A napjaid meg vannak számlálva

 2013.01.08. 14:17

*3 nap múlva*

-         Ashley leveled jött – mondta Kelly.

-         Megyek – Ashley.

Ashley odament és Kelly átnyújtotta neki és felment a szobájába. Látja, hogy nincs feladó se bélyeg rajta. „Ez különös – gondolta Ash”. Kibontotta.

Drága Ashley Jones!

Nem megmondtam világosan, hogy kerüld el Niall Horan-t? A napjaid meg vannak számlálva. Aztán ügyesen használd ki. És honnan tudom? Vannak bizonyítékaim a borítékban megtalálod.

xoxo M.

Ashley ledöbbenve olvassa újra és újra a levelét.

*Szerda*

Harry felhívta Ashley-t.

-         Szia cica! Rég hallottam felőled. Mi újság? – kérdezte Harry.

-         Hali. Semmi. Egész nap hallgatom Kelly-t és Louis-t – Ash.

-         Uhh. át mennyek? – Harry.

-         Inkább megyek én – Ashley.

-         Oké. Várlak – Harry.

Ashley elindult. Ott is volt kb. 20 perc alatt. Becsöngetett.

-         Szia. Gyere be – Harry.

Ashley bement és a konyha felé vette az irányt. Harry neki támaszkodott az ajtófélfának és végig mérte.

-         Csini a rucid. Jó az alakod benne – dicsérte meg Harry.

-         Kösz… - Ash.

-         És mit csináljunk? – Harry.

-         Nem tudom – Ash.

-         Nekem van 1-2 ötletem… – Hazza.

-         És meg is osztod velem? – Ashley.

-         Persze, az ágyamba fönt – és vigyorgott Harry.

-         Te most meg akarsz dugni? – Ashley.

-         Nem akarlak… én meg foglak – Harry.

-         De biztos valaki a dolgában – Ashley.

-         Mivel én vagyok Harry Styles!

tumblr_me4tieQufY1rhw718o1_500.gif

-         És én azzal mit kezdjek? – Ashley

-         Gyere ide – Harry.

Ashley ott maradt a helyén és csak nézte őt.

-         Látom nyuszi vagy. Mostantól számomra nem vad cica leszel, hanem egy félős nyuszi – Harry.

-         Én nem vagyok nyuszi – Ashley.

-         Bizonyítsd – Harold.

Ashley odament Harry-hez és megcsókolta.

tumblr_meebr5LlgW1rrz75io1_500_large.jpg

Harry felkapta őt és így mélyítették el jobban a csókukat.

-         Harry! Ne – Ashley.

-         Nem akarod? – Harry.

-         Így nem – Ash.

-         Rendben. Akkor cici nézzünk meg egy filmet. Te választhatsz – Harry.

-         Nézzük a Paranormal Activity 3-at, azt még úgy se láttam – Ashley.

-         Oké. Én megkeresem, te addig csinálj popcornt – Harry.

Harold megkereste a filmet és mire visszament a nappaliba Ashley már ott várta őt. Berakta a filmet és elindította. Harry leült mellé.

* 1,5 óra múlva*

-         Jó film volt – Harry.

-         Aham… - Ashley.

-         Jól vagy cica? – kérdezte aggódva  Hazza.

-         Meg fogok halni – mondta Ashley már majdnem sírva.

-         Miért? Beteg vagy? – Harry.

-         Nem. Meg fognak ölni… És félek – Ashley.

Harry magához húzta és szorosan megölelte.

-         Mondj el mindent. Hát ha tudok segíteni – Harry.

-         Nem hiszem, hogy tudsz, de legyen elmondom. Az egész ott kezdődött, hogy a szalagavatón megvertek és a faszi nem csak annyit mondott, hogy tartsam magam távol Niall-től, hanem azt is ha ezt nem tartom be akkor megölnek. Én nem tartottam be. 2 nappal ezelőtt kaptam egy levelet. Amibe azt akarták, hogy tudják, hogy vele voltam és a napjaim meg vannak számlálva. Mellesleg még képek is voltak a levélben, amikor én és Niall a reptéren vagyunk. Tehát valaki követett. És bármikor meghalhatok. Szerintem jobb is lesz ha én megyek, mert nem akarlak téged bajba sodorni – mesélte el Ashley.

-         Ashley várj. Engem nem érdekel, hogy ha bajba sodorsz. Szükséged van rám. Vagyis egy barátra - Harry.

-         De én nem tehetlek ki ekkora kockázatnak Szia! - Ash és hazament.

-         Ash mi a baj? - pattant ki Loui öléből Kelly.

-         Semmi. Felmegyek a szobámba - mondta Ash és felment.

-         Mi történt? - Loui.

-         Kinél volt? - Kelly.

*2 nap múlva*

Kelly szervezett egy baráti összejövetelt, hogy végre Ashley-t kirángassa a szobájából. Ash a konyhában volt. Hallotta, hogy csöngetnek, de nem érdekelte, hogy ki az. 2 csomag chipsszel, fagyival és 1 tábla csokival indul fel a szobájába, de a nappaliban megtorpan.

-         Ash mire készülsz, túlélésre? – kérdezte Zayn nevetve.

-         Te hülye vagy? Ennyi kajával nem lehet túlélni...- mondta Niall komolyan.

-         Sziasztok! Én megyek föl. Érezzétek jól magatokat - Ashley.

-         Ashley ne menj föl. Csatlakozz hozzánk – kérte Kelly.

-         De... - Ash.

-         Nincs semmi de! Ide ülsz mellém! - Liam.

tumblr_m4po7bFRTH1qcfgpgo1_500_large.png

-         Igen is apuci... – adta meg magát Ash.

Kínos csend van. Senki nem szólal meg.

-         Elég cinkes egy összejövetel... - Zayn.

-         Van itt piátok? - Harry.

-         Van - Ashley.

-         És hol? - Harry.

-         Kelly mondd meg neki, hogy hol van. Mert én elfelejtettem - Ash.

-         Hozom - mondta Kelly és visszatért 1 üveg borral.

-         Csak egy üveg bor? Még jó, hogy kajából több van - Niall.

-         Fiúk valamelyik őtök kibontja? - kérdezte Kelly.

-         Majd én! - mondta Liam és beletörte a dugót.

-         Gratula Liam. És most, hogy fogjuk kibontani? – mondta Ash.

-         Adjátok ide, majd én kibontom! - mondta Harry és indul fel az emeletre.

-         Te hova mész? – kérdezte Louis.

-         Megyek varázsolni - mondta Harry és észrevétlenül bement Ash szobájába. Hazza késsek benyomta a dugót és meghúzta.

-         Nah nézzük mit hordasz. Ha már múltkor nem tudtam megnézni - és elindult Harry a boros üveggel Ash fehérneműi felé.

Kutakodás közben megtalálta a naplóját. Elindult lefele.

-         Látom sikerült kinyitni. Már a fele hiányzik - Loui.

-         Héé nézzétek mit találtam - mondta Harry és mutogatta a naplót.

-         Azonnal tedd le! – szólt rá Ash.

-         Mindjárt lerakom, csak előtte bele olvasok - Harry.

-         Azt merd meg tenni! - Ash.

-         "Kedves Naplóm! Tegnap egy oltári nagy bulit tudtunk magunk mögött Kelly-vel. És csak arra emlékszem, hogy Kelly elcsúszott a jégen oda fele.... Reggel Harry-nél ébredtem, de nem tudom, hogy kerültem oda..." Akkor azért volt Ash illatú az ágyam – állapította meg Harry.

-         Fuu abból az éjszakából semmire sem emlékszem - Kelly.

Harry bele lapoz a naplóba.

-     "... rajta kaptam Lili-t egy mosdóban egy másik sráccal."

-         Hogy miiii?? Ez lehetetlen... – lepődött meg Liam.

-         Én mondtam, hogy egy ribanc.... - Ash.

-         Keresek valamit magamról.. Harry, Harry, Harry, Harry, Harry... Ohh meg is van. "Harry egy idióta, sexmániás, bunkó, perverz, arogáns pöcs...de ez mind vonzó számomra, nem mintha a többiek nem..."

-         Azonnal add ide! - Ashley.

-         Én vonzó vagyok számodra? – kérdezte Harry kaján vigyorral.

-         Nem – vágta rá egyből Ash.

-         Akkor minek írtad le? - Harry.

-         Kuss legyen vagy kivasalom a hajad – fenyítette be Ash Harry-t.

Harry tovább lapozott.

- "Ültem a kanapén és arra eszméltem rá, hogy megint ő járkál a fejemben. Bekapcsoltam a tv-t ott is őt látom. Szeretem? NEEEEM! Biztos nem kellenék neki..."

-         Ki azaz ő? – kérdezett egyből rá Niall.

-         Senki.. - Ashley.

-         Tudni akarom! - Louis.

-         Titok. Senki se tud róla.. - Ash.

-         Akkor olvasom is az utolsó bejegyzést. " Kedves Naplóm! Ma átmentem Harry-hez és...." ezt nem olvasom - és összecsukta a naplót.

-         Add ide én elolvasom - Zayn.

Amikor Harry át akarta adni a naplót Zayn-nek Ashley kikapta a kezéből és felrohan a szobájába és magára zárta az ajtót.

-         Ezt jól megcsináltad Harry! - Kelly.

-         Nem akartam rosszat... – mondta Harry szomorúan.

-         Nagy nehezen sikerült kirángatnom a szobájából és te elrontottál MINDENT! – pampogott Kelly.

-         Tudom, hogy egy pöcs vagyok. De őt soha nem bántanám - Harry.

-         De most még is megtetted - Kelly.

*Milo*

-         Főnök, főnök - mondta Steve. - Most olvassa Harry Ashley naplóját, akarja hallani?

-         Jöhet - Milo.

-         Jó ötlet volt ez a chip-es cucc a telefonba - Steve.

-         Jah. Ashley-jébe rakhattad volna bele te idióta - Milo.

-         Azt hittem, hogy azaz ő telefonja - Steve.

-         Keddre szólj Olivérnek, hogy lesz egy kis elintézni valója. De vigyen magával még +2 embert a biztonság kedvéért - Milo.

-         Mehetek én is? - Steve.

-         Nem. Te jobban jársz, ha itt maradsz - Milo.

-         Kár főnök. Pedig egész nap COD-oztam, hogy gyakoroljak - Steve.

-         Inkább menjél kávét csinálni – küldte el Milo.

Címkék: sztorii 45. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr455000880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása