Az eldugott sikátor

 2012.11.25. 09:16

2011. augusztus 25.(kedd) délután 3 óra

Már csak 7 nap van a fiúk távozásáig.

Sarah felébred és abban reménykedik, hogy ami este történt azt csak álmodta. És vidáman kullog le a a lépcsőn, de kapcsolnia kell, hogy nem volt álom. A nappaliban Ashley és Niall voltak és tévéztek.

- Sziasztok - köszönt oda nekik Sarah.

- Szia! - mondta Ashley és Niall.

És Ash oda súgja Niall-nek:

- Létszi menj el, mert beszélni szeretnék a fejével, hogy mi volt tegnap. 

Niall szomorúan néz, de beleegyezik és elment... Ashley a konyhába ment Sarah után.

- Sarah - kezdet bele a mondandójába Ashley - Beszélnünk kell!!

- Miről? - kérdezte Sarah.

- A tegnapról - Ash.

- Rendben, de előtte rendbe teszem magam! - Sarah.

És Sarah felment a szobájába.

*1óra múlva*

Ashley vár és vár, de Sarah nem jön. "Nah most már elég a várakozásból felmegyek - gondolta Ash". Úgyis tett, felment. Bekopog az ajtón.

- Sarah? - Ash.

Semmi válasz.

- Sarah? Minden rendben - Ash.

Erre se kapott választ és benyitott. Ez a látvány fogadta: Sarah az ágyon feküdt és zokogott. Ashley odament hozzá és átölelte.

- Mondd már el mi történ az este - Ash.

Sarah elmondja neki az egész sztorit.

- Nehogy már egy éretlen tizenéves srác után sírjál, mert nem ér annyit. Jobbat érdemelsz. Amúgy meg Camilla készüljön fel, hogy a legrosszabb éve most jön el, mert ugyebár végzős  leszek és ezt ki kell használni - mondta Ashley.

- De nélkülem semmit - mondta Sarah már egy kis vigyorral.

- Hát amúgy történt egy-két dolog a buliban - Ash.

- Nah mesélj! - Sarah.

- Hát úgy volt, hogy Niall elment pisilni. Addig Harry oda jött hozzám és ilyenek mondott, hogy: Nyugi cica; Harry bácsi vigyázz rád; tudom, hogy te is akarod; gyere menjünk el 5 max 10 percre. Aztán meg találd ki kijött oda - Ashley.

- Louis? - Sarah.

- Nem...Olyan ember, akire a büdös életben nem számíthattam volna - Ashley.

- Batman? - Sarah.

- Nem..Annál jobb...Zayn - Ashley.

- Ohh. És mit csinált? - Sarah.

- Elküldte Harry-t melegebb éghajlatra. És ilyet mondott: Ashley ki ne akarná? De tiszteletbe kell tartani, hogy neki pasija van. Amikor Zayn ezt mondta és teljesen lesokkoltam. Cuki volt tőle.. - Ash.

Sarah arcán széles mosoly jelent meg és oldalba bökte Ashley-t.

- Bejössz neki - Sarah.

- Áhh biztos nem....csak kedves volt - Ash.

- Aha, oké. De majd velem oszd meg először, ha összejöttök - Sarah.

- Nem vagyok olyan lány, aki meg kúratja magát mind az öttel, aztán ott hagyja őket. Meg amúgy is én Niall-t szeretem! - Ash.

- Jól van, csak hülyültem - Sarah.

- Mi lenne, ha holnap ketten töltenénk az egész napot? - Ashley.

- Oké, benne vagyok - Sarah.

*Szerda*

2011. augusztus 26. már csak 6 nap a fiúk távozásáig.

Sarah olyan 8 körül felkelt és lement megnézni, hogy ki van fent. Látja, hogy senki, ezért megy felkelteni Ashley-t. Felmegy. Be megy a szobába. És elkezd ugrándozni az ágyon.

- Ashley! Kelj fel! Zayn azt mondta szerelmes beléd - Sarah.

- Hogy miiiii? Hagyál már Zayn-nel - Ashley.

- Jó. Van egy órád elkészülni - mondta Sarah és kiment a szobából.

1 óra alatt Ashley és Sarah is elkészült.

- Melyikkel menjünk? BMW vagy Mercedes? - Ashley.

- Amelyik a feltűnőbb! - Sarah

- Akkor a Mercedes - Ashley.

És beültek a kocsiba. Bekapcsolták a kedvenc zenéjüket, amire régen nagyokat buliztak és ezt nyomatták egész úton, jó hangosan. Leparkoltak a kocsival és kezdetét vette a vásárló körút. Bementek az első butikba. Eléggé szar bolt volt rosszabbnál-rosszabb felsők voltak itt. De Ashley-nek megakadt a szeme egy különleges darabon.

- Héé Sarah, figyeld már azt a felsőt. Szerinted Niall-nek tetszene? - Ashley.

img-thing.jpg

- Imádná - Sarah.

- Akkor megveszem - Ash.

Egyedül ezt a felsőt vették meg. Majd mentek e következő boltba. Itt már egy fokkal jobb ruhák voltak, de mégse az ő ízlésüknek megfelelő.

- Jaj ne, csíkos dolgok - Sarah.

- Louis - mondta egyszerre Sarah és Ashley.

- Ezek kísértenek minket - Sarah.

- Nézd már milyen drága ez a csíkos felső. Loui-nak is pont ilyen van. Inkább elkérem tőle, minthogy kidobjak ennyi pénzt érte - Ash.

Ezen mind a ketten jót nevettek. Majd elhagyták a boltot.

- A fiúknak kéne venni búcsú ajándékot nem gondolod? - Sarah.

- De ez jó ötlet! Már tudom is, hogy mit vegyünk Niall-nek - mondta Ashley.

- Mire gondoltál? - kérdezte Sarah.

- Egy karkötőt, amibe bele van gravíroztatva, hogy Ashley+Niall=Forever - Ashley.

- Jaj, ez nagyon cuki! Én meg tudom, hogy mit vegyünk Harry-nek - mondja Sarah.

- Mit? - Ash.

- Hát...hajvasalót - Sarah.

- Hát Sarah...ilyen... jó ötletet is rég hallottam tőled - Ash.

- És a többieknek mit vegyünk? - Sarah.

- Hát Paynénak, Pikachut kéne venni, meg azt a gömböt, hogy a földhöz tudja dobni és ordítani tudja, hogy 'Pikachu téged választalak' - Ashley.

- Akkor ezt is megbeszéltük. Szerintem Loui-nak mivel olyan jó kijött Kelly-vel. Vehetnénk neki egy galambot Kevin mellé és elnevezhetné Kelly-nek a galambot - Sarah.

- Te kis cseles - Ash.

- Tudom. Zayn a te reszortod már - Sarah.

- Vegyünk neki egy tükröt, azt kész - Ashley.

- De-de-de ez nem jó! - Sarah.

- Miért nem? - Ash.

- Neki valami személyesebb kéne - Sarah.

- Nem elég az, hogy látja magát? - Ash.

- Tudod mit gravírozzunk bele valamit. Például Ashely és Zayn egy nagy szívecskében - Sarah.

- Hülye...Inkább azt, hogy Ashley-től és Sarah-tól Zayn-nek - Ashley.

- Oké! Ez is jó - Sarah.

A lányok beszerezték az ajándékokat. Majd beültek ebédelni a legközelebbi gyorsétterembe. Miközben ebédeltek ment a Tv-ben egy interjú a One Direction-ról.

- Jaj, de unom ezt már. Egyfolytában ezt ismétlik... - morfondírozott Sarah.

- De mindig ezen az interjún röhögtük a legjobbakat - Ash.

- Ugye ez az amikor még csak kamuból voltál Niall-el? - Sarah.

- Jaja. De mit ne mondjak jó színész voltam - Ash.

- Hát jah. Még én se jöttem rá, nem hogy még a többiek - Sarah.

Befejezték az evést és folytatták tovább a vásárlást. Betértek egy üzletbe.

- Nézd ez a bábu úgy néz ki mint Zayn - Ash.

- Tényleg. Öltöztessük fel "szépen" - Sarah.

- Oké! Én elterelem a biztonsági őr figyelmét. Te addig öltöztesd fel irtó sexy göncökbe - kacsintott Ash.

- Rendben! - Sarah.

Ashley elterelte a biztiboy figyelmét, addig Sarah a próbababát felöltöztette. A végeredmény egy nagyon "dögös" Zayn lett. Megkértek egy embert, hogy fotózza le őket a bábuval. A képet feltöltötte Ash twitterre ezzel a címmel: @Zayn_Malik ejnye de dögös valaki. És most nem magamra és Sarah-ra gondoltam. Utána benéztek még pár boltba és vásárolgattak. Fejenként 4-4 táskával tértek vissza a kocsihoz. Berakták a táskákat a csomagtartóba és beültek. Délután hat fele járhatott az aidő és úgy döntöttek, hogy még benéznek a plázába, mert Ashley éhes volt. Amint beléptek a plázába nagy tömeg fogadta őket. Hosszú sorok, visítozó lányok.... Ashley és Sarah egymásra néztek és megszólaltak:

- ONE DIRECTION!

És elkezdtek nevetni.

- Tudod mit mi is álljunk be a sorba és játszuk el, hogy mi is sikítozó rajongók vagyunk - vetette fel Sarah.

- Benne vagyok. De én előtte elmegyek kajáért és átöltözök. Te addig állj be a sorba - utasította Ash Sarah-t.

Ashley elindul nagyban mindenki átvágva.

- Te idióta, ne olyan feltűnően, mert még észre vesznek - kiabálja Sarah Ashley-nek.

Mindenki a hang felé fordult és Ashley is nézett körbe-körbe, nehogy magára terelje a figyelmet. Szerencséjére a fiúk nem vették észre őr. "Húú ez meleg helyzet volt - gondolta Ash."

*10 perc múlva*

Ashley visszajött és beállt Sarah mellé.

- Még, hogy ne olyan feltűnően??! - vonja kérdőre Ashley.

- Jól van bocsi - mondta Sarah lebiggyesztett ajkakkal - Amúgy cukin áll rajtad a felső. - kacsint egyet.

- Akkor kezdjünk bele! - Ashley.

- Úristen mindjárt mi jövünk. Harry-vel alá íratom a mellemet - kiabálja Sarah büszkén.

Hazza ezt meghallotta és elkezd vigyorogni.

- Én meg Niall-lel aládedikáltatom a homlokomat tükör írással - mondja büszkén Ash.

Ezen még Sarah is elkezdett nevetni. Oda ment a lányokhoz a biztiboy:

- Elnézést hölgyeim, de Mr. Styles üzeni, hogy halkabban és ne kiabáljanak ilyeneket,  mert zavarja a koncentrálásba. Inkább majd ketteseben.

- OMG Harry Styles leakar velem feküdni - kiabálja megint Sarah.

- Kérem halkabban, ez csak magára tartozik - mondta a biztiboy. - Ha nem maradnak csöndben, kidobatom magukat!

- Oké értettem - mondta Sarah.

Majd a biztiboy elment.

- De azt nem mondta, hogy én nem ordibálhatok - mondta mosolyogva Ashley.

És kezdte a mondandóját:

- Harry a barátnőm azt üzeni, hogy kifogja vasalni a hajadat. Liam téged meg kanállal fog kergetni. Amúgy Niall úgy hallottam, hogy a barátnőd tegnap előtt egy buliban kavart Harry-vel, ohh vagy az Zayn volt?? Zayn nem szép dolog rámászni más csajára.

Ezután már a lányok kussban voltak, mert a biztiboy nagyon csúnyán nézett rájuk. Ashley és Sarah következett. Ash ment elől és Liam volt legszélen.

- Úristen! Ez Liam Payne! - és azzal tovább álltak.

Liam mellett Loui ült.

- Louis Tomlinson! - kiabálták.

tumblr_m11q15sb8U1r92bzgo1_500_large.png

És tovább mentek Ashley átugorta Harry-t és ment Niall-höz.

- OMG! Niall Horan te vagy a kedvencem! - Ashley.

- Az jó! És mit írhatok? - kérdezte Niall és közben nem emelte fel a tekintetét.

- Azt, hogy egy gyönyörű lánynak a világ legjobb pasijától, Niall-től - mondta Ashley.tumblr_mdem8orE0U1r9orj4_large.gif

Niall most vette észre, hogy kajával jött az illető és beleevett , majd utána felnézett és eszmélt rá, hogy ez az ő szerelme .

tumblr_mdem90REv21r9orj4_large.gif

- Ashley?! - néz értetlenül Niall, hogy ő mit keres itt.

- Igen, ki más? - Ash.

- De kedves vagy, épp éhes vagyok, gondolom nekem hoztad - mondta Niall felettén nagy vigyorral.

tumblr_md71mjFO5X1rjyecno1_500_large.jpg

- Nem, mert ez az én kajám - Ash.

- Már kezdtem benne reménykedni, hogy az enyém - mondta szomorúan Niall.

- Pedig a-a - Ash.

- Mi van te szőke elfelejtetted a nagy sötétség miatt, hogy mit akarsz mondani? - rajongó.

Ashley szép lassan hátra fordul.

- Ezt, nekem mondtad? - förmedt rá Ash.

Ashley-n nagyon látszott, hogy felhúzta magát ezen. Niall ezt észre vette és felállt a helyéről, megkerülte az asztalt és oda ment Ashley-hez.

- Hé nyugi! Ő csak egy rajongó, már biztosa, hogy egy ideje ott áll a sorba és szeretne sorra jutni - magyarázza Niall.

- De akkor is, ne mondjon ilyeneket nekem. Nem tudja kivel kezd ki - és szúrósan néz a rajongóra Ashley.

- Szard már le! Meg amúgy is rajtad jobban áll a felső, mint rajta. Gyere ülj le az ölembe, amíg én dedikálok. Úgyis hamarosan végzünk - Niall.

- Tegyünk olyat amitől még irigyebb lesz - mondta Ash és megcsókolta Niall-t.

holly-scally-niall-horan.jpg

Utána mentek leülni.

- Héé Ashley...én kaphatok a kajádból? Ha már Niall nem? - Zayn.

- Azt az éhes egeteket. Jól van együk meg hárman - Ash.

- Kajáról van szó? Mert ha igen én is kérek - Louis.

Ash kedvesen felállt és oda ment Lou-hoz.

- Tessék itt egy sült krumpli edd meg - Ash.

- De hát ez még Kevinnek se lenne elég - mondta Louis szomorúan.

tumblr_mcvbkzejj51royh7s.gif

- De te nem vagy Kevin tehát neked elég lesz - Ashley.

Ezzel Ashley visszament. És látja, hogy Niall és Zayn a kajája felét elpusztította.

- Ez most már az enyém - Ash.

- Nem mert az enyém - Niall.

- Én vettem - Ashley.

- De nekem - Niall.

- Nehogy már a kaján vesszetek össze. Mindjárt vége a dedikálásnak és majd elmegyünk együtt enni...cica baba *kacsint egyet* . Ugye Harry? - kérdezte Zayn.

tumblr_mddmf0UN401r91qc8o1_500.jpg

- Mi van? - kérdezte Harry.

- Ne mondd, hogy nem emlékszel? - Zayn.

- Hát nem igazán...csak annyit tudok, hogy egy padon ébredtem - Hazza.

- Megeheted a kaját és nyugodtan mennyetek hátra. Mi is megyünk kb 30 perc múlva - mondta Niall és megcsókolta Ashley-t.

Sarah ment Ash után. Leültek a hátul lévő székekre.

- Nah mit csináltál Harry-vel? - Ash.

Sarah elkezd nevetni.

- Odamentem hozzá és mondom: Harry úristen ezek a fürtök.......borzalmasak, gyere hajvasalóval segítek rajta. Harry felnézett. És láttad volna azt a fejet tőle. Aztán rám nézett a tipikus csúnya nézésével. Én meg elkezdtem röhögni rajta - mesélte Sarah nevetve.

- Te tényleg hülye vagy - mondta Ash.

Ashley és Sarah utánozták Harry csúnya nézését, amíg a fiúk meg nem érkeztek.

- Ti meg mit csináltok? - érdeklődik Louis.

- Semmit - Ashley.

Sarah és Ashley ránéz Harry-re és elkezd röhögni.

- Van valami furcsa rajtam? - kérdezte meglepődötten Hazza.

A lányok tovább nevetnek.

- Igen foltos hátul a zakód - mondta Louis és a "foltra" mutat..

- Hol? - Harry.

- Én nem látok semmit rajta - Liam.

- Louis ne szívass! - Harry.

- Payne! - Lou.

Louis megfogta a legközelebbi tárgyat, ami a kezébe akadt...egy parfis volt...Elkezdte Liam-ot körbe-körbe kergetni vele, majd jól "elverte".

- Éhes vagyok! Haladjunk enni - nyűgösködött Niall.

Niall megfogta Ashley kezét és elkezdte húzni.

- Hagyjuk itt őket, menjünk enni -mondta  Niall.

Elindultak.

- Várjatok már meg, én is éhen halok - mondta Zayn és utánuk ment.

Erre a mondatra fel csillant Sarah szeme és sejtelmesen rá mosolygott Ashley-re.

- Én is megyek! Ne hagytok itt az ovisokkal - Sarah.

Négyen elindultak, majd utánuk jöttek a fiúk is. Bementek a KFC-be és ettek. Amikor elfogyasztottá az ételt Sarah mondta a fiúknak:

- Menjetek előre, én még Ashley-vel megbeszélek valamit!

- Rendben kint leszünk - mondta Zayn.

A fiúk kimentek. És Sarah elkezdte a mondandóját:

- Zayn egész idő alatt téged nézett. Most már tuti, hogy bejössz neki!

- Hagyjál már Zayn-nel. Most komolyan róla beszélünk? - Ashley.

- Látom nem hiszel nekem. Várj egy kicsit - Sarah.

Sarah elindult az ajtó felé és kiment.

- Zayn! - Sarah.

- Igen? - Zayn.

- Gyere be. Kérdeznem kell valamit - Sarah.

- Minek? - Zayn.

- Jössz vagy összeborzolom a hajad - Sarah.

- Jó megyek - Zayn.

Elindultak befele. A fiúk meg értetlenül néztek egymásra, mert nem értették, hogy mit akarnak a lányok Zayn-től.

Sarah és Zayn odament Ash-hez.

- Igen? Mit akartok tőlem? - kérdezte Zayn.

- Neked tetszik Ashley! - mondta Sarah.

- Nekem? Ömm.... -  Zayn.

227820_408982682489480_1742667442_n.jpg

- Igen neked - Sarah.

- Honnan veszed ezt? - kérdezte Zayn zavartan.

- Ne tagadd látszik rajtad! De mivel neki ott van Niall te nem akarsz bezavarni - Sarah.

Zayn elkezdi vakarni a fejét "Hú ez ennyire látszik rajtam? - gondolta Zayn".

- Sarah biztos csak bebeszéled magadnak. Ugye Zayn? - Ashley.

- Igen. Nekem a pultos lány jön be - Zayn mutat a csajra.

- Baszki tényleg bejövök neked, mivel a pult, amikor ültél neked háttal volt - mondta Ash enyhe döbbenettel.

- Oooo...elfelejtettem, hogy én háttal ültem a pultnak. Most lebuktam, de csak tetszel....Mivel kinek ne tetszenél? - Zayn.

tumblr_mccb1kgfSx1rsvaieo1_250_large.gif

- Sok embert feltudnék sorolni! - Ash.

Niall belép.

- Végeztetek? Menjünk már - Niall.

- Igen! Végeztünk - Sarah.

És elindultak haza gyalog. Félúton elhagyták Sarah-t és Harry-t. Ashley és Zayn olykor-olykor egymásra pillantottak.

tumblr_md9splZLaK1rkjpxzo1_400.png

Niall látta, hogy Ashley-t valami zavarja és rákérdezett:

- Ashley valami baj van? - kérdezte Niall.

- Nem-nem, semmi - Ash.

- Akkor jól van, azt hittem valami baj van - Niall.

*Sarah*

Elég hamar elvált a többiektől. És az úti célja az a hely volt, ahol találkozott Coco-val. Félelmetes volt az a környék este. Lépéseket hallott maga mögött, ami még jobban megijesztette. Oda ért. Egy embertől megkérdezte:

- Ismered Coco-t?

- Ezen a környéken mindenki ismeri. Gyere utánam -  mondta a férfi.

*Harry*

Harry észre vette, hogy Sarah elmegy a csoporttól, ezért követni kezdte.

IMG_1082_large.jpg

Látja, hogy egy emberrel elkezd beszélgetni. Egy pillanatra nem figyelt oda és Sarah addigra eltűnt. Nézett körbe-körbe hátha látja valahol Sarah-t. Egy rekettes hang megszólal a háta mögül:

- Hé fürtös! Mit keresel itt ezen a környéken? A ruhádból ítélve nem ide valósi vagy - mondta Coco.

- Egy lányt követtem - magyarázta Harry.

- Ha ide jött, akkor biztos lemondhatsz róla - mondta Coco és egy igen halvány mosoly jelent meg az arcán.

- Mert? - kérdezte Harry.

- Nem ismered ezt a környéket. Egy jó tanács: húzz el innen minél hamarabb vissza a te fajtádhoz. Vagy ha nem és intézkedek róla, hogy elmenj innen - mondta Coco már fenyegetve.

- Jaj, de kemény valaki - Harry. (inkább maradna csöndbe)

- Most húzz el innen mielőtt felbaszod az agyam - mondta Coco már dühösen.

- Héé haver valami baj van? - kérdezte Coco egyik embere.

- Nem! Már épp indulni készült Mr. Pénzes zsák - Coco.

*Sarah*

Követte a férfit, egy eldugott sikátorba mentek. A férfi kérdezett valamit a haverjától és mondta Sarah-nak, hogy itt várjon. Sarah várt.

550741_287049848071896_68998487_n_large.jpg

Odajött hozzá egy számára ismeretlen pasi.

- Szia Cica!

- Hello! - Sarah.

- És van-e gazdád, cicus?

- Semmi közöd hozzá - Sarah.

- Nah cica - kezdett a pasi elég erőszakos lenni. - Gyere velem és megmutatom neked, hogy mi az élet.

- Héé Olivér! Hagyd békén a hölgyet! - mondta Coco.

389448_184885151648708_762624509_n.jpg

- Rendben főnök - és azzal tovább állt.

Coco odamegy Sarah-hoz.

- Jól vagy? Áhh te vagy az a tegnapi csaj, ugye? - Coco.

- Igen - Sarah.

- És mit szeretnél? - Coco.

- Jöttem hozzád. Kérni még egy kis anyagot - Sarah.

- Ingyen nem adok. Kétféleképpen fizethetsz szexszel vagy pénzzel - Coco.

- Hoztam pénzt. Mennyi kel? - Sarah.

- Gyere velem. Itt mégse adhatom ki - Coco.

.......

Címkék: sztorii 28. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr624914713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása