Jézusom! Harry!

 2013.01.19. 10:51

* csütörtök *

-         Niall-lel már megint összevesztetek? - ült le Liam Ash mellé.

-         Igen - hajtotta le Ashley a fejét.

-         És még is min, kicsi lány? - ölelte magához Liam.

-         Az egész ott kezdődött, hogy én és Kelly követtük Coco-t és ott láttam Lili-t Milo oldalán és ezt elmondtam neki, de ő nem hitt nekem és csúnyán összekaptunk – mondta el a történteket Ash.

-         Lili, Milo oldalán? Úgy érted, hogy ők most együtt vannak? - döbbent le Liam.

28030_297992513643348_1326458354_n_large.jpg

-         Igen úgy, és Milo valami drogos nagykutya – magyarázta Ash.

-         Lili dobott engem egy drogosért? – lepődött meg még jobban Liam.

-         Igen. De te Lili-nél ezerszer jobbat érdemelsz! - Ashley.

-         Köszi, jól esik, hogy ezt mondod - Liam.

-         Ez az igazság. Nézd úgy, hogy Lili helyett kaptál egy jó barátot. Tudod a barátokra sokszor jobban szükségünk van, mint a szerelemre - mondta Ashley és egy puszit nyomott Liam arcára.

-         Ebben igazad van. Elfelejtem Lili-t – mondta határozottan Liam.

-         Ez a beszéd - Ashley.

-         De most beszéljünk rólad és Niall-ről. Ki kéne békülnötök - Liam.

-         De ő engem egy hazudós ribancnak tart – mondta Ashley szomorúan.

-         Nézd az ő szemszögéből a helyzetet. Te se hinnéd el. Amit mondott azt meg szerintem nem gondolta komolyan - Liam.

-         Tudom, hogy igazad van, de.... - Ashley.

-         Már megint a de. Szereted őt, ő is szeret téged. Jöjjetek már össze! - Liam.

Ekkor kopognak az ajtón.

-         Gyere be! - Ash.

És Niall lép be.

-         Bocsi, majd visszajövök később - Niall.

-         Maradj nyugodtan. Én már úgyis indultam - mondta Liam, aki megölelte Ashley-t és a fülébe súgta: - béküljetek ki.

-         Viszlát Payne! - Ash.

Liam kiment a szobából. Niall meg leült oda ahol Liam ült.

-         Sajnálom – mondta Ash.

-         De mégis mit? - Niall.

-         Azt, hogy leribancoztam a tesód - Ashley.

-         Fátylat rá. Nekem kéne bocsánatot kérni azért, amit mondtam rád. Nem akartam. Sajnálom - Niall.

-         Meg bocsátok - Ashley.

-         Mi lenne, ha Lili-t soha többé nem kevernénk bele a kapcsolatunkba? - vetette fel az ötletet Niall.

-         Rendben... Niall én gondolkodtam kettőnkről... - Ash.

-         Csak azt ne mondd, hogy azt szeretnéd, hogy még barátok se legyünk.. – aggodalmaskodott Niall.

tumblr_m8cpmrn3ka1rblj83o1_250_large.gif

-         Én azt szeretném, ha olyanok lennénk, mint régen – mondta Ash és halványan rá mosolygott.

-         Ashley Jones leszel újra a barátnőm? – kérdezte Niall csillogó szemekkel.

Ashley csak Niall ölébe ült és megcsókolta.

-         Ezt igennek veszem - mondta Niall mosolyogva.

-         Egyelőre ne szóljunk senkinek erről - Ash.

-         Miért? - Niall.

-         Mert tudod, hogy miattad akartak megölni és nem szeretném, ha véletlenül bárki is megtudná, mert abból még baj lehet - Ashley.

-         Rendben Életem. Jössz le enni? - Niall.

-         Most nem - Ashley.

-         Én viszont megyek - és Niall még egy csókot adott Ashley-nek.

Ashley kiszállt Niall öléből, még mielőtt kiment volna visszaszólt:

-         Szeretlek!

-         Én is szeretlek, Niall! - Ashley.

* este 11 óra *

Ashley és Niall SMS-ezgetnek:

"Szia, Életem! Csak jó éjszakát akartam kívánni. Tehát jó éjt! Szeretlek! xoxo Nialler"

"Èn is szeretlek! Talizzunk a folyosó végén lévő mosdóban 5 perc múlva és akkor személyesen is jó éjszakát kívánhatsz. xoxo Ashley."

"Rendben ott leszek. Niall "

Ashley lerakta a telót és óvatosan kiosont a mosdóba. Niall is lerakta a telefont.

-         Lili kimegyek wc-re, de lehet, hogy kicsit sokáig fog tartani, mert nagydolgom van – talált ki Niall valami hülyeséget.

-         Oké… De elég lett volna annyi is, hogy kimész wc-re – Lili.

Niall sétál a folyosón és valaki behúzza őt a mosdóba, de nem abba, amit megbeszélt Ashley-vel.

-         Késtél - mondta Ash és egy puszit nyomott Niall szájára.

-         Bocsika... De miért ebbe a mosdóba vagyunk? – kérdezte Niall.

-         Mert a másikba ott volt Liam. Ez meg üres volt - Ashley.

-         Értem... Ez az egész annyira hihetetlen - Niall.

-         Mi hihetetlen? - Ash.

-         Az, hogy újra az enyém vagy - mondta Niall és szorosan magához ölelte Ash-t.

-         Pedig hidd csak el, újra a tiéd vagyok - mondta Ashley és megcsókolta Niall-t.

tumblr_mdqohk4g0y1rk6fsyo1_500_large.jpg

Csókolózás közben leverték az egyik tusfürdőt.

-         Nem tudom, hogy ki van bent, de a berendezés marad – hallatszódott Zayn hangja az ajtó mögül.

-         Válaszolj te - súgta oda Ashley Niall-nek.

-         Úgy hagyom, csak véletlen volt – mondta Niall.

-         Akkor oké Niall. Amúgy haladhatnál... - Zayn.

-         Miért? - Niall.

-         A többi fürdő foglalt. És szeretnék végre megfürödni - Zayn.

-         Találj ki valamit, hogy elmenjen - suttogta Ash.

-         Én még sokáig bent leszek… - Niall.

-         Miért mit csinálsz? - Zayn.

-         Szerintem te azt nem szeretnéd tudni… - Niall.

-         Niall te most épp...? - Zayn.

-         Igen... - Niall.

-         Fújj, nah akkor ezt a fürdőt se fogom használni... - Zayn elment.

-         Más nem jutott eszedbe csak az, hogy kivered? - Ashley.

-         Elment az a lényeg - Niall.

-         Vissza kéne mennünk... - Ash.

-         Csak kéne - mondta Niall és a kezét végig simította Ashley combján.

-         Niall! Most ne! - állította le Ash.

___________________

Harry olyan 23:10 fele elhúzza azt, ami külön választja az ő és Ashley szobáját, hogy jó éjszakát kívánjon neki. De Ashley nincs sehol, úgy gondolta, hogy elment a mosdóba. Harry csak várt és várt, de Ashley nem jött. Már vissza akart menni a szobájába, amikor Ashley belépett.

-         Hazza te mit csinálsz itt? – lepődött meg Ashley.

-         Csak jó éjszakát akartam kívánni, de te nem voltál itt és én vártam rád – mondta Harry.

-         És mennyit vártál rám? - Ash.

-         Kb 20 percet. De amúgy hol voltál? - Hazza.

-         Izé....ettem....meg fürödtem... – adott Ash hülye magyarázatott.

-         Fürödtél? Én utánad mentem fürödni úgy egy órája. Ne hazudj nekem... Hol voltál? - Harry.

-         Leettem magam és ezért újra megfürödtem - Ash.

-         Leetted magad és ezért újra fürödtél? - Harry.

-         Igen! Nah jó éjt Hazza! - mondta Ash és elhúzta a választót.

-         Még, hogy evett meg fürdött??!!! Biztos, hogy hazudik... - Harry.

* péntek *

Harry egész nap figyelte Ashley-t, hogy rájöjjön a titkára. Olyan délután 4 óra fele Ash lement a pincébe. Jó 1 óra eltelt, de Ash még nem jött fel, ezért Hazza elment megnézni, hogy mi folyik ott. Megy le a lépcsőn és az utolsó pár fokon megcsúszik valamin és legurul.

___________________

Ashley lement a pincébe Niall már ott várta.

-         Szia Ashley! - ment oda Niall és megcsókolta.

Elvoltak egészen addig, amíg egy becsapódást nem hallottak a lépcső aljáról.

-         Niall mi volt ez? - Ashley.

-         Nem tudom, de én megyek és feloltom a villanyt - mondta Niall és elindult a kapcsoló felé.

Feloltotta a villanyt és hirtelen elcsúszott valamin és seggre ült.

-         Jézusom! Harry! - megy oda Ash hozzá. - Neked vérzik a fejed!

Ashley levette a pólóját és Harry vérző sebére nyomta.

-         Ezt a látványt minden nap el tudnám viselni – mondta Harry vigyorogva.

-         Hazza! – szólt rá Ash.

-         Ne szokj hozzá... - Niall.

-         Niall te meg ne fetrengjél, hanem segíts felvinni Harry-t – utasította Ash.

-         Jól van már - mondta Niall és feltápászkodott.

Felvitték Harry-t.

-         Harry veled meg mi történt? Wow Ashley... - Zayn.

tumblr_mbcs4gxI141rbw1j7o1_250_large.gif

-         Leestem a lépcsőn – mondta Harry.

Felmentek Hazza szobájába.

-         Harry te ülj le, Niall te hozd az elsősegély dobozt. Addig én felveszek egy felsőt - Ash.

-         Ashley ne fáradj ezzel. Jó vagy így - Harry.

tumblr_mgevffawas1rqlsjbo1_400.jpg

És Ash elkezdett Hazza cuccai között turkálni.

Talált magának egy inget. Felvette és haskilógos fölsőt csinált belőle.

-         Ashley gyere már ide! Kicsit szédülök. Meg vakarod a lábam? – kérdezte Harry.

-         Hogy mit csináljak? - Ashley.

-         Viszket a lábam. Meg vakarod? - Harry.

-         Muszáj? - Ash.

-         Igen, mert nagyon viszket - Harry.

Ash oda megy.

-         Hol viszket? - Ash.

-         A bal térdemnél - Harry.

Ash elkezdi vakarni.

-         Lejjebb... Még egy kicsit... Még egy kicsit... Áhh pont ott viszket – mondta Harry.

Niall visszajön.

A9fmSXmCEAAzbL__large.jpg

-         Hát itt meg mi folyik? – kérdezte Niall karba tett kézzel.

-         Viszketet a lábam Ashley meg megvakarta – magyarázta Harry.

-         Jah, persze…. Itt a doboz - adja át Ash-nek.

Ashley kivette a fertőtlenítőt és egy vattára öntött belőle.

-         Ez egy kicsit csípni fog - és Ashley a vattát a sebre nyomta.

-         Ááá - Harry.

-         Én mondtam, hogy csípni fog - Ash.

-         De ez nagyon csíp - Harry.

-         Csönd legyen Harry! Bírd ki! - Ashley.

-         Ja, úgy visongatsz, mint egy lány - Niall.

-         Te is visongatnál – Harry.

-         Elég legyen fiúk. Niall te meg inkább menj ki – Ashley.

-         Jó megyek – és Niall kiment.

-         Mit csináltatok lent? – kérdezte Harry.

-         Lekvárt kerestünk – Ashley.

-         Sötétben? – Harry.

-         Igen – Ashley.

-         Igen? – Harry.

-         Nem – Ash.

-         Újra együtt vagytok? – Harry.

-         Igen – és Ashley nem nézett Harry szemeibe.

-         Miért? – kérdezte Harry.

-         Miért ne? Hisz szeretem… - Ashley.

-         Ismerem Niall-t, úgyis meg fog bántani, megint – mondta Harry szomorúan.

-         Nem fog. Megváltozott – bizonygatja Ash.

-         De hogy most újra együtt vagytok… El fogsz engem hanyagolni – még mindig szomorúan Harry.

-         Nem foglak. Ilyen hülyeséget ne is mondjál – és nyomott egy puszit Harry arcára.

-         Ezt jó hallani – Harry.

-         Kész is vagy – mondta Ashley és az utolsó sebtapaszt is rárakta a fejére.

-         Köszönöm. Arany kezed van. Még jó, hogy erre is tudod használni – és rá kacsintott  Harry.

-         Hazza! – és Ashley bele boxolt Harry vállába.

-         Ne bánts! Sérült ember vagyok – Harry.

-         Agyilag biztos – Ashley.

-         Te meg szőke vagy – Harry.

-         Látom nem vagy színvak – Ash.

-         Ezt nem kellet volna – és Harry belerántotta az ölébe.

Címkék: sztorii 51. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr835026772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása