Az interjú :P

 2012.10.22. 16:36

2 nap múlva.........

Ashley arra kell, hogy valaki hívja telefonon, látja, hogy Niall az " Ez meg mit akarhat??!" - gondolta

- Mond - mondta Ash.

- Neked is szia! 9-re megyünk értetek - mondta Niall.

- Mert? Mi lesz? - Ash.

- Megyünk interjúra, amire a barátnők is hivatalosak - Niall.

- Aha..ok - Ashley

- Szia! - Niall.

Ash lerakta a telefont, mehetett készülődni. 1 órája volt rá. Szűkösen, de elkészült. Csöngettek. Cata nyit ajtót.

- Szia! Jöttem Sarah-ért és persze Ashley-ért - mondta a legelbűvölőbb mosolyával Harry.

- Sarah, Ashley! - kiabálta Cata.

Sarah jött elől, mögötte Ash.

- Szia Édes! - mondta Harry és megcsókolta.

- Szia! - mondta Ashley.

- Szia Ashley! - és puszit adott az arcára.

Elindultak az autó felé Niall kiszállt és háttal támasztotta az autót. És akkor innen kezdődött Ashley szerepjátéka nah meg Niall-é is. Ash oda ment Niall-höz.

- Szia! - üdvözölte széles mosollyal Niall.

- Szia! - mondta Ash. Niall magához húzta és megölelte szorosan és adott neki egy szájra puszit. 

Beszálltak a kocsiba a többiek ott voltak már és Ash Lou mellé ült. Az interjú helyszínéig Louis és Ash heccelték egymást. Niall-nek ez nem nagyon tetszett és inkább az ablakon bámult ki. Megérkeztek. Rajongók hada várta őket. A fiúk kiosztottak néhány autogramot és utána siettek. A lányok a színfalak mögött várták meg őket.

*Közben.....*

- Nah fiúk ez a történet vicces volt. De térjünk valami komolyabb témára. Kinek van barátnője? - riporter.

- Van - vágta rá elsőre Harry.

- Nincs - mondta szomorúan Zayn.

- Van - mondta Liam.

- Nekem is van - mondta mosolyogva Niall.

- Nincs - mondta Tommo szintén szomorúan.

- Ki mióta van együtt vele? - riporter

- Én csak három napja - Harry.

- Lassan két hónapja - Liam.

- Wow! Az szép! És te Niall? - riporter.

- Kb két hete és másfél hétig sikerült eltitkolni előletek * nevetett* - Niall.

- Nah de Niall!... *mosolyog* Hé fiúk nem is mondtátok, hogy itt vannak. Behívhatjuk őket? - riporter.

-Igen - hangzott egyhangúan a válasz.

A riporter szólt a szervezőknek, hogy a barátnőket hívja be. Lili épp jegyzetelt valamit; Ash zenét hallgatott; Sarah nézte magát a tükörben, hogy elrontott e valamit sminkelés közben.

- Gyertek utánam - szólt a szervező nekik.

Ők követték és aztán esett le, hogy a pasijaikhoz mennek. Ameddig behívták őket +3 széket is hoztak. Leültek a párjuk mellé.

- Élőben még szebbek vagytok! Meséljetek magatokról. Kit hogy hívnak?? Ki miért/mit szeret a másikban? - riporter.

- Én Sarah vagyok. Imádom a gyönyörű mosolyát, meg a beszéd stílusát. Szerintem ezek miatt csábultam el...

- Köszi Édes! *arcra puszi* Én imádom, ha bikiniben vagy *kacsint*, mert akkor jobban láthatom a tökéletes alakodat - mondta széles mosollyal Harry.

- Ohh, na de Harry!! Nem is te lettél volna ha nem ezt mondod *nevet*. Nah és ti Liam-ék?? - riporter.

-Én Lili vagyok. Én azért szeretem, mert teljesen kiegészítjük egymást.

-Ez teljesen igaz! Én meg azért szeretem, mert cuki, aranyos, sexy stb... - Liam.

A riporter Ashley-re néz..

- Szia, sziasztok! Én Ashley vagyok. *bájos mosoly* Niall-t ki nem szereti??

A fiúk elismerően bólogattak.

- Én, mindent szeretek benne még a hibáit is és ő ettől ilyen különleges számomra. - már nem a kamerába hanem Niall-höz fordult - Imádom a szemeit, az arcát, a haját... egyszerűen ki csinál minden porcikád.

Niall nem válaszolt. Felállt a székből és megcsókolta. És hogy jól játssza Ashley a szerepét hagyta is.

-Látom  Niall, zavarba hozott téged eléggé.... - riporter.

- Nem is *pirul el jobban* Szóval én azért szeretem Ashley-t, mert sokat eszik, meg imádom a szőke haját, imádom érezni az illatát. Féltem nagyon őt, mikor másik pasi ölelgeti, mert félek, hogy egy pillanat is elég hogy elveszítsem. Én vagyok a legszerencsésebb pasi, mert egy ilyen lányt tudhatok magam mellett - mondta Naill.

-Ohh, de cukik vagytok.... - mondta Louis sokat mondó hanglejtéssel.

........

Végeztek az interjúval és a banda a kedvenc éttermükbe mentek a barátnőkkel együtt. Ebédre, mindenki rendelt magának jókora adagot, mert más nagyon éhesek voltak. Tommo és Ashley eljátszadozik az étellel, amin a többiek nevetnek, kivéve Naill. Lili-nek feltűnik Niall viselkedése és megkérdezi:

- Bátyuskám minden rendben van??

- Igen minden rendben. Miért?? - Niall.

- Mert nem eszel csak turkálsz benne.... - Lili.

Niall fogta magát és felállt az asztaltól és elment egy szó nélkül. Ash késztetést érzett arra, hogy Niall után menjen, ezért ő is felállt és utána ment. Niall-t a kocsinál találta meg és oda megy hozzá.

-Niall valami baj van?? - kérdezte Ash.

- Áhh engem csak az idegesít ahogy Lou mondta az interjún azt az 'áá de cukik vagyunk' dolgot - mondta Niall.

- Hát akkor majd kérdezed meg tőle, hogy ezt hogyan is értette - Ashley.

- Ennyi erővel te is megkérdezhetnéd, úgyis olyan jól kijöttök egymással... - mondta Niall kicsit durcásan.

- Ohh hát akkor innen fúj a szél. Féltékeny vagy - Ashley.

- Nem vagyok féltékeny.. - Niall.

- Tudod mit megnyugtatlak semmi nincsen Louis és én köztem - mondta Ash.

-Jól van na! Ki mondta, hogy engem érdekel?? - kérdezte egy kicsit bunkó hangnemben.

- Okéé - mondta ash.

Pár perc múlva Ash megszólalt:

- 3 lehetőséged van: a, velem jössz sétálni b, itt maradsz egyedül c, visszamész enni...

-És a d, lehetőség hol van?? - Niall.

-Az nincs - mondta Ash.

-Akkor inkább megyek veled sétálni, a képek miatt..- mondta Niall.

Niall küldött a húgának egy SMS-t, melyben ez állt: "Szia! Mondd meg a többieknek, h majd a BBC rádiónál találkozunk. Puszi N." Megírta az SMS-t és zsebre rakta a telefonját, majd megfogta Ash kezét és elindultak. Niall elkezdett dúdolni valamit, Ashley-nek ismerős volt a dallam és ekkor leesett neki:

- Niall te most komolyan https://www.youtube.com/watch?v=QJO3ROT-A4E dúdolsz?? - nézett rá Ash döbbenten.

- Miért nem tetszik?? - kérdezte Niall

- Hát nem éppen a kedvencem - válaszolta Ash.

Niall jobban rá kezd, de már nem dúdol hanem énekel.

- Mit tegyek, hogy abba hagyd?? - kérdezte Ash.

- Játszd nagyon jól a szereped. Amúgy az interjún nagyon jó voltál - mosolyodik el Niall.

- Oké. Köszi - Ash.

És tovább sétáltak a BBC Rádióhoz. A többiek már ott vártak rájuk, majd bementek. Az előtérben maradtak a lányok és hallgatták a fiúkat. Jól nyomták a műsort szokás szerint. Végeztek. A bejáratnál Niall mindenkit megállít.

- Héé! Te mi a francot művelsz?? - kérdezte Zayn.

Figyelmen kívül hagyta és oda lépet Ash-ez. A fiúk előrébb mentek. És ekkor Niall egy dobozt vesz elő a zsebéből.

- Ez most azt teszi, amire gondolok?? - súgta oda Loui Harry-nek.

- Nem tudom te mire gondolsz...

És nagy kő esett le Louis szívéről.

- Áhh én másra gondoltam - mondta megkönnyebbülve Lou.

Niall odaadta a dobozt Ash-nek.

- Ez az enyém?? - Ash.

- Igen - Niall.

Ash kinyitja és látja, hogy egy ezüst nyaklánc kövekkel kidíszített N betűvel. Niall kivette és Ash nyakába rakta. Ezt a jelenetet lekapták a rajongók, valamelyikük le is videózta. A fiúk a rajongókkal foglalkoztak és autogramokat osztogattak és pár közös kép is készült. A lányok pedig beültek az autóba. Nem sokkal később a fiúk is csatlakoztak. A sofőr elsőnek kirakta Louis-t, majd Zayn-t. Utána Niall, Ashley, Lili és Liam szállt ki a kocsiból. Legutoljára Sarah és Harry szállt ki a kocsiból.


*Harry és Sarah estéje*

Nagyon éhesek voltak, amikor haza értek, ezért összedobtak pár szenyát. Leültek a kanapéra TV-t nézni. Harry-nek feltűnt, hogy Sarah milyen sexy-sen eszik és ettől beindult a fantáziája. Furán kezdett Sarah-ra nézni és ez feltűnt neki:

- Mit szeretnél?? - kérdezte Sarah.

Harry néz rá sokat mondó tekintettel, majd oda megy hozzá és felkapja Sarah-t. Egyenesen a hálószobába viszi....

*Ashley és Niall estéje*

Felmentek Niall szobájába kajálás után.

- Ashley a földön szeretnél aludni vagy mellettem a puha ágyban?? - kérdezte Niall.

- Háát... inkább melletted, mint a földön. - válaszolta Ash.

- Rendben, de bal oldalt én alszok. Az ágy közepén lesz egy képzeletbeli vonal, én se pakolom át a lábaimat és te se tedd át - Niall

- Rendben, ezzel én is egyet értek - Ash

*Lili és Liam estéje*

A lefekvéshez készülődnek..

- Mi a baj Kicsim?? - kérdezte Liam.

- Nem értem, hogy az én bátyusom, hogy lehet együtt egy ilyen nővel... - Lili.

- És most mihez kezdesz?? - Liam.

- Arra gondoltam... - Lili mondta gonoszan

Címkék: 11. rész sztorii

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr224860471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása