Végre megkaptam a puszimat :P

 2012.12.02. 12:23

Zayn Ashley szemébe nézz. A haját kisimítja az arcából. Egyre közelebb hajolt hozzá az ajkaik már majdnem egymáshoz értek, mikor Ash eltolta magától Zayn-t.

- Ohh..bocsi elkapott a hév és nehezen tudtam ellenállni neked - mondta Zayn és megölelte Ash-t.

Ashley meglátja, hogy Harry Coco közelében van.

- Bazd meg baj van - mondta aggódva Ash.

- Mi? Nem áll tökéletesen a hajam? - aggodalmaskodott Zayn.

- Az tökéletesen áll. Nézz hátra - mondta Ashley.

Zayn hátra nézz. És Ash mondja:

- Harry közelít Sarah-ék felé és ott van Coco.

-  Az meg ki? - kérdezte Zayn.

- Sarah pasija. Veszélyes egy alak. Szerintem vigyük onnan Harry-t - mondta Ash és Zayn-re nézett kérlelően.

Elindultak Harry felé. Zayn megfogta Harry-t és mondta neki:

- Gyere haver! Menjünk innen!

Zayn elhúzta Hazzát onnan.

- Ki volt az a gyerek az én szerelmem mellett? - mondta Harry idegesen.

- Coco. Az új pasija - magyarázta neki Ashley.

- De én szeretem őt - mondta Harry.

- Egy jó tanács ne kezdj ki Coco-val. Egyszer én is beszóltam neki és majdnem felpofozott - mondta Ash.

- Uhh...ezt eddig nem is mondtad - Zayn.

Majd Harry-t bevitte a szobájába és befektette az ágyába. Zayn lement és ordította:

- A bulinak vége! Mindenki menjen haza! Mivel a házigazda kifeküdt!

Szépen lassan kiözönlöttek a vendégek. Már csak Zayn és Ashley maradtak.

- Holnap délben talizunk a kórház előtt - emlékeztette Zayn Ash-t.

*Szombat*

Ashley 11 óra fele kivánszorog az ágyából és lemegy a földszintre. Látja, hogy Kelly a nappaliban ül és Tv-zik.

- És te tegnap merre voltál Loui-val? - kérdezte Ash sokat mondó hanglejtéssel.

- Elmentünk Jillian-hez kockulni és felidegesítettük - mondta Kelly egy kicsit "ördögien".

- Zayn azt hitte, hogy szobára mentek - mondta Ashley nevetve.

- Már megint Zayn a téma és most nem én hoztam fel - tiltakozik Kelly.

Ash Kelly felé legyintett és kiment a konyhába egy gyors reggelit enni. Majd felment a szobájába és felöltözött. Lejött a lépcsőn.

- Hova mész? - kérdezte Kelly.

- Programom van Zayn-nel, de nyugi nem leszel sokáig egyedül. Szóltam Tommo-nak, hogy jöjjön át - és barátnőjére kacsint Ashley.

- Zayn-nel. Majd mindent mesélj el - Kelly.

Ashley kiment az ajtón és gyalog a kórházhoz sétált. 11:59-re meg is érkezett. Zayn már ott várta.

- Azt hittem, hogy soha nem jössz - Zayn.

- Hé időben vagyok, még csak 11:59 van - Ashley.

- Akkor én jöttem hamar. Gyere menjünk - Zayn.

Elindultak be a kórházba. Mentek a vizsgáló részlegre.

- Amúgy....izé.. mi bajod van? - érdeklődött Ashley.

- A térdem fáj és megnézetem, hogy nem lesz-e nagyobb baj - mondta Zayn.

- És ezt nem merted elmondani a fiúknak? - nézett rá kérdően Ash.

- Igen - nézett kölyökkutya szemekkel Zayn.

- Akkor befele a vizsgálóba te óriás baby - mondta Ashley és az ajtó felé mutatott.

- Ha bemegyek egyedül, jössz egy puszival - mondta Zayn vigyorral a szája szélén.

- Jól van, csak haladjál - Ash.

Zayn bement a vizsgálóba.

- Mi a panasza Mr. Malik? - érdeklődik doki és közben Zayn-t fürkészi.

- Semmi - mondta egyszerűen Zayn.

- Akkor minek jött be? - nézett értetlenül rá a doki.

- Azért, hogy csináljon egy hamis leletet, hogy nincsen semmi bajom - mondta Zayn egyenesen a doki szemébe nézve.

- És minek az magának? - értetlenkedik tovább a doki.

- Hát azért, mert elhívtam a világ legdögösebb csaját, hogy kísérjen el az orvoshoz, azzal az indokkal, hogy fáj a lábam - magyarázta Zayn.

- Nem lett volna egyszerűbb randira hívni? - doki.

- Nem, mert akkor lehet, hogy nem jött volna el....Na doki írjon valami orvosi hablatyot - Zayn.

- De hát azt nem tehetem meg. Ahhoz el kell mennie a vizsgálatokra - mondta doki.

- Nah tessék - mondta Zayn és az asztalra rakott egy köteg pénzt.

- Most azonnal húzzon innen, mielőtt hívom a rendőrséget - kiabálta a doki.

Zayn visszavette a köteg pénzt és szép nyugodtan indult kifelé.

- Viszlát doki! - Zayn.

Ashley kintről hallotta az ordibálást.

- Miért kiabált az orvos? - kérdezte Ash.

- Hát nem tetszett neki - mondta Zayn szomorúan.

- Mi? - Ash.

- Az, hogy megakartam vesztegetni - Zayn.

- Miért csinálnál te olyat? - Ashley.

- Azért, hogy felgyorsítsa a vizsgálatokat - Zayn.

- Oké! Rendben - mondta Ashley és elindult.

- Kmm...kmm...és a puszim hol marad? - Zayn.

tumblr_m0hzhg626C1r4d144o1_250.gif

- Ahhoz előbb érj utol - Ashley.

Ash elkezdett sprintelni. Zayn egy másodpercig nem értette mi van, majd elkezdett futni Ashley után. Egészen a kocsiig kergette majd felkapta Ashley-t és mondta:

- Megvagy! 

tumblr_mc7ilbvTxL1qk73j0o1_500_large.gif

- Akkor jól sejtettem, hogy kamuztál - mondta Ash.

- Mi én? Dehogy - tette le így már Ashley-t.

- Zayn látom rajtad - Ash.

- Jól van kamuztam. Kérem a puszimat - mondta Zayn és mutogat az arcára.

Ashley megfogta Zayn fejét, nehogy elfordítsa. És nyomott egy puszit az arcára.

- Máris jobban érzem magam - és egy elégedett vigyorral terült el Zayn arcán.

- Jól van! Most már menjünk enni - mondta Ash.

Beszálltak Zayn autójába. Elindultak a legközelebbi gyorsétterem felé. Megérkeztek. Zayn udvariasan kiszállt és kinyitotta Ashley-nek az ajtót.

- Kisasszony! - Zayn.

Ash kiszállt. Bementek a kajáldába. Leültek egy eldugott boxba. Jött a pincér:

- Mit hozhatok?

Zayn elmondta.

- Rendben. 5 perc és  itt lesz - pincér.

Ebben az 5 percben Zayn csinált egy közös képet Ashley-vel és feltöltötte twitterre. Ezzel a címmel: "@Zayn_Malik és @Ashley_Jones a MC Donalds-ban. Végre megkaptam a puszimat :D"Ashley meg hozzászólt: "Te kamuzó gép :P". Megérkezett a kaja és elkezdték enni.

A kép hozzászólások:

Zayn: De így legalább megkaptam a puszimat :)

Kelly: Ohh mi folyik ott? Louis üzeni, hogy szobára xD :D

Niall: (y) :'(

Ashley: Jaj Niall <3! Nehogy már komolyan vedd ezt a BooBear-t!

Louis: Ne nevezz így!!!!!!! :P

- Ezért Lou kapni fog  - mondta Zayn.

- Rendben. Segítek - Ashley.

Befejezték az evést és mennek ki, amikor hirtelen rajongók hada rohamozza meg őket. Aláírásokat kértek tőlük meg fényképezkedtek velük. Nagy nehezen sikerült elszabadulniuk tőlük.

- Átjössz hozzám? - kérdezte Ash.

- Persze! - vágta rá egyből Zayn.

Zayn vezetett volna a lányok régi lakásába, amikor Ashley megszólal:

- Én már nem itt lakok.

- Hogy-hogy? - kérdezte meglepetten Zayn.

- Nem bírtam Jillian gyerekének a nyávogását! - forgatta meg a szemét Ash.

- Annak van gyereke? - lepődött meg még jobban Zayn.

- Lassan 1 hónapja - Ash.

- Ez most sokkolt. Akkor mondd az új címed - Zayn.

Ashley lediktálta és odamentek. Kiszálltak a kocsiból. Mentek be a házba. Benyitnak...

- Louis...te...te... - Zayn.

*Kelly és Louis*

Ashley elment és rá 30 perc múlva megérkezett Lou egy táncszőnyeggel.

- Te most ezt komolyan gondoltad? - kérdezte Kelly.

- Fogadjunk, hogy én nyerek - Loui.

- Miben? - ment bele a játékba Kelly.

- Ha én veszítek te csinálhatsz belőlem nőt. Viszont ha én nyerek én festhetlek ki téged és a képet feltölthetem twitterre - mondta Louis mosolyogva.

- Áll az alku! - Kelly.

Elkezdét a táncolást.

*1 óra múlva*

- Nem megmondtam, hogy én nyerek? - mondta Kelly büszkén.

- Ohh a francba a fiúkat könnyebben megverem - morogta Louis.

- Nah készítsd magad Tomlinson, mert ma egy bomba nő leszel! Gyere velem a szobámba és elkészítelek - Kelly.

Felmentek a szobába és úgy 1 óra alatt Kelly végzet is vele. Lejöttek a nappaliba.

- Louis maradj így! Hozom a fényképezőgépet - mondta Kelly.

- De erről nem volt szó! - ellenkezett Loui.

- Késő bánat! - mondta Kelly és lefotózta - Milyen jó női modell lennél..

- Haha nagyon vicces - Louis.

Kelly felnézz twitterre.

- Na nézzük mi van twitterren! Hoppá-hoppá - Kelly.

- Mi az? - kérdezte Louis és odament.

- Ezt nézd! - Kelly.

- Hmmm.... - Lou.

- Szerintem tökre összeillenek - Kelly.

- Szerintem meg Niall-el jobb párost alkotott - Lou.

- Niall-el csak alkotott, Zayn-nel alkotni fog - Kelly.

- Majd kiderül, hogy mi fog történni - Lou.


Bele merültek a "veszekedésbe" és nem is vették észre h megjöttek csak akkor amikor Zayn megszólalt.

- Louis...te...te... - mondta Zayn és elkezdett nevetni.

Ashley csak néz...néz...

- Tommo hol van? Jah bocsi nem vettelek észre ilyen feltűnő öltözékben - mondta Ash már nevetve.

- Elnézést nem tetszik a ruhám? Pedig szerintem nagyon jó benne a seggem - mondta Lou nyávogva és megsimította a fenekét.

- Hmm....tényleg jól nézel ki - szált be Zayn is a "játékba".

- Micsoda úriember maga. Ön is nagyon jól néz ki - folytatta tovább Louis a nyávogást.

Zayn előkapta a telefonját és lefotózta Louis-t.

- Bocs ezt muszáj volt! - mondta Zayn és a képet feltöltötte twitterre.

- Ez a szar a fejemről mivel jön le? - mondta már Louis normális  hangon.

- Gyere én leszedem. Addig hagyjuk itt MALIKÉKAT - mondta Kelly.

- Kelly! Mondtam már, hogy hagyjál - Ash.

Kelly rányújtotta a nyelvét és azt mondta:

- Arra ne számíts! - és felment Lou-val.

- Mi volt ez az előbbi? - érdeklődött Zayn.

- Csak Kelly meg a hülye megjegyzései - magyarázta Ashley.

- Nem tudom mi bajod van ezekkel a megjegyzésekkel - mondta Zayn mosolyogva.

- Félév alatt meguntam - Ash.

- Akkor nem csodálom... - Zayn.

És leültek a tv elé és Zayn megszólalt:

- Tommo ide is elhozta ezt? - mondta és mutatott a táncszőnyegre.

- Úgy látszik - Ash.

Ash úgy gondolta, hogy bekapcsolja a hifijüket ás berak egy cd-t és maxon nyomatja. Mire Louis és Kelly eljönnek azt látják, hogy Ashley a távirányítót tartja mikrofonként Zayn meg egy banánt és így "duettezenk". Mikor észre vették, hogy figyelik őket egyből abba hagyták és lehalkították a zenét.

- Ti meg mit csináltok? - nézett rájuk kérdően Louis.

- Titeket vártunk - Zayn.

És Kelly lehuppan Ashley mellé.

- Csinálni kéne valamit - Ash.

- Jah - Kelly.

Már este 8 fele járhatott az idő, mikor Sarah haza ért. Zayn, Louis, Ashley, Kelly meg autóversenyzőset játszottak a tv-n.

* Sarah, Coco *

Sarah délután 4-kor ébredt fel Coco-nál, de ő már nem volt mellette csak üzenetet hagyott neki:

Szia S! Bocsi, de dolgom volt és elkellet mennem, hamarosan megyek, ha gondolod megvárhatsz. Szeretlek! Csók C.

Sarah elvégezte a reggeli tenni valót, délután 6 óra volt, de Coco sehol, ezért megnézte, hogy maradt-e még füves cigije. Dohánya volt és egy kevés füve, összekeverte majd tekert magának egy joint-ot.

tumblr_mc7fx2Irvd1qlu5vyo1_1280_large.jpg

Meggyújtotta és beszívott...Este 7 volt, de még mindig nem jött haza Coco. Ezért Sarah felhívta.

- Szia S! - Coco.

- Szia Coco! - Sarah.

- Mit szeretnél? - Coco.

- Csak azért hívtalak, hogy megtudjam mikor jössz haza - Sarah.

- Hát az nem mostanában lesz - Coco.

- Ohh, akkor haza megyek. Szia! - Sarah.

- Szia S. Szeretlek! - Coco.

Sarah lerakta a telefont és indult haza fele. Látta, hogy ég a villany.

De jó ezek itthon vannak - gondolta Sarah.

Sarah belépett a házba és látja, hogy a nappaliban szórakoznak. Inkább bement a konyhába, ha óvatos lesz akkor nem veszik észre, hogy megjött. Szerencséjére nem vették észre és fel is tudott osonni a szobájába és nyugodtan dölt le az ágyba, hogy egy kicsit nyugalom legyen körülötte. És elővette a naplóját....írni kezdett:

Kedves naplóm!...

_______________________

*Harry*

Délután 2 fele kelt fel arra, hogy a szekrény felől zajt hall. Kinyitja a szemét és odanéz látja, hogy Niall jön ki onnan.

- Te meg mit csináltál a szekrényemben? - kérdezte Harry meglepődve.

552235_409812559091967_241095728_n_large.jpg

- Nem tudom. Utolsó emlékem az az, hogy együtt berúgtunk brutálisan - Niall.

- Aha - Hazza.

- De én indulok is haza. Szia - Niall.

tumblr_m20z1aGx0A1r5n8eio1_500_large.gif

Harry-nek még annyi ereje se volt, hogy vissza köszönjön Niall-nek. Próbált vissza aludni, de nem ment neki. Lement a konyhába és főzött magának egy jó erős kávét és be vett egy aszpirint.  Gondolta megy meglátogatni a lányokat a szomszédba ezért gyorsan letusolt és felvette a mindennapi szerelését és elindult a szomszédba. Becsöngetett.

- Szia Jillian a t....Ohh Szent Isten - lepődött meg Harry - Ez kié?

tumblr_md665tHvQm1rk79hco2_250.gif

- Szia Harry! Ő itt a fiam Matt - Jillian.

- Ezt soha nem gondoltam volna. A többi lány itthon van? - Harry.

- A-a-a. Cata a pasijával van. Sarah, Ashley, Kelly már egy jó ideje nem laknak itt.

- Jah akkor bocsi a zavarásáért - Harry.

*Hétfő*

 A lányok a suliban vannak. A második szünetben azt hallja mindenki a hangos bemondóba:

- Aki teheti nézze az iskola TV-t!

A TV-ben: Lili-ről és Liam-ról géz képek sorozata ment.Ez az egész nagyon égő volt Lili számára. Ashley és Kelly röhög és karba tett kézzel úgy néznek Lili-re, h "Elég volt vagy kell még?". Lili nagyon ideges volt, ha a tekintetével ölni tudna a lányok már nem élnének és elviharzott. A nap további része szokásos volt, nem történt semmi érdekes. Ashley délután 2-kor végzett a suliban és indult haza, amikor egy ismerős alakot lát egy parkoló kocsi mellett. Miután elment a kocsi mellett valaki utána szólt:

- Ashley! Ne vigyelek haza?

- Köszi nem kell, gyalogolok - Ash.

- Rendben akkor én is gyalogolok.

- Rendben. És mégis merre? - Ashley.

- Amerre te.

- Akkor készülj fel "sokat" fogunk sétálni - Ashley.

És az illető Ashley mellé futott.

- Várj már meg!

- Oké - mondta Ash és megállt.

Elindultak szép lassan.

- Amúgy mizujs veled?

- Semmi. Veled?  -Ashley.

- Oh én tudnék mesélni olyan sztorikat, hogy a földön feküdnél a röhögéstől.

- Akkor mondj egyet - Ashley.

- Egyszer azt álmodtam, hogy én voltam Chubakka a Star Wars-ból és senki nem értette, hogy mit akarok mondani én meg ott kivágtam a hisztit. Az emberek már nem bírtak elviselni, ezért kidobtak egy kukába. Ahol Frodo talált rám. Kiszedett a kukából és aztán szerelmet vallott nekem, mert ő homi volt. Én jól elküldtem a büdös francba. Hirtelen egy kastélyba találtam magam szőke hercegként, ahol csipkerózsikát kellett felébresztenem a csókommal, amikor megakartam csókolni, hirtelen átváltozott Harry-vé. És azt mondta nekem: "Hé cuki fiú megcsókolsz?". Majd felébredtem.

Ashley akaratlanul is elkezdett mosolyogni.

- Ennél nagyobb hülyeséget nem tudsz kitalálni, Niall? - Ash.

- De...csak most hirtelen ez ugrott be! Amúgy nagyon hiányzol nekem - Niall.

Ashley nem mondott semmit.

- Megértem, hogy miért nem mondasz semmit....tudom, hogy egy nagy balfasz voltam/vagyok. Életem egyik legnagyobb hibája volt, hogy elvesztettelek. De az időt már nem lehet visszatekerni. Te már nem szeretsz engem....Én viszont még mindig szeretlek. És félek, hogy összejössz mással és vele boldogabb leszel, mint velem voltál - mondta Niall szomorúan.

Ashley próbálta leplezni meghatottságát. Majd odament Niall-höz és megölelte.

- Igen Niall én már nem szeretlek - mondta Ash, de legbelül nem ezt érzi csak bizonygatja magának. - De nem is akarok veled haragban lenni.

Amikor Ashley kimondta, hogy már nem szereti egy világ omlott össze benne.

tumblr_mcv037Kazu1rwyl85o1_500.jpg

De azt gondolta, hogy ha Ashley egyszer szerette, talán újra szeretni tudja majd őt.

- Ennek örülök...már mint annak, hogy nem akarsz velem haragban lenni - mondta Niall és egy erőltetett mosolyt csalt az arcára.

- Megérkeztünk - mondta Ash.

- Te itt laksz? - Niall.

- Igen Kelly-vel és Sarah-val - Ashley.

- És hogy-hogy ideköltöztetek? Nem volt jó ott Harry mellett? - Niall.

- De Harry mellett jó volt. Csak Jillian gyereke - Ashley.

- Álljunk csak meg Jillian-nek van gyereke? - Niall.

- Igen egy kisfiú. Nah én megyek, mert tanulni kell a vizsgákra. Szia! - Ashley.

- Szia - Niall.

*Kedd*

 Ashley-nek és Kelly-nek a 4. órájuk matek volt. Mind ketten utálják a tanárukat, ezért egy kis tréfát eszeltek ki ellene. A székét jó vastagon beragasztózták. Az óra elkezdődött. A tanár bejött. Leült a székre jó 10 percig ült rajta, amikor felakart állni, de a széket vitte magával. Az egész osztályban kitört a röhögés.

- Ki volt ez aki ezt csinálta? - tanár.

Semmi válasz.

- Ha nem mondjátok el, beírok mindenkinek egy 1-est - tanár.

-  Ashley és Kelly volt - köpte be őket egy stréber.

- Ezért még számolunk - sziszegte oda  Ashley.

- Most azonnal az igazgatói irodába! Mind a ketten! - ordította a tanár.

Felálltak és elindultak az ajtóhoz. Az ajtó előtt Kelly megszólalt:

- Jól áll magának a szék! Máskor is hordhatja így!

Majd kimentek.

- Ezt jól megcsináltuk - mondta  Ashley és pacsiztak.

- Nah menjünk Pókhashoz - mondta Kelly vidáman.

Azon a folyosón, ahol az igazgatói iroda van összefutottak az infó tanárukkal, akivel jóban vannak.

- Már megint az igazgatóiba mentek? - tanár.

- Igen...megint - Kelly.

És mentek tovább. Leültek az igazgatói iroda elé.

- Gyertek be! - titkárnő.

Bementek.

- Most miattatok meg kell váratnom a sztárfellépőket a szalagavatóra - mondta az igazgató enyhén idegesen.

- És kik azok? - érdeklődött Kelly.

- Majd megtudja! A tegnapi TV-s balhét még elnéztem, de ma, amit csináltatok az elfogadhatatlan. Szegény tanár urat, hogy fogjuk leszedni a székről? - igazgató.

- Nem lesz szép látvány, de meg kell szabadulnia a nadrágjától - Ashley.

- Elég legyen a viccelődésből. A mai naptól kezdve péntekig büntetésben lesztek. A szalagavató előkészületeiben fogtok segíteni a tornateremben. Amit mondanak megcsináljátok normálisan - igazgató.

- Jaj igazgató úr ne tessék ennyire idegesnek lenni. Mert még el fog szállni a zsír és télen fázni fog - mondta Kelly nevetését visszafolytva.

- Azonnal kifele az irodámból! Már így is megvárattam a vendégeimet - igazgató.

*One Dierction*

A fiúk megérkeztek. A titkárnő mondta nekik, hogy várjanak egy kicsit, mert most éppen az igazgató úr intézi a dolgait. A fiúk leültek és hallották, hogy az igazgató úr kiabál. Majd hirtelen nyílik az ajtó.

- Azonnal kifele az irodámból! Már így is megvárattam a vendégeimet - igazgató.

- Jól van Pók - mondta Kelly.

- Has! Megyünk már -  Ashley.

- Ohh My God!! ONE DIRECTION! - ordított egyszerre Kelly és  Ashley.

- Ne mondja, hogy ők lesznek a sztárfellépők? - kérdezte Ash.

- Miért, baj? - igazgató.

- Miért  Ashley baj? - Niall

Címkék: sztorii 31. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr174926476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása