A búcsú mindig fájdalmas :/

 2012.11.28. 14:49

*Csütörtök, péntek, szombat*

Ezeken a napokon a fiúk nyaralni voltak. A lányok meg elutaztak a családjaikhoz...

*Vasárnap....*

2011. augusztus 30. már csak 2 nap és a fiúk elmennek...

Ashley és Jillian már szombat este értek haza. Sarah és Cata meg vasárnap reggel. A fiúk meg vasárnap napközben jöttek meg. És előtte nap  megbeszélték telefonon a lányokkal, hogy Liam-nál vasárnap délután 5 kor grill-party lesz, ahol megünneplik a szülinapját.

*délután 5*

Amikor a lányok megérkeztek a fiúk és Lili már ott voltak.

- Boldog szülinapot! Tessék itt az ajándékod - mondta Jillian.

- Köszi - ölelte át Liam.

- Boldogat Liam! - mondta Cata.

- Köszi Cata. - Liam.

- Boldog szülinapot pokémon mester! - mondta nevetve Sarah.

- Köszönöm! - szintén nevetve Liam.

- Payne, Boldogat! - Ashley.

- Kösz - Liam.

- Héé Liam!! Gyere már azt hiszem valami cink van a kajával, mert nagyon fűstől - mondta aggódva Zayn.

- Jaj bocsi lányok, de mennem kell, addig helyezzétek kényelembe magatokat - mondta Liam.

A csajok leültek Lou és Hazza társaságába, akik azon veszekedtek, hogy a Játszint az fiú vagy lány név.

- Mondom, hogy lány név - mondja Loui.

- Nem, az fiú név - Hazza.

- A Játszint az lány név - okoskodik tovább Loui.

- Igen az lány név - szól közbe Jillian.

- Az fiú név - vágják rá szinte egyszerre Sarah, Cata és Ash.

Niall előbukkan a semmiből és megijeszti Ash-t.

- Bazd meg de megijesztettél! Azt akarod, hogy meghaljak?? - mondta Ashley lebiggyesztett ajkakkal.

- Én lennék az utolsó ember, aki ezt kívánná neked - Niall.

Niall odamegy Ashley-hez és megöleli. Majd Ashley egy mozdulattal bele löki a Niall-t a medencébe.

- Ezt azért kaptad, mert megijesztettél - és ránézett Ashley flegmán majd kinevette őt.

Niall ruhástól kimászott a medencéből és megszólalt:

- Nah gyere ide! Kapsz tőlem egy ölelést - mondta nagy vigyorral a képén.

- Vizesen nem kérek tőled - mondta Ash.

- Nah - és Niall közeledett Ash felé.

Ash meg hátrált.És Niall elkezdte kergetni a csaját.

- Gyere ide! Ne menekülj előlem! Nem foglak bántani, csak egy kicsit vizes leszel! - mondta futva Niall.

- Hééé Srácok!! Kész a kaja! - kiabált oda Liam.

- Kaja?? - derült fel Ash szeme és megállt.

Niall, mint egy lopakodó macska rácsap az ártatlan áldozatára.

- Megvagy - mondta Niall.

- Ohh, ne már!! Most csurom vizes lettem én is - mondta Ashley.

- Ne nyávogj már, ez csak egy kis víz - mondta Zayn.

"Legközelebb te mész a medencébe és nyávoghatsz, hogy jaj a hajam így, jaj a hajam úgy - gondolta Ash"

Elkezdték a kajálást. Kaja után Liam elkezdte kibontani az ajándékait. Elvette az első dobozt, ami rózsaszínű volt. Kibontotta.

- Te szent Isten! - lepődött meg enyhén liam.

liam-payne-doll-2012-1348737117-view-1.jpg

- Milyen jól áll neked a rózsaszín - mondta Loui nevetve.

*All laugh*

- Kitől kaptam magamat, rózsaszín ruhában? - kérdezte Liam.

- Tőlem! - nyávogja Jillian.

Nyúlt a következő ajándékért. Megrázza. Hallja, hogy nagyon csörög. kinyitja. És ijedtében eldobja a dobozt.

- Juj - visít fel Liam.

Loui elkezdett nevetni. Niall belenéz a dobozba, majd ős elkezd szakadni és Liam felé dobálja a kanalakat. Mindenki ki neveti Liam-ot.

- Ne röhögjetek, nem vicces!! Olyan félelmetesek - magyarázta Liam.

Ezen még jobban elkezdtek nevetni. Liam durcásan visszaült a helyére és nyitotta a kövi ajándékát.

- Ez az én ajándékom lesz - mondta Lili nagy mosollyal.

- Akkor nem lesznek kanalak - könnyebült meg Liam.

Kinyitotta. 

45734374_1.jpg

- Ohh ez csoda szép, Kicsim! - mondta Liam és odament Lili-hez és megcsókolta.

- Az enyémet nyisd ki - mondja Harry.

- De kicsi doboz. Mi van megkéred Liam kezét?? - kérdezte Ashley.

- Ohh Ashley lebuktattál - mondta szomorúan Harry.

Liam közben kinyitotta az ajándékát és látja, hogy egy csomag óvszer volt benne.

- Kösz Harry, nem is te lettél volna - mondta Liam és oda tette a többi kibontott ajándékokhoz.

Cata ajándéka következett egy kockás ing volt.

17465_m.jpg

Jött a következő. Liam kibontotta.

- Ohh my god!! Toy Story bábu! És pont az, ami hiányzik a gyűjteményemből. Köszi Niall - mondta Liam.

FU2546lg.jpg

- Nincs mit haver - mondta Niall és megveregette Liam hátát.

Liam kibontotta Zayn ajándékát.

- Egy hajzselé, köszi - mondta Liam.

- Szívesen - mondta Zayn.

Már csak Ashley és Sarah ajándéka maradt hátra, mivel ők ketten együtt vettek egy ajándékot.

- Nah Liam bontsd ki! - sürgette Sarah.

Liam megtette és eláll a lélegzete.

- Egy Batman-es torta! Köszi lányok! - mondta Liam feledtén nagy örömmel. 

sticky-liam-payne-birthday-cake-feature.jpg

Megették a tortát, a maradékot meg Liam elrakta a hűtőbe. Kezdett sötétedni és Lili tüzet gyújtott. Körbe ülték a tüzet. Mindenkinek öntöttek egy pohár pezsgőt. Zayn elkezdte kocogtatni a poharat.

- Kmmm...egy kis figyelmet szeretnék....beszédet szeretnék mondani..vagy, hogy is nevezik azt.... - kezdet bele - Köszönöm lányok ezt a két és fél hónapot. Örülök, hogy megismertelek titeket. - mosolyodik el - Téged Jillian azért mert, a szőkeséged senkihez se fogható. Téged Cata, mert a szépséged egyszerűen elvarázsolt. Téged Sarah, mert..ööö...kibírtál Harry mellett kb 2 hónapot és ezért felnézek rád. És végül Ashley, hát te..elvarázsoltál a nagyszerű személyiségeddel. Nagyon fogtok hiányozni mindannyiunknak - mondta Zayn a "megható" beszédet.

- Ejde szívhez szóló volt ez a beszéd - mondta Harry szemrehányóan.

Ashley, hogy oldja a feszültséget, mert lehetett érezni a levegőben.. megszólalt:

- Csoportos ölelés!

Megölelték egymást. Visszaültek a tűz köré. Iszogatni kezdtek és közben beszélgettek.

- Jaj lányok emlékeztek, amikor én és Zayn beöltöztünk Sikolynak és elkezdtünk ijesztgetni titeket? - mondta Louis halál nyugodtan, de a végén nem bírta ki nevetés nélkül.

- Az felejthetetlen....meg Harry feje is! - Ash.

mérges vagyok xd.jpg

- És arra emlékeztek, amikor Zayn megakarta támadni Harold-ot egy műanyag késsel, de félúton elesett? - mondta Sarah nevetve.

- Én direkt estem el!- mondta Zayn határozottan.

- Aha, persze, én is ezt mondanám. De amúgy szerintem lehet, hogy jobban jártál vele, hogy elestél, mert én fejbe basztalak volna a baseball ütővel - mondta Harry egy gonosz mosollyal Zayn felé.

- Képes lettél volna engem bántani? Ezt megjegyeztem Harry Styles! - mondta Zayn szomorúságot színlelve.

- De akkor is én voltam a legjobb! - mondta büszkén Liam - Hogy elfutottatok előlem.

- Ne dumáljon nekem egy ovis, aki pokémonosat játszik a konyhámban. És a földre dobja a tojásomat, miközben teljes átéléssel mondja, hogy 'Pikachu téged választalak'. Miközben Pikachu benne sincs abba a szarba - mondta Hazza.

- Jaj cukorborsó! Nyugodj le - mondta Lou nyugatóan.

- Ne nevezz így, mert eszembe jut Jillian - mondta Harry nevetve.

És még sokat beszélgettek a közös élményekről, mint például: amikor Zayn megszívatta a többieket, amikor sátorozni voltak, vagy amikor Louis kizárta Camillát, vagy amikor a lányok szívatták a fiúkat, vagy amikor Niall és Ashley utálták egymást, aztán az egyik napról a másikra összejöttek....stb...

*Hétfő*

A lányok és a fiúk találkoztak a megbeszélt helyen, mert ez az utolsó nap, amit együtt töltenek. Ashley.nek feltűnt, hogy Niall hiányzik.

- Niall? - kérdezi Ash és a fiúkra néz kérdőn.

- Este az övé vagy! - szólal meg Lou.

- Mi? - kérdezte értetlenül Ash.

- Mondom este az övé vagy! - Louis.

És ő lerendezte ennyivel. Ashley csak döbbenten áll és felhívta Niall-t, hogy most mi van. De nem vette fel.

- Valami baj van, hogy Niall nincs itt? - kérdezte Sarah aggódva.

- Nem tudom, nem veszi fel a telefonját és Tommo is csak annyit mondott, hogy 'este az övé vagy' - mondta Ashley.

- Hmm...ez érdekes..Lehet valami fontos dolga van vagy nem tudom - Sarah.

- Hát én se - Ash.

Az egész napot együtt töltötték, Ash napközben kapott egy üzit Niall-től :

"Szia Életem! Bocsi, de majd este kárpótollak téged mindenért <3".

Olyan este 6 fele Louis-nak jött egy hívása.

- Igen? - Lou.

- Szépen lassan hozhatod az én Életemet - Niall.

- Igen..Rendben.. - mondta Loui és lerakta.

És Ashley-re pillantott sokat mondóan.

- Nah srácok induljunk haza fele! Tudjátok, holnap reggel 7-kor Niall-nél talizunk - Louis.

És elindultak...Louis Ash-t vitte Niall-höz, a többiek meg haza fele mentek.

Louis és Ash megérkeztek.

- Hát megérkeztünk - mondta Lou.

- Aham, nem tudod mire készül Niall? - kérdez rá Ash.

- De *kacsint* . Most már kifele ne várasd meg a hős szerelmest - mondta Tommo és átnyúlt a váltó felett és Ash felől kinyitotta az ajtót.

- Jó éjt! - mondta Ash és szállt ki a kocsiból.

- Mondanám neked is, de nem hiszem, hogy sokat aludnátok - mondta Louis egy csalfa vigyorral a képén.

- Hogy mi? - kerekedik el Ash szeme.

- Ááá...semmi, semmi - mondta Loui és elhajtott.

Ash már nagyon kíváncsi volt Niall-re, ezért elindult. A bejárati ajtó nyitva van! "Ez furcsa - gondolta Ashley". Bement. 

- Hahó Niall! - Ash.

Benézett a konyhába sehol senki. Bemegy a nappaliba és meglepődik azon amit lát: egy gyertyafényes vacsora. Egyszer csak elindul egy lassú zene. Ashley egy kezet érez a derekán. Az illető bele súgja a fülébe:

- Szia Életem! Már vártalak! - mondta Niall.

Niall hátulról megölelte Ash-t és egy puszit nyomott a nyakára.

- Ezt...ezt..mind miattam csináltad? - kérdezi Ash boldogan.

- Nem miattad, hanem miattunk - mondta Niall és maga felé fordította Ashley-t és megcsókolta.

Hosszú szenvedélyes csók volt. Miután elszakadtak egymástól leültek enni.

- Tessék - mondta Niall és kihúzta Ash-nek a széket.

- Micsoda úriember valaki - mondta Ashley és leült.

Niall csak mosolygott. Kiment a konyhába a levesért. Visszajött és lerakta. Majd mind a ketten szedtek belőle.

- Hmmm....finom a leves. Te csináltad? - kérdezi Ash.

- Hát igen! Én rendeltem! - Niall.

Befejezték az előétel evését. Niall hozta a következő fogást. A főétel: pulyka, sült krumplival.

- Mielőtt megkérdeznéd a pulykát rendeltem, de krumplit én csináltam - mondta büszkén Niall.

Megették a főételt és Niall jött be 2 üveg pezsgővel és a desszerttel. A desszert fagyi volt.

- Te leakarsz engem itatni? - kérdezi Ash.

- Ha leakarnálak iatani, akkor erősebb piát hoztam volna - mondta Niall kaján vigyorral a képén.

- Nem baj jó lesz ez! - Ash.

Beszélgetnek az együtt töltött időről és közben pezsgőznek. Megnéztek egy romantikus filmet is. A film után megszólalt Niall:

- Itt várj - mondta és kb 5 perc múlva megjelent egy kis kék dobozzal - Ez egy ilyen búcsú ajándék tőlem, neked - majd oda adta Ashley-nek a dobozt.

Ashley kinyitotta.

423110_172719649536041_1573568938_n_large.jpg

- Niall, ez nagyon édes tőled! Szeretlek! - mondta Ash és megölelte a szerelmét.

- Én jobban - mondta Niall és megcsókolta Ashley-t.

Beszélgettek. És olyan éjfél fele felmentek a hálóba....

*Kedd*

6:45-kor kikászálódott Ashley és Niall az ágyból. Ash gyorsan rendbe szedte magát és felvette az ünneplő ruháját és a magassarkúját. Pontosan 7:00-kor mindenki betoppan Niall-höz. Leültek a kanapéra. Búcsúzás kedvéért mindenkinek öntöttek egy pohár pezsgőt.

- Mindenki hozzon fel egy mondatot, amiért jó volt ez a nyár - vetette fel az ötletet Liam.

- Én kezdem - jelentette ki Lili - Nekem azért volt jó, mert végre összejöttem Liam-mal. - mondta nagy mosollyal a   képén. 

- Nekem azért volt jó, mert végre nem volt nőhiányom - mondta Liam.

- Nekem azért volt jó, mert kiélhettem a szexuális vágyaimat - mondta kajánul Harry.

- Nekem azért volt jó, mert végre újra taliztam Ashley-vel. Nah meg persze a szívatások is - mondta nevetve Louis.

- Nekem azért volt jó, mert megismertem öt idiótát - mondta Cata.

- Nekem azért volt jó, mert megismertem Niall-t - Ashley.

- Nekem azért volt jó, mert én nyertem a sorsolást és én miattam van ez az egész - mondta Jillian büszkén.

- Nekem azért volt jó, mert megismertem egy csodás embert - mondta Sarah.

- Nekem azért volt jó, mert megismertem Ashley-t. - mondta Niall mosolyogva.

- Nekem azért volt jó, mert megismertem egy hihetetlenül szép lányt - mondta Zayn és ránézett Ash-re.

Koccintottak és megitták a pohár pezsgőt.

- Ashley-nek és nekem van egy meglepetésünk számotokra. - mondta Sarah mosolyogva.

Ashley és Sarah kiment a kocsihoz és behozták az ajándékokat. Sarah kivett egy dobozt és oda adta Harry-nek.

- Ezt csak is neked választottam - mondta Sarah miközben szúrósan nézett rá Hazza-ra..

Jaguar Mini hajvasalo Silk Flower 83620.jpg

Ashley is kivesz egy dobozt és oda viszi Liam-nak.

- Ez az én ötletem volt! - mondta Ash.

521355_378064238896180_793160964_n_large.jpg

Liam kibontja.

- Nem is az én csajom lett volna - mondta Niall büszkén mosolyogva.

Sarah vitte a dobozt Lou-nak.

- Loui-kám itt van neked Kelly - nyújtotta át Sarah a galambot.

40.jpg

Ashley viszi Niall-nek.

- Ezt azért, hogy te is emlékezz rám - mondta Ash.

11291_1_magneses-karkoto-ferfi.jpg

Zayn-nek ketten vitték az ajándékot.

- Ez közös ötlet volt - Ash.

AP801714.jpg

És a lányok Zayn arcára két oldalról adtak egy puszit. Niall rápillant az órájára.

- Már 7:45 van! Késésben vagyunk - mondta Niall.

- Majd azt mondjuk a tanár bácsinak, hogy ott voltunk csak ő nem látott - Ash.

- Úgyis annyira "szeret minket". Örül ha nem vagyunk ott. Volt amikor pezsgőt bontott amikor Ashley hiányzott - mesélte Sarah.

Ezen mindenki nevetni kezdett.

- Nah most már tényleg induljunk - Niall.

Niall, Ashley, Lili, Liam, Sarah egy kocsiban. Jillian, Harry, Zayn, Cata, Louis a másikban. És így elindultak az iskola felé. Megérkeztek. Kiszálltak a kocsiból.

- A csajok ugye nem fognak minket letámadni? - idegeskedik Liam.

- Nyugi Payne. Amíg engem itt látsz addig biztos, hogy nem - Ashley.

- Mert? Hogy-hogy? - Liam.

- Ilyen az élet - Ash.

Cata gyorsan elköszönt a fiúktól és ment be, mert már becsöngettek. Sarah és Ashley még búcsúzkodik.

*Ashley, Niall*

Szorosan ölelték egymást.

tumblr_mcuymuN8WG1rn6v9j.gif

- Nem akarlak itt hagyni! Gyere velem - mondta Niall és szerelme szemébe nézett.

- Nem tehetem. Végzős vagyok. Ez az utolsó évem itt - mondta  Ash és lesütötte a szemét.

- Minden nap hívni foglak és ha van időm még video chat-elhetünk is - mondta Niall miközben szorosabban ölelte magához Ash-t.

- Rendben! De ne felejtsd el szeretni foglak örökké bármi is történjék - mondta Ash.

- Oda adom a lakás kulcsomat neked. Néha nézz rá Lili-re és segíts neki beilleszkedni a suliba - mondta Niall és megjutalmazta egy homlok puszival.

- Mi?? Lili ebbe az iskolába? - tolja el magától Ashley Niall-t.

- Jaj bocsi! Nem mondtam volna? - Niall.

- Hát nem szóltál - Ash.

- De létszi tényleg nézz rá néha-néha - Niall.

- Ashley mennünk kéne, már így is elkéstünk - Sarah.

- Jól van még két perc - Ash.

Ashley és Niall elbúcsúztak egymástól a 2 perc alatt, de nagyon nehezen engedték el egymást. É Ash elindult Sarah-val a suliba.

*Este 7 óra*

Ashley a szobájában van és most életében először elkezdte írni a naplóját, amit több éve kapott Sarah-tól.

"Kedves Naplóm!"

Ma szokás szerint elkéstem a suliból, de most legalább nyomós okom volt rá. Mivel a pasim itt hagyott 9 hónapra és el kellett búcsúznunk egymástól. A búcsú mindig fájdalmas. Ha szerelmünk igaz, akkor kibírja az időt és a távolságot is....De már most leírhatatlanul hiányzik...A suli tavaly óta semmit se változott, max annyit, hogy még több hülye jött, mint például Lili. Úgy láttam, hogy Camilla-val nagyon jól kijönnek egymással, de ez nekem jó, mert így legalább két legyet üthetek egy csapásra. Én tudom, hogy ez nem szép dolog, de én ki nem állhatom a szarkavaró RIBANC-okat....És ők oda tartoznak....

2011.szeptember 1.

Ashley becsukta a naplót és eldugta a matraca alá. Sarah ront be a szobába.

- Ashley, Ashley gyere a fiúk a tévében - mondta Sarah.

Ash lemgy. És látja, hogy igen tényleg ott vannak a TV-ben. A hír arról szólt, hogy a fiúk gépe sikeresen landolt és jól vannak. Ash-nek megcsörren a telefonja, látja, hogy Niall az. Felveszi.

 

- Szia Életem! Milyen napod volt? - kérdezte Niall.

- Hali! Unalmas sulis nap! És neked a repülőút? - Ash.25_126136_435754_667af5164a1a0a02078931dfdf15eeaf_9c9f25_301.jpg

- Unalmas nagyon, csak te jártál a felemben. Nagyon hiányzol - mondta Niall és lehetett a hangján hallani a szomorúságot.

- Te is nekem - mondta Ash.

- De most már mennem kell. Szia! Szeretlek - Niall.

- Szia! Én is. - Ashley.

tumblr_mco31l7aZf1rxmjqpo1_500_large.gif

Címkék: sztorii 29. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr724920073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása