashley nem ismerek rád. Nem ilyen voltál. Megváltoztál.... - Niall.

-         Nem én változtam meg, hanem te - Ash.

-         Legalább én nem kefélek ide-oda - Niall.

-         Tehát ribanc lettem? - Ash.

-         Ezt se nekem kellett mondanom - Niall.

-         Ha már a ribancokról beszélünk...nézz a húgodra és akkor láthatsz is egyet - Ash.

-         Azért Ashley ezt te sem gondoltad komolyan.... - Niall.

-         A szüleim arra tanítottak, hogy mindig az igazat mondjam - Ashley.

-         Látom, már nem számítok neked semmit. Inkább menj vissza az ölebeidhez, te kurva! - Niall.

-         Dögölj meg Niall Horan! - ordította Ashley és kirohant a házból.

Elkezdtek potyogni a könnyei, mert fájt hogy Niall ezt mondta róla.

Leült egy padra a parkban és ott sírdogált tovább. Lassan megnyugodott és felhívta Hazza-t.

-         Szia Ashley! Hogy ment? – érdeklődött Harry.

-         Szia! Mondtam, hogy nem fog hinni... – mondta szomorúan Ash.

-         A picsába... Valami baj van? Olyan furcsa a hangod.. - Harry.

-         Niall-lel elég komolyan összevesztünk... És elég csúnya dolgokat vágott a fejemhez - Ash.

-         Tudtam mindig is, hogy Niall hülye de hogy ennyire..?!! - Harry.

* Kedd *

2012. július 10. 19 óra

Louis-nak csörög a telefonja, felveszi.

-         Szia Kelly! – vette fel vidáman Loui.

-         Szia! Ashley már egy órája alszik... És arra gondoltam, hogy átjöhetnél... – mondta kacéran Kelly.

-         Se perc alatt ott vagyok. Szia! - Loui.

És gyorsan előkapta a kocsi kulcsait indult a garázsba, de nem indult be.

-         A fenébe... - mondta idegesen Louis és rácsapott a kormányra.

Kiszállt a kocsiból és gyalog indult el. Séta közben beborult az ég és besötétedett hamarabb, mint szokott. Már egy sarok választotta el Kelly-től, de mellette megállt egy fekete furgon és berántották. Nem sokkal később kidobták pont a lányok előtt és gyorsan elhajtott a furgon. Loui felállt és a történtek eléggé sokkolták. Szép lassan elindult és megnyomta a csengőt.

-         Szia Louis! Már vártalak. Mi történt? - Kelly.

-         Szia! Mindenkit ide kell hívni - mondta Loui és besétált a nappaliba.

-         De mi történt? - sétált utána Kelly.

-         Én hívom a fiúkat, te a lányokat, MOST! - utasította Louis.

Mindenkinek küldtek egy SMS-t, hogy azonnal jöjjenek ide, fontos. Lassan meg is jöttek, Kelly felébresztette Ash-t is, aki egy fehérneműben volt és magára vette a köntösét és úgy ment le. A többiek már ott voltak és némán figyelték Louis-t, aki fel-alá járkált a szobában.

-         Louis! Mi az a fontos dolog? – kérdezte Cata.

Loui megállt és csak előre nézett, majd feléjük fordult. Közben Ashley helyet foglalt Liam és Harry között.

-         Louis! – szólt rá Zayn.

-         Jól van mondom. Sétáltam az utcán és hirtelen berántottak egy fekete furgonba – Louis.

tumblr_inline_mgchrjg3hn1rywn6t.gif

-         Jézusom… - Kelly.

-         És… és… és volt ott 3 alak, egyik befogta a számat, a másik – Louis nyelt egy nagyot – a másik meg fegyvert fogott felém, a 3. meg egy üzenetet adott át, ami nekünk szól.

-         És mi volt az? – kérdezte Harry.

-         Az, hogy: Ashley már csak napjaid vannak hátra és a barátaidnak is. És ezt a borítékot adta, hogy adjam oda neked – Louis átnyújtotta a borítékot, majd Kelly felállt és megölelte Louis-t.

-         Mire vársz még? Bontsd ki! – Liam.

Ashley úgy tett és elkezdte olvasni magában a levelet és elég bizarr fejet vághatott, mivel Harry kivette a kezéből és elkezdte olvasni hangosan:

-         Kedves Ashley drága!

Eljött az idő… Hogy mire? Te azt tudod. De nem csak rád vár ez, hanem az ölebeidre is. Élvezd ki a hátra lévő idődet.

Főnök

-         Úristen! Most mit fogunk csinálni? – pánikolt Cata.

-         Nem tudom... – rázta a fejét Ashley.

-         Ashley mi bekevertél te minket? – kérdezte Jillian.

-         És örülnék a legjobban, ha tudnám – Ash.

-         És most mi lesz? Mihez kezdünk? – Zayn.

-         Mind veszélyben vagyunk – kezdett el pánikolni Niall.

-         Niall-nek igaza van – Louis.

-         Ide egy terv kell – Liam.

És mindenki elkezdett gondolkozni.

-         Van egy ötletem – Harry.

-         Csak ne te ötletelj – forgatta meg a szemét Louis.

-         Had mondja – Ash.

-         Mi lenne, ha nevet változtatnánk és elhagynánk a kontinenst – mondta Harry.

-         Harry! Nem menekülhetünk csak úgy el. Itt van mindenkinek az élete – Zayn.

Zayn-nek igaza volt és mindenki újra elkezezett gondolkodni. Kis idő múlva Liam megszólalt:

-         Mi lenne ha összeköltöznénk egy teljesen új házba? - Liam.

-         Liam, úgy nagyobb célpont lennénk – Louis.

-         Tudom, de így jobban megtudjuk védeni magunkat – Liam.

-         Ebben van valami… - Ashley.

-         Tudom is, akkor hogy hova költözzünk – Cata.

-         Hova? – Louis.

-         A szüleimnek van itt egy háza, még a nagyszüleimé volt – Cata.

-         Ez hol van pontosan? – Liam.

-         A külvárosban egy birtokon – Cata.

-         Az pont megfelel – Ashley.

-         Rendben. Akkor holnap 10-kor találkozzunk a pláza parkolójában. Ti lányok 1 kocsival jöttök, és mi fiúk is. Csak a legszükségesebb dolgokat hozzátok. A többi cuccért, majd valaki visszajön – Liam.

*Szerda*

2012. július 11. 10 óra

A lányok hamarabb megérkeztek a megbeszélt helyre. A fiúk késtek pár percet. Mikor megjöttek végre elindulhattak. A lányok mentek elől, mivel csak Cata tudta, hogy merre van a ház. Egy olyan fél óra kocsikázás után meg is érkeztek az új házukhoz.

- Mi ez? Valami ősrégi repratanya? - Harold.

- Jobb mint a semmi.. - Liam.

- Mondtam, hogy a nagyszüleimé volt – mentegetőzött Cata.

Bementek a házba. Leültek a nappaliban, hogy megbeszéljék, hogy ki melyik szobát kapja.

- Mivel elég nagy a ház mindenkinek jut külön szoba – mondta Cata.

- Mivel a te nagyszüleidé volt a ház te választasz elsőnek - Kelly.

- Rendben. Enyém a földszinten lévő szoba... Az emeleten van a többi, 3db fürdő van fönt,

majd széjjelosszátok, hogy ez a lányoké az a fiúké vagy, ahogy akarjátok. És plusz lent a földszinten is van egy. A fönti szobák közül nem mind franciaágyas csak a 2, 3, 4. A 6, 7 szoba összenyitható. Persze mindegyik szobába van szekrény, konnektor, kulcs a zárhoz. Tv csak itt a nappaliban van - magyarázta Cata a dolgokat.

- Enyém és Kelly-é az egyik franciaágyas szoba - Loui.

- Akkor legyen a tiétek a 4-es - adta át a kulcsokat Cata.

Louis és Kelly ment is fel a szobába kipakolni.

- Nekem is franciaágyas szoba kell, Matt miatt - mondta Jillian.

- Rendben. Tiéd a 2-es - adta át a kulcsokat Cata neki is.

Jillian is felment Matt-tel a szobába.

- Lili csak holnap jön és én szeretnék vele egy szobában lenni, mert nem akarom, hogy valami baja legyen. Így én szeretném az utolsó franciaágyas szobát - Niall.

- Oké legyen a tied - és odaadta neki a kulcsokat Cata.

Niall is felment kipakolni.

- Én nem akarok összenyitható szobába aludni, tehát nekem egy ágyas szoba kell -

Zayn.

- Akkor a tiéd az 5-ös szoba - adta oda a kulcsot Cata.

Zayn felment.

- Akkor melyik őtök fog az összenyithatós szobában aludni? – kérdezte Cata.

- Én alszok ott valamelyikkel - Ashley.

- Sajnálom Hazza, de az én leszek – mondta Liam büszkén.

- Oké Liam, ha te szeretnéd hallgatni, hogy én és Ash.... - Harry.

- Harry ezt nem kellett volna elmondani - Ashley.

- Ööö... Harry nyugodtan aludj Ashley mellett – engedett Liam.

Cata át adta nekik a kulcsokat. Liam kapta a 8-as szobát, Harry a 6-osat, Ashley a 7-eset.

És felmentek kipakolni ők is.

Címkék: sztorii 50. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr385025313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása