Kelly egyből abba hagyta a festést és döbbenten áll.

-         Louis meghívott a szalagavatóra. Menj már oda – mondta Ashley és elkezdte lökdösni.

-         Jól van, jól van megyek – mondta Kelly és odament Louis-hoz.

-         Szóval…? – kérdezte Loui.

tumblr_mcjzzoyRTj1rjkinno1_500_large.gif

-         Igen – mondta Kelly halkan.

-         Hmm…mondtál valamit? – Louis.

-         Azt, mondtam, hogy igen – mondta Kelly egy kicsit hangosabban.

-         Nem hallottam tisztán – Louis.

-         Azt mondtam, hogy IGEN. Ne akard, hogy megverjelek – fenyegette Kelly.

-         Már elsőre is értettem – mondta Louis vigyorogva.

-         Idióta – mondta Kelly és megölelte.

311117_440918182630871_252655246_n_large.jpg

* 1 óra múlva *

A fiúk végeztek a próbával és Ty megszólalt:

-         Holnap 2-re gyertek be és mindent egyszer elpróbálunk. Utána meg mentek az énektanárhoz fejleszteni a hangotokat. Utána mentek a sminkesekhez, fodrászhoz.

-         De… - Louis.

-         Nincs semmi de, jöttök és kész. Nah a fodrász után lesz nemsoká a fellépésetek. Nehogy otthon hagyjátok a szmokingokat – magyarázta Tyler.

-         Oké! De pár barátunk velünk jönne – mondta Zayn.

-         Ha nem a szőkéről meg a  barnáról van szó, jöhetnek – Ty.

-         Nem róluk van szó – mondta Zayn egyszerűen.

-         Akkor jó – mondta Tyler és elment.

-         Haladjunk haza! Álmos vagyok, éhes vagyok – nyávogta Niall.

-         Te szegény…! Miért vagy te álmos? – mondta Hazza „együtt érzően”.

-         Hamar keltem – mondta Niall és ránézett Ashley-re.

-         De minek? Aludhattál volna – mondta Harry.

-         Más dolgom volt…. – Niall.

-         Milyen titokzatos valaki – szólalt meg Zayn.

-         Jól van, én megtehetem – Niall.

-         Nem kell titkolózni, szerintem mindenkinek leesett, hogy Ashley-vel voltál – mondta Louis.

-         Miről beszélsz? Én nem voltam vele…. – mentegetőzik Niall.

-         Igen Ashley-vel voltál – mondta Harry.

-         Mindenki tudja, hogy Niall mikor hazudik – Ashley.

A fiúk pakolnak, Zayn hamarabb végzett mint ők, így leült egy zsámolyra.

-         Ashley! – kiabálja Zayn.

-         Mondd? – kiabálta vissza Ash.

-         Gyere ide! – Zayn.

Ashley odament.

-         Nem akarsz leüli? – kérdezte mosolyogva Zayn.

-         De! De hova? – Ash.

-         Ide ni – mondta Zayn és csapkodta a combját.

-         Rendben – mondta Ashley és leült. – Mit akarsz?

-         Hát..ööö… Én tudnék egy személyt, aki eltudna téged kísérni holnap. Nagyon jóképű, imádnivaló, kocka hasú és mindig jól áll a haja… – ajnározta saját magát Zayn.

-         Igent mondanék, de már elígérkeztem másnak – mondta Ashley.

-         Ez szomorú. És ki az a szerencs….étlen? – Zayn.

-         Azaz idióta, aki mindjárt megöl a tekintetével – mondta Ashley és biccentett Niall felé.

-         Ohh.. jó választás, de én jobb lennék – Zayn.

-     Tudod, ha te hívtál volna előbb veled megyek – mondta Ashley és elment.

* Szombat *

Iskola előtt.

-         Mit mondtak a fiúk hányra jöjjünk? – kérdezte Kelly.

-         5–re – mondta Cata.

-         Késnek. Már itt várunk rájuk két perce – Ashley.

-         Megjöttünk. Itt vagyunk – szólalt meg Harry.

-         Akkor menjünk be – Jillian.

Bementek.

-         Az igazgató hányas termet mondta, hogy a miénk? – kérdezte Zayn.

-         5-ös terem – Liam.

-         És kinél van a kulcs? – Kelly.

A fiúk értetlenül néznek egymásra.

-         Kulcs? Milyen kulcs? – Harry.

-         Tudod, amivel kilehet nyitni az ajtót – magyarázta Ashley.

-         Itt van nálam – mondta Niall és ki vette a zsebéből.

Odaértek a teremhez. Bementek.

-         Az igazgató kitett magáért – Jillian.

-         A kajáért biztos Niall volt a felelős – Ashley.

-         Igen! Hogy találtad ki? – Niall.

-         Ránéztem a tortára – mondta Ashley.

-         Khmm..be szeretném mutatni a pasimat Dylan-t – mondta Cata.

tumblr_mbpkrlVKfK1rhh9z2o1_500_large.jpg

-         Sziasztok! – Dylan.

-         Szia! – mondták kórusban.

Beszélgettek és közben pezsgőztek, ettek.

champagne_fancy_large.jpg

Kb 1 óra múlva kopognak.

-         Sziasztok! – lepődik meg az igazgató – Ööö fiúk jönnek a sminkesek hozzátok.

-         Oké – Niall.

-         Nektek most menni kell – mondta Liam.

És a lányok elbúcsúztak a fiúktól és elhagyták a termet és hazamentek. Dylan meg ment a haverjaihoz.

* A csajok *

A lányok Ashley-ékhez mentek és készülődés közben dumcsiztak. Cata Kelly haját, Ashley Jillian haját csinálta.

-         Kelly göndörítsem vagy vasaljam? – kérdezte Cata.

-         Vasald – mondta Kelly.

-         Te Jillian, hogy szeretnéd? – Ashley.

-         Nekem göndörítsd – Jilli.

-         Amúgy Cata jól kifogtad Dylan-t – Kelly.

-         Tudom. És nagyon szeretem őt – Cata.

-         Látszik rajta, hogy ő is téged – Ashley.

-         De még mondani nem mondta – Cata.

-         Milyen szép is lenne, ha ma mondaná … - Kelly.

-         Jah szép is lenne – Cata.

-         Kitudja, ha meglát a ruhában – Kelly.

-         És ha téged meglát Louis. Még jobban elmegy az esze – Ashley.

-         Amúgy is Ashley te kivel is mész? – Kelly.

-         Egy sráccal – Ash.

-         És el is mondod, hogy ki az? – Cata.

-         Ismeritek – Ashley.

-         Zayn? – Kelly.

-         Niall? – Jilli.

-         Harry? Huu ez még viccnek is rossz volt – Cata.

-         Ha Hazza hívott volna, igent mondtam volna neki – Ash.

-         Hmmm – Cata.

-         Amúgy Kelly. Kimondtad Zayn nevét, úgy – Ashley.

-         Jah, akkor valakit bántani fogok – Kelly.

-         Kelly végeztem. Cseréljünk. Nekem is vasald a hajam – Cata.

Helyet cseréltek és Kelly belekezdett a hajvasalásba.

-         Ashley mondd már el, hogy kivel mész – Jillian.

-         A szőke herceg limuzinnal – Ashley.

-         Aha értem. És hogy-hogy nem Zayn? – Kelly.

-         Hát elhívott, de addigra már elígérkeztem – Ashley.

-         Niall mikor hívott el téged? – Cata.

-         Hát szerdán, amikor „elrabolt”, és otthagyott egy sötét erő közepén – Ashley.

-         És utána mi történt? – kíváncsiskodott Kelly.

-         Neki mentem egy fának, miközben a fény felé haladtam. Majd csipkelődtünk egy kicsit és utána ettünk. Aztán mentünk volna haza, de megkérdezte, hogy nem-e mennék vele és hát eléggé zavarban volt, de ez nagyon cuki volt tőle – mesélte el a sztorit röviden Ashley.

-         Uhh ez cuki – Kelly.

-         Azért te se panaszkodhatsz, hogy-hogy hívott el téged Louis! Végeztem Jillian. Nekem is göndörítsd – Ashley.

Helyet cseréltek és Jilli belekezdett a göndörítésbe.

-         Jillian mondd már el, hogy ki a gyerek apja – kérlelte Cata.

-         Igen jó lenne – helyeselt Kelly.

-         Jól van rendben elmondom, de ne mondjátok vissza senkinek – kérte őket Jilli.

-         Persze…nem fogjuk – nyugtatta meg Ashley.

-         Liam – nyögte ki Jilli.

-         Hogy mi? – lepődik meg Ash.

-         Igen ő az, jól hallottad – Jilli.

-         És mégis hol? Mikor? – Ashley.

-         Louis buliján, nálunk, a kanapén – Jillian.

-         Hát ez durva – Kelly.

-         És Liam-nak elfogod mondani egyáltalán valamikor? – Cata.

-         Persze, de akkor amikor a legjobban betudok kavarni a Lili-vel való kapcsolatába – Jilli.

-         Jillian de gonosz vagy! De nekem tetszik ez az ötlet – Ash.

-         Volt kitől tanulnom – Jilli.

Kelly elkezd nevetni.

-         Te meg min nevetsz? – Cata.

-         Elképzeltem Lili fejét, amikor megtudja – Kelly.

Mindenki bele gondol és ők is nagy nevetésben törnek ki.

 

* A pasik *

A fiúk haját 5 fodrász csinálja és közben beszélgetnek.

-         Nem is tudtam Louis, hogy ilyen romantikus lélek vagy – szólalt meg Zayn.

-         Mert? – Louis.

-         Ahogy elhívtad Kelly-t – Zayn.

-         Jól van na. Valamikkor nekem is vannak jó ötleteim – Louis.

-         Nem úgy, mint Harry-nek – oltja be Liam.

-         Nem tehetek róla, hogy valaki elvette az eszem – Harry.

-         Sarah-ról van szó? – Liam.

Harry bólogat.

-         Szerintem őt már rég elvesztetted – mondta Zayn.

-         Én Harry Styles vagyok, nem adom fel könnyen – Harry.

-         Szerintem is van remény – Niall.

Mindenki kérdően nézz Niall-re.

-         Ashley mondta, hogy Sarah soha nem mondja Coco-nak, hogy szereti viszont Coco mindig mondja neki. Meg Sarah-nak eléggé felkavarta az érzéseit az, amikor visszajöttél – magyarázta Niall.

-         Ez érdekes…akkor beszélnek kell vele 4 szemközt. Csak 1 baj van, az a szarzsák Coco mindig ott van mellette – Hazza.

-         Így nehéz lesz beszélned vele – Louis.

-         Tudom, de biztos lesz olyan alkalom, amikor WC-re kell mennie Coco-nak, és majd akkor letámadom Sarah-t  - Harry.

-         Nah de Harry nem kell egyből a tárgyra térni – Louis.

-         Nem úgy gondoltam, most kivételesen – Harry.

-         Mi van Lou átveszed Harry helyét? Inkább éld ki magad Kelly-n – Zayn.

-         Én gondoltam mindenre – mondta Louis és megpaskolta a zsebét.

tumblr_md6xftU4gu1raxxmio1_400.gif

-         Aztán használd is, ne csak ott díszelegjen – Zayn.

-         Használni fogom – Louis.

* Kopognak*

-         Ez meg ki lehet? – kérdezi Niall.

-         Én tudom! – Harry.

-         Gyere be – Louis.

És betoppan Harry testvérének az exe JJ.

tumblr_mdjkzuTsmw1rinb78o1_500_large.jpg

-         Hát te? – Liam.

-         Én hívtam – Harry.

-         Ejnye, de kicsípted magad – Zayn.

-         Muszáj, középiskolásokról van szó – JJ.

-         JJ mindjárt indulhatunk csak összeszedjük a cuccainkat – Louis.

10 perc múlva az iskola előtt várnak a limuzinra.

-         Veled JJ mi történt az elmúlt pár hónapban? – érdeklődik Liam.

-         Csajoztam ezerrel, de egyik se tudd lenyűgözni úgy igazán. Anyámék is mondják, hogy találnom kéne valakit. De ha egyszerűen nem tudok? – JJ.

-         Van ez így haver. De hátha itt megtalálod, van sok szép lány – mondta Harry kaján vigyorral a képén.

-         Jah főleg Ashley, mi? – mondta Zayn.

-         Az biztos. Hát az a csaj….nem semmi – Harry.

-         Khmm… én már csak tudom – büszkélkedett Niall.

tumblr_mcyca9nWzk1rwk21wo5_250.gif

-         Ashley! Ezt a nevet megjegyeztem – JJ.

     Megérkezett a limo.

4629limoferrari468.jpg

-         Befele idióták – Louis.

     Elindultak a lányokhoz és megis érkeztek kb 3 perc alatt.

-         Húú… sokat kocsikáztunk – mondta JJ. – Menjünk már, tűkön ülök, hogy lássam a csajokat.

Elindultak és JJ csöngetett be. Kelly nyitotta ki az ajtót.

Kelly ruhája:

Kelly.jpg

-         Szia! Ashley? – kérdezte JJ.

-         Igen – mondta Kelly.

-         Nem, te Kelly vagy! És az enyém! – mondta Louis.

-         Fiúk ki ez a jó kiállású ember?? – kérdezte Kelly.

-         JJ Hamblet vagyok – mutakozott be JJ és kezet csókolt Kelly-nek.

-         Jól van elég volt JJ. Gyere Kelly üljünk be a limoba és foglaljuk el a legjobb helyet – mondta Lou és megragadta Kelly kezét.

-         Csajok haladjatok! Mert elkésünk – kiabálta be a házba Zayn.

-         Adjatok pár percet. Fel kell venni még a ruhámat – kiabált az emeletről Ashley.

-         Ez Ashley – löki oldalba JJ-t Zayn.

tumblr_mctwb4Iy4u1rst183o2_500_large.gif

-         Haladj Ash, mert felmegyek! – JJ.

-         Ez melyik idióta volt?? Nem ismerem fel a hangját – Ash.

Jillian jön ki.

Jillian ruhája:

Jillian.jpg

-         Ohh, te ki vagy?? Én Jillian vagyok.

-         JJ vagyok, a fiúk egyik haverja.

-         Sziasztok! – mondta Jillian és beszállt a limoba.

Jön le Cata a lépcsőn.

Cata ruhája:

Cata_1.jpg

-         Ashley mindjárt jön. Hú egy taggal bővült a banda vagy mi?? – Cata.

-         Nem dehogy is. Én JJ vagyok a fiúk egyik haverja.

-         Akkor te kiabáltál fel, amit Ash nem ismert fel – állapította meg Cata.

-         Igen én voltam – ismerte be JJ.

Cata Dylan-nel karöltve elindultak a limo felé.

-         Most már nagyon kíváncsi vagyok arra az Ash-re – JJ.

-         A legszebbet még nem is láttad…és nem is fogod – mondta Harry szomorúan.

-         Nyugi haver, ott lesz a bulin. És akkor Coco-t kiküldjük fosni és akkor majd tudsz vele beszélni – mondta Niall.

Ashley ruhája:

Ashley.jpg

-         Harry! Ne mond már, hogy megint Sarah miatt búslakodsz… Nekem is hiányzik – mondta Ashley és megölelte Hazza-t.

-         Szóval te vagy Ashley – állapította meg JJ. – Fiúk miért nem mondtátok, hogy szőke?? A szőkék a gyengéim… - és ránézett Ash-re.

-         Te meg ki vagy?? Már láttalak valahol… Jah meg van Louis buliján Gemma-val enyelegtél az egyik sarokban – mondta Ashey.

-         JJ vagyok. És én Gemma-val nem enyelegtem, hanem akkor ő a barátnőm volt, de már nem az.

-         Menjünk, mert lekéssük a fotózást – sürgette őket Ash.

-         Nem mi tököltünk annyi ideig…-  mondta Harry.

-         Kelly! Harry lesz az! – Ash.

-         Mi leszek én?? – kérdezte Hazza.

-         Majd megtudod – mondta titokzatosan Ash.

-         Ugye nem fog megverni?? – Harry.

-         Azt nem garantálhatom – Ash.

-         Loui kontroláld a partneredet, hogy rajtad vezesse le a feszültségét – kiabálta Harry.

-         Nah, de Hazza. Ezért duplán kapsz – mondta Kelly.

-         De jó!... Megvernek a lányok..- Hazza.

-         Tőlem is kérsz?? – Ash.

-         Inkább tőled, mert te nem ütsz akkorát – Hazza.

-         Nah most már tényleg befele.. – Niall.

-         Jól van már megyünk – Zayn.

Beültek a limoba.

H2_Interior_large.jpg

-         Sofőr. Mennyünk hozzám, mert otthon hagytam a telefont – Harry.

-         Ha miattad fogunk elkésni, akkor Kelly 3x-osan fog megverni vagy én 6x-osan – Ashley.

-         Azt kérem, hogy te 6x-osan verjél meg engem…..ketten a szobába – mondta Hazza mosolyogva.

tumblr_mdhbknowuf1r28jtpo1_500.jpg

-         Ashley vállalsz ilyen elveréseket még? – kérdezte Zayn.

-         Ööö..nem. Egyet se vállalok. Hagyjatok engem békén ezzel – Ash.

-         Nézzétek már szegény lányt zavarba hoztátok. Mindenki tudja, hogy nem titeket fog elverni, hanem engem – mondta JJ büszkén.

-         Elég volt ezekből a megszólalásokból! Maradjatok már csöndbe – szólt rájuk Niall.

-         Jaja Niall! Ha megkéred Ashley-t téged is elfenekel, te rossz kis manó – Louis.

-         Kérjétek meg Kelly-t, hogy megint sminkelje ki és öltöztesse fel Louis-t nőként és majd ő biztos elfenekel titeket – Ashley.

-         Akkor inkább téged kérünk meg férfiruhában meg bajusszal – Zayn.

-         Jaja istenem Zayn, nemhogy megkérnéd, hogy mennyek el veled egy menetre, nem te azt akarod, hogy fenekeljelek el férfiruhában – Ash.

Jó te mondtad – Zayn.

-  Mit mondtam én? – Ashley.

Azt, hogy mennyünk el egy menetre – Zayn.

Én nem mondtam ilyet – Ashley.

Pedig én ezt hallottam – Zayn.

Ugye Niall, hogy nem ezt mondtam? – Ashley.

Igen! Mert te azt mondtad, hogy szeretem Niall Horan-t – Niall.

Megyek beülök a sofőr mellé – Ashley.

Mi van neked már a sofőr is kell? – Harry.

tumblr_mcsqgwtMLC1rctu6po1_250_large.gif

Inkább szálljál ki és haladjál.

Hazza ment a házába. A többiek az autóban maradtak. Louis fogta Harry poharát és beleszórt sót.

Louis te mit csinálsz? – Jillian.

Megviccelem kis kócos barátunkat – Tommo.

Jön vissza Harry.

Gyors voltam? – kérdezte Harry lihegve.

Nem eléggé – Kelly.

Elindult a limo.

Emeljük a poharunkat a 3 végzős lányra. Cata-ra, Kelly-re és az én drágalátos uncsitesómra, Ashley-re – Louis.

Koccintottak és mindeni belekortyolt a pezsgőbe. Harry egyszer csak kiköpte Jillian-re...

Címkék: sztorii 34. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr464965154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása