Egy szőkénél jobb a kettő :P

 2012.12.08. 12:12

Elindult a fény felé...Útközben, mivel nagyon sötét volt és nem látott semmit, neki ment egy fának.

- Bazd meg ezért még számolunk, Niall - káromkodta Ashley.

Odaérkezett a fényhez. Látta, hogy egy ösvény van kirakva gyertyákkal. Elindult az ösvényen. Amikor a végére ért látta, hogy egy asztal van egy nagy körben kirakott gyertyákkal. Az asztalnak háttal állt egy jól öltözött alak. Odament.

- Kmmm....  - Ashley.

- Nah látom Szépségem, ide találtál - mondta Niall nagy vigyorral.

- Mi ez az egész? - érdeklődött Ash meglepetten.

- Egész délelőtt ezt terveztem....NEKED - mondta Niall szégyellősen.

- Hogy ne lássak semmit és neki menjek egy fának? - Ash.

- Nem! - mondta Niall és kinevette.

- Niall hol maradt a kedvességed? - ráncolta Ashley a szemöldökét.

- Bocs! Nem gondoltam volna, hogy van nálam idétlenebb ember is - Niall.

Ashley odamegy Niall-höz és leveszi róla a a zakóját és felveszi, mert fázik.

- Ezt én is megtehettem volna. Ha szólsz! - mondta Niall.

- Olyan béna vagyok, hogy nem szóltam neked - Ashley.

- Jaj, de én nem úgy gondoltam. Nagyon bocsika - mondta Niall nagyon aranyosan.

- Ebből nem magyarázod ki magad - mondta Ashley és leült.

- Miért nem hagyod, hogy úriembernek tűnjek melletted? - vonta kérdőre Niall.

- Mert én béna vagyok és miattad fáj a fejem - Ashley.

Niall leült és tapsolt egyet. A pincér megjelent. 2 fő fogással és lerakta eléjük. Elkezdtek kajálni és tök jókat beszélgettek és nevetgéltek együtt. Befejezték és felálltak.

- Héé Ashley várj! - Niall.

Ash megállt és hátra fordult.

- Igen Nialler? - kérdezte Ashley és egy mosolyt vetett Niall-re.

- Hát..ööö...van egy kérdésem. Lehetnék-e a kísérőd a szalagavatómra? Vagyis a szalagavatómra? Nem a szalagavatómra...ohh már nem tudom. Rám nézel  így és összezavarsz, elveszek a szemeidben - mondta Niall pirulva.

tumblr_md9qppWRRa1rpeaxx.gif

Ashley közelebb lép hozzá.

- Nah kezd újra - mondta Ash és megint rá mosolygott.

- Ezt már megint direkt csinálod velem? - Niall.

- Nem - mondta Ash még mindig mosolyogva.

- Nah szóval! Lehetnék a kísérőd a szalagavatódra? Ugye most jól mondtam? - Niall.

- Igen jól mondtad! A válaszom...... - Ashley.

- Bökd már ki! - türelmetlenkedik Niall.

- Megtisztelnél ha te lennél a kísérőm - Ashley.

- Ez az! - mondta Niall és szorosan megölelte.

- Most már indulhatunk haza. Későre jár - Ash.

- Jah, persze! - Niall.

Elindultak a kocsi felé. Hirtelen megtorpant Niall.

- Mi van eltévedtünk? Azért álltál meg? - kérdezte Ashley és közben Niall-t fürkészte.

- Nem....dehogyis - mondta Niall.

- Akkor eltévedtünk! Akkor most ki is a béna? - vonta kérdőre Ash.

- Én - mondta Niall lehajtott fejjel.

- Már éjfél van. Hogy fogunk mi haza jutni? - Ashley.

- Csak bízd rám. Én mindent megoldok! - Niall.

- Úgy legyen - Ash.

Niall elővette a sluszkulcsot és elkezdte nyomogatni a riasztó feloldót.

- Te mi a szart csinálsz? - kérdezte Ash értelenkedve.

- Keresem a kocsit. Mégis mit csinálnék? - Niall.

- De így? - Ash.

- Hát van más ötleted? - Niall.

- Még ez se volt - Ashley.

- Mi lenne veled nélkülem.... - Niall.

- Jah egy szőkénél jobb a kettő mi? - Ashley.

- Várj! Hallottad? - Niall.

*pity-pity*

- Menjünk a hang irányába - mondta Niall.

- Nem mondod....Hé Niall a másik irányból szólt - mutatott Ashley az ellenkező irányba.

- Nem! Arról - Niall.

- Jól van menjünk arra amerre te mondod - Ash.

Elindultak észak felé. A kocsi sehol.

- Mondtam, hogy a másik irányba van - mondta Ashley.

- Most az egyszer igazad volt, Szöszikém - Niall.

És elindultak az ellenkező irányba. Sikeresen megtalálták a kocsit.

- Nah most már húzzunk haza - mondta Ashley.

Elindultak úgy kb 1 óra múlva Ash háza előtt voltak.

- Kösz, hogy haza hoztál hajnal 2-re.. Hogy megyek így suliba holnap?! - Ash.

- Mintha annyira érdekelne a suli. De ha szeretnéd akkor kimagyarázlak a Directioner igazgató előtt, de a büntit nem úszod meg - mondta Niall.

- Jól van. Aztán el ne felejtsd - Ash.

- Én nem felejtem el ha rólad van szó - Niall.

Ash egy puszit nyomott Niall arcára és ki akart szállni a kocsiból, de...

- Hé Niall itt a zakód.. - Ash.

- Ráér holnap az a többiek előtt - Niall.

Ashley kiszállt a kocsiból, Niall meg elhajtott.

*Csütörtök*

Kelly nem értette, hogy Ashley miért nincs suliban. Délután ment a büntibe, ahol a fiúk már próbáltak. Az igazgató úr tátogta a Live While We're Young-ot. Kelly ránéz az igazgató egyből abba hagyja és rá förmed:

- Ne nézz! Menj a dolgodra!

- Hol hagytad a szőke hercegnőt?? - kérdezte Zayn mosolyogva.

- Nem tudom hol van. Suliban sem volt. - Kelly.

- Személyes dolga volt! Így nem tudott ma bejönni - igazgató.

- Oké! - Kelly.

A fiúk próbáltak tovább a következő zene a Little things volt. Niall szólója előtt belépett Ashley. Niall elfelejtett énekelni és csak Ashley-t nézte.

tumblr_md9rc938KO1rw0lygo1_500.png

- Hé Niall! Te jössz! - böki oldalba Harry.

- Jah..... - Niall.

Ashley-t rögtön letámadja az igazgató:

- Nem így öltözködünk az iskolában!

- Örüljön annak, hogy felvettem egy extra mini shortot, meg papucsot és egy zakót, ami félig be van gombolva - Ashley.

- Ezt a szerelést meg ne lássam magán többször - igazgató.

- Jól van igazgató úr ön akarta - mondta Ashley és elkezdte tovább gombolni a zakót, majd levette.....és fel vett egy piros pólót (ami Niall-é) - Így most már jobb?

- Aham - mondta tátott szájjal az igazgató.

- Ne de igazgató úr! Ne csorgassa már a nyálát az egyik diákja után....nem szép dolog - mondta Harry és ős is ugyanúgy bámulta Ashley-t.

tumblr_mdhafcQC0g1rqvp2do1_500_large.jpg

Az igazgató fogta magát és elfutott. Futás közben kilátszott az alsó nadrágja, ami One Direction-ös volt. Ashley csak nézz.

- Jól láttam, hogy One direction-ös alsónadrágja volt? - Ash.

- Igen! Én adtam neki még délelőtt. Tudod a...... - Niall.

- Igen tudom - Ash.

- Én nem tudom - Louis.

- Neked nem is kell tudnod - Niall.

- Amúgy Niall itt a zakód, még amit elvettem - mondta Ash és ét nyújtotta Niall-nek.

- Köszi - mondta Niall és elvette.

- Én ezt nem értem. Tudjátok mit? Mi hárman beülünk a kávézóba - mondta a mindig kíváncsiskodó Louis.

- Én megyek ha a Nando's-ba megyünk - mondta Niall.

- Más dolgom van. Nem érek rá - Ash.

- Mondd le! - Niall.

- Nem fogom. Tegnap is miattad halasztottam el. Még a fejemet is bevertem - Ashley.

- Mondtam már, hogy sajnálom. Nem tehetek róla, hogy van nálam is idétlenebb ember is a Földön - Niall.

- Kmmm...kikérem magamnak! Nem én felejtettem el, hogy hol parkoltam le - Ash.

- Két szőke! - forgatta a szemét Zayn.

- Befejeztétek? Mert amikor most már próbálnánk - Ty.

- Már itt se vagyok - mondta Ashley és elment.

A fiúk folytatták a próbát. És sokat hülyültek. 

tumblr_mdp7dvByQb1rqdahd.gif

 

tumblr_mdoyr9pl5T1rxj4jw.gif

 

3095604329_1_17_P0esnGST.gif

- Ashley - szól oda Kelly.

- Igen? - Ash.

- Nagyon sajnálom,amit tegnap csináltam. Nem akartam, hogy ez történjen. Soha többet nem foglak piszkálni Zayn-nel, ha mégis akkor megütöm valamelyik hülyét - Kelly.

- Hmm...áll az alku! Megszívatjuk ezeket a majmokat? - Ashley.

- Naná! És mi a terved? - Kelly.

- Hallod, hogy nyávognak? Nyávogjanak még jobban - Ash.

- Aha, most már értem - Kelly.

Odamentek a felszereléskehez és feljebb húztak egy kapcsolót. A fiúk a Live While We're Young-ot kezdék énekelni.

tumblr_m3jzm7gVav1rnof9ao1_500_large.gif

Liam kezdte: Hey girl, I'm waitin' on ya. Én hirtelen eldobta a mikrofont.

- Mi volt ez Liam? Nem így kell énekelni ezt, ez túl magas volt! - cseszte le Ty.

- A mikrofonnal van a baj - jelentette ki Liam.

A lányok most meg lejjebb húzták.

- Akkor kezd újra - Tyler.

- Hey girl, I'm waitin' on ya - énekelte Payne nagyon mélyen.

- Ez megint mi volt? Mondtam, hogy normálisan. Ne szórakozz velem - mondta Ty már idegesen.

- Mondtam, hogy a mikrofon az! - ismételte meg Liam.

Ty fogta magát és elvette a mikrofont és bele szólt:

- 1, 2, 3! A mikrofonnal nincs semmi baj. Veled van a baj. Akkor kezd még egyszer - Ty.

- Hey girl, I'm waitin' on ya - énekelte Liam megint mélyen.

- Liam Payne! - szólította fel Ty Liam-ot.

- De hát a lányok eltűntek! Biztos ők csinálják - köpte be Liam.

- Megyek megnézem - mondta Ty és elindult a felszerelések felé - Hát már megint ti? Rohadtul elegem van belőletek! Tuti te találtad ki az egészet - mutat Ash-re.

- Hát..... - Ashley.

- Te csak mindent elrontani tudsz? - Ty.

- Úgy látszik igen - Ash.

- Azonnal húzz innen vagy megyek az igazgatóhoz! De a másik maradjon festeni - már nagyon ideges Ty.

- Oké! Nem kell kétszer mondani - mondta Ashley és elindult - Sziasztok fiúk - köszön oda nekik. További jó próbálást.

- Hova mész? - kérdezte Niall szomorúan.

- Elküldött Mr. Idegbeteg - Ashley.

- Ohh értjük - Niall.

- Nah de megyek is, mert már jön - Ashley.

*Ashley*

Hazament. Látta, hogy Sarah és Coco nézik a tv-t.

- Sziasztok! - köszön oda nekik.

- Szia - mondták mind a ketten.

- Sarah, majd ha ráérsz beszélnünk kell! - mondta Ashley és felment a szobájába.

- Mit akar tőled Ashley? - kérdezte Coco.

- Én se tudom - Sarah.

- Nah jól van én megyek. Úgyis dolgom van - mondta Coco és egy puszit nyomott Sarah arcára - Szeretlek! Szia!

Sarah felment Ashley-hez. Bekopog és bemegy.

- Nah végre! Beszélnünk kell - Ashley.

- És mégis miről? - Sarah.

- A barátságunkról, ami az utóbbi időben kezd tönkre menni - Ashley.

Sarah hallgat és tudja, hogy Ashley-nek tényleg igaza van.

- Tudom, hogy azért hallgatsz, mert igazam van - Ashley.

- Te lógsz egyfolytában Kelly-vel! - Sarah.

- Te meg egyfolytában Coco-val. Teljesen megváltoztatott téged, rád se lehet ismerni. Hol van az én barátnőm, akivel annyi hülyeséget csináltunk? - Ashley.

- Kérdezd Harry-t. Ő tudja - mondta Sarah és be baszta maga mögött az ajtót.

* Kelly és a fiúk*

Kelly folytatta tovább a festést. A fiúk meg a próbálást, most kivételesen normálisan.

- Nah végre most normálisan tudtunk próbálni, mert nem volt itt egy zavaró tényező - mondta Ty.

- Lehet, hogy téged zavar, de mi imádjuk őt - Zayn.

- Szerintem eléggé rossz személyisége van... - Ty.

- Hát mit vártál ő Louis uncsitesója - Hazza.

- Jah, akkor már érthető. Holnap is borzalmas próba elé nézünk - Ty.

- Szia Tyler. Most már mehetsz, mert lejárt a munkaidőd - zavarta el Harry.

Ty megint kiviharzott a teremből.

- KÉSZÜLJ KELLY! MA! MI! NÁLATOK - mondta Louis.

- Ohh ha ti így akarjátok... - Kelly.

A fiúk összepakoltak és elindultak Kelly-vel együtt a csajok rezidenciájára. 10 perces séta után már ott is voltak. Bemegy Kelly és utána 5 hülye gyerek kiabálva fut be:

- Ashley, Ashley, Ashley!

- Mi van? - Ash.

- Jól va, ne flegmáskodj - Louis.

Ashley mellé leült két oldalról Harry és Zayn. Belekezdtek a fárasztásba:

  • Miért vagy szőke? - Harry.
  • Miért van rajtad piros póló? - Zayn.
  • Kié ez a póló? - Harry.
  • Miért vagy ilyen sexy? - Zayn.
  • Adsz egy csókot? - Harry.
  • Jössz velem szobára? - Zayn.
  • Tényleg jó vagy az ágyban? - Harry.
  • Vannak sexy fehérneműid? - Zayn.
  • Megnézhetem őket? - kérdezte Hazza és elindult Ashley szobája felé.

Niall megállította Harry-t.

- Én fogom megnézni a fehérneműit - mondta Niall és indult felfele.

- Nem volt elég a tornatermi látvány? - Ashley.

- Nem. Én és Hazza most megyünk kiválasztani, hogy következőleg mibe gyere - Niall.

Ashley felállt a helyéről és a 2 idióta után ment, akik már futottak.

- Melyik Ashley szobája? - Harry.

- Nem tudom. Te menj ebbe - mutat balra Niall - én megyek ebbe - mutat jobbra.

Harry benyit.

- Hoppá-hoppá rossz szoba.... Várj Sarah veled meg mi történt? - érdeklődött Harry.

- Semmi! Kifelé - kérte szépen Sarah.

- Addig nem megyek, amíg el nem mondod - Hazza.

- Összekaptam Ashley-vel. Nah jól van húzzál - ordította Sarah.

Harry leült Sarah mellé. És magához húzta.

- Minden rendben lesz! Úgyis kifogtok békülni - nyugtatgatta Harry.

- Mondom, hogy kifele  a szobámból - mondta Sarah és ellökte magától Harry-t.

- Nem megyek! - Harry.

- Akkor én megyek! - mondta Sarah és elindult.

Sarah-t egy kéz visszahúzta. Harry és Sarah egymás előtt álltak szemtől szembe.

- Engedj el! - Sarah.

- Egyszer már megtettem és hibát követtem el..... Miért vagy azzal a Coco-val, amikor velem is lehetnél, újra? - mondta Hazza teljesen őszintén.

- Azért, hogy megint kedvedre kúrogathass? Coco legalább szeret engem és nem csak arra kellek neki - mondta Sarah és kiszabadult Harry karjai közül és elment.

- De én is szeretlek téged - mondta Harry maga elé.

tumblr_meez9rU3xB1ramabjo3_500.gif

Harry lement a nappaliba a többiekhez. Majd 10 perc múlva megszólalt, hogy ő megy.

- Ezt meg mi lelte? - Liam.

- Én nem tudom - Louis.

- Mit csinálnak Niall-ék ennyi ideig fönt? - Zayn.

- Lehet, hogy most van a békülő szex - Louis.

____________________________

Niall benyit a szobába.

- Jól választottam! - Niall.

És benyit Ashley.

- Niall James Horan kifele a szobámból! - Ashley.

- Nem-nem. Megyek megnézem a fehérneműidet - Niall.

- Kék szekrény 3. fiók - Ash.

- Most megsértődtél, azért árultad el? - Niall.

- Igen - Ash.

- Akkor kiengeszteljelek Niall Horan stílusban? - Niall.

- Az milyen? - Ashley.

- Gyere ide és megmutatom - Niall.

- Azt hiszed, hogy odamegyek? - Ashley.

- Nagyon remélem - Niall.

- Nem merek odamenni, mert félek.... - Ashley.

- Akkor megyek én - mondta Niall és elindult.

Megállt Ashley előtt. Megölelte. Jobb pofi egy puszi. Bal pofi még egy puszi. Homlokra egy puszi. Orrhegyre egy puszi. Mennek egy csók is, de Ashley eltolja magától.

- Nah ezt most miért? - Niall.

- Nem vagy a pasim, hogy kedvedre csókolgathass - Ashley.

- De voltam - Niall.

- Csak voltál! - Ashley.

- Egy csókot kérek. Esküszöm nem tudja meg senki. Boldogabbá tennéd a napomat - Niall.

- Te tudod mivel tennéd boldogabbá az én napomat? - Ashley.

- Mivel? - Niall.

- Ha vissza tudnád tekerni az időt, akkorra amikor te kérted, hogy mennyek veled és én nemet mondtam. Mert már megbántam.......igent kellett volna mondanom - Ashley.

Ashley Jones, lennél újra az életem értelme? - Niall.

- Szeretnék......de.......nem.... - Ashley.

- De miért? Mi tart vissza? - Niall.

- Az, hogy még mindig nem tudok bízni benned - Ash.

- Ashley én minden nap azon leszek, hogy visszakapjam a bizalmadat....És küzdeni fogok érted minden egyes percben - Niall.

- Hajrá!......Nah menjünk vissza a többiekhez - Ashley.

Niall követtek Ash-t a nappaliba, ahol már csak Zayn, Kelly, Louis és Liam volt.

- Hát Harry? - Niall.

- Elment, de szerintem hamarosan vissza fog jönni, mert itt hagyta a telóját. Én meg eldugtam - Louis.

- Tommo! Nem is te lettél volna - Ashley.

- Tudom - mondta Louis büszkén - És ti meg mit csináltatok ennyi ideig fönt?  

- Beszélgettünk - Niall.

- Távol tartottam a fehérneműimtől - Ashley.

- Nah most melyik? - Zayn.

- Mindkettő - Ash.

És csöngettek.

- Áhh ez biztos Harry - ugrik fel ülő helyzetéből Lou és megy az ajtóhoz.

Kinyitja.

- Itt hagytam a telefonomat - Harry.

- Aha. Gyere be és keresd meg - Loui.

Harry bejön és keresni kezdi a telefonját.

- Ha rendetlenséget csinálsz te fogsz összepakolni - Kelly.

- Nincs meg, nincs meg. Pedig itt hagytam az asztalon - nyafogta Harry, mert a telefonja a mindene.

tumblr_ma5qecdegv1rr9rlq.gif

- Jaja Hazza! Nyugodj meg, ülj le közénk és majd a telefonod előjön, ha akar - nyugtatgatta Louis.

- De..... - Harry.

- Nincs semmi DE - nézett rá komolyan Louis.

- Igen. Inkább mond el, hogy miért mentél el? - Liam.

- Sarah... - Harry ennyit bírt kimondani, mert elszomorodott.

- Harry igazán megérthetnéd őt, mert ami műveltél szegénnyel... - Ashley.

- Tudom, de azóta vagy ezerszer megbántam - mondta Harry szomorúan.

- Gondolkodtál volna akkor - Niall.

- Tudom, de nem gondoltam volna, hogy ennyire szeretem - Harry.

És ekkor kivágódik a bejárati ajtó. Sarah megjött. Érezni lehetett a pia szagát, meg valami édeskés illatot is.

- Sarah! Te megint ittál? - Ashley.

- Én?? Dehogy is. Soha nem szoktam részeg lenni - Sarah.

- Te azonnal a konyhába. MOST! - parancsolta rá Ashley.

Ashley elindult a konyha fele. Sarah meg utána.

- Igenis főnökasszony - Sarah.

A konyhában.

- Mit ittál? És most mit vettél be? - Ashley.

- Nincs nagy közöd hozzá - Sarah.

- De igen is van! A barátnőm vagy! - Ashley.

- Pff a barátnőd??! - Sarah.

- Hadd halljam kitől szerezted a drogot! - Ashley.

- Hahaha, pont kifogom adni - Sarah.

- Te nem Sarah vagy……..valami utánzata. Nem tudom, hogy szerethet még téged Harry – Ashley.

- Mintha érdekelne. Inkább menj vissza a kicsi Niall-höz és legyetek újra együtt kamuból – Sarah.
- Ez hogy jött most ide? – értetlenkedik Ashley.
- Te vagy a kurva, hogy még pénzt is elfogadtál tőle – mondta lekezelően Sarah.
Ashley-nél itt eltört a mécses. Elkezdtek potyogni a könnyei és a nappalin keresztül kirohant az ajtón. És csak futott…. Nem tudja meddig futhatott, mert egy pár paparazzi felismerte őt és lerohanták. „Nah már csak ez hiányzott – gondolta Ashley” És villogtak a vakuk…..
__________________

- Mintha érdekelne. Inkább menj vissza a kicsi Niall-höz és legyetek újra együtt kamuból – hallatszódott Sarah hangja a konyhából.
- Ez hogy jött most ide? – Ashley.
- Te vagy a kurva, hogy még pénzt is elfogadtál tőle – Sarah
Ez a mondandó után annyit láttak a többiek, hogy Ashley sírva elrohan. És Niall pedig egyből utánna.
_________________

- Kamu? Mi? Bocsi, de én nem értek ebből semmit - Zayn.
- Nem vagy egyedül - Harry.

tumblr_mepdu5jHvW1qm44m6o1_500.png
- Hosszú történet - legyintett egyet Kelly.
- Te tudtál erről? - lepődött meg Zayn.
- Ami azt illeti igen - Kelly.
- Ti még sok mindent nem tudtok Ashley-ről, hogy régen miket csinált - Sarah.
- És te? Te inkább ne is beszélj. Tudod inkább takarodj Coco-hoz! - förmedt rá Kelly.
- Tudod mit, ő legalább szeret nem úgy mint ti - Sarah.
Sarah felment a szobájába, elővette a bőröndjét és a legfontosabb dolgokat bele hajigálta. És indul elfele, de Kelly még utána kiabálta:
- Menjél csak, legalább nem a szemünk láttára mész tönkre!
.......
- Én kajak szőke vagyok, hogy nem értem ezt a Niall-ös cuccot? - Liam.
- Ide figyelj elmagyarázom - Louis.
És Louis elmondta az egész sztorit.
- Hűű, de bonyolult. Most már mondjuk rá, hogy megértettem - Liam.
- Én ezt nem bírom elhinni - Harry.
- Hidd csak el! Ez így van - Kelly.
- Amikor másodjára összejöttek az is kamu volt? - kérdezett rá Zayn.
- Nem. Akkor már igaziból voltak együtt - Kelly.
- Aham - Zayn.
____________________

Niall látta, hogy paparazzik vették körbe Ashley-t. És egyből cselekedett. Bevetette megát a fotósok közé. Odament Ashley-hez, megölelte és a fülébe súgta:
- Nyugi Ashley. Nem lesz semmi baj. Itt vagyok.
- Niall mi történt? - paparazzi.
- Nem látja, hogy más dolgom van? - förmed rá Niall.
- Újra együtt vagytok? - paparazzi.
- Ashley most azonnal menjünk innen, mert beverek neki egyet - Niall.
Elindultak elfele.
- Létszi hagyd abba a sírást, mert kénytelen leszek olyat csinálni amit megbánok - mondta Niall és elkezdte kigombolni az ingjét......

Címkék: sztorii 33. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr914945298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása