9 hónap múlva

 2012.11.30. 06:43

Ashley és Niall kapcsolata véget ért, Niall "félrelépése" miatt.

Jillian szült egy kisfiút, de senkinek se árulja el, hogy ki a gyerek apja.

Kelly félévkor átiratkozott az ő sulijukba és Ashley-hez és Sarah-hoz  költözött(Jillian-től és Cata-tól elköltöztek). Nagyon rossz az iskolában és a kicsapás határán áll.

Sarah-nak új pasija lett valami Coco nevű gyerek, aki nagyon rossz társaságba vitte... Teljesen kifordult magából az elmúlt 9 hónapban, vagyis mióta Harry-vel szakított.

Cata-nak pasija lett egy Dylan nevű srác, aki jól néz ki, kedves, és jó hatással van rá.

Lili-nek lehet ez az iskola rossz választás volt, mivel Ashley nem bírj a ribancokat...., és ő oda tartozik Camilla-val együtt. Liam-mal még mindig tart a kapcsolatuk.

Harry a turné közben rájött, hogy hatalmas hibát követett el, hogy Sarah-t megcsalta, mert rá kellett jönnie, hogy igazán szereti őt. És megfogadta, ha visszajönnek visszaszerzi.

Louis randizott jó pár lánnyal, de valami hiányzott belőlük, ami Kelly-ben meg volt.

Zayn alig várta, hogy vége legyen a turnénak és lássa a lányokat, de legfőképp Ashley-t...Titokban örült, hogy Ashley és Niall kapcsolata igazi hullámvölgyben van...régóta.

__________________________________________________

2012. május 18. péntek délután 3 óra

Cata és Kelly kiléptek a suli ajtaján és indultak volna a megszokott helyükre, mikor meglátják, hogy valakik elfoglalták.

- Te is látod? - kérdezte Cata.

- Megyek intézkedek - Kelly.

Kelly és Cata elindultak a paduk felé. Oda értek és Kelly rábaszta a táskáját a padra.

- Tűnés innen - ordította le a fejüket Kelly.

- Kelly te normális vagy? 

- Nekem szóltál? - kérdezte flegmázva Kelly.

- Várjál ismerős a hangja. Bazd meg ez Louis - mondta Cata.

- Ha ő Loui, akkor a másik kettő ki? - gondolkodott hangosan Kelly.

- Vas Happenin' ? 

- Zayn, tudhattam volna - mondta Cata nevetve.

- Én tudom, hogy te kivagy - mutogatott Kelly a 3. kapucnis srácra.

- Na kivagyok? 

- Most árultad el magad. Niall - mondta Kelly.

- Oh basszus - Niall.

- Jaj bocsi srácok, de mennem kell. Sziasztok! - Cata.

- Szia! - mondták egyszerre.

- Ez biztos az a Cata, akit mi ismerünk? - és kérdően nézett Zayn Kelly-re.

- Megváltozott. Az új pasija, Dylan hatására. Jó irányba... - magyarázta Kelly.

- Ashley? Lili? - kérdezte Niall.

- Ashley bármelyik pillanatban itt lehet. Hát...Lili...most nem tudom, hogy épp melyik sráccal csalja meg Liam-ot - mondta Kelly szúrósan.

- Mi??? - kérdezték döbbenten a fiúk.

- Áhh semmi, semmi. De szerintem most jön Ashley - szólalt meg  Kelly.

- Ezt honnan veszed? - Loui.

- Csak fordulj meg - Kelly.

Mindenki elállt az útból és befogták a pofájukat. Csak Ashley cipő kopogását lehetett hallani....

388070_216140178512012_1858802873_n_large.jpg

"Wow! Most még gyönyörűbb, mint valaha - gondolta Zayn"

"De egy barom voltam. Már megint. Nem lett volna szabad elengednem őt - gondolta Niall"

- Kelly! Kik ezek? És miért engedted, hogy ide üljenek? - érdeklődött Ashley.

- Két szót mondok! Zayn Malik - és Kelly szélesen rámosolygott Ash-re.

- Mondtam, hogy ne basztass vele! Mondott amit mondott, de az már a múlté - Ash.

- De...de...az ott Zayn - mondta Kelly és mutatott rá.

- Öööö...vissza kell mennem a suliba, mert büntiben vagyok - mondta Ash kifogásként.

Ashley sietős léptekkel az iskola felé vette az irányt.

- Héé Ashley várjál! - ordibálja Louis.

Ash megáll.

- Loui mondhattad volna, hogy te is itt vagy - mondta Ash.

- Meg se ölelsz már? - kérdezte Lou lebiggyesztett szájjal.

- De - mondta Ashley és megölelte.

- Tényleg büntiben vagy? - Lou.

- Most kivételesen nem, csak azért mondtam, mert nem akartam ott lenni - magyarázta Ash.

- Niall vagy Zayn miatt? - kérdezte Louis.

- Az ott Niall? Biztos Lili miatt jött - mondta Ashley és egy kis szomorúságot is ki lehetett venni a hangjából.

- Nem csak miatta. Legfőképp miattad - Louis.

- Azok után, hogy megcsalt azzal a tehénnel? - Ash.

- 1. Demi csókolt és különben is Niall ellökte magától. 2. Most azonnal oda mész és kibékültök - mondta Louis és fenyegetően ránézett Ash-re.

- Már eleget szenvedtem miatta...Különben is ha tudná, hogy mit műveltem a húgával.... - mondta Ash sokat mondó hanglejtéssel.

Louis kérdően nézz...

- Hosszú, majd egyszer elmesélem - Ash.

- Nagyon hiányoztál szőkeségem - Louis.

- Te is nekem Tommo - Ashley.

- Gyere menjünk vissza a többiekhez - mondta Tommo és megfogta Ashley kezét és húzni kezdte.

Mindenki őket nézte...

- Miért néz mindenki minket? - Lou.

- 1. lejött a kapucnid és felismertek, 2. Miattam, 3. Nem mindennapi látvány, hogy Louis Tomlinson húzza Ashley Jones-t - Ash.

- Jah, így már érthető - Lou.

Odaértek a padhoz. Tommo belökte Ashley-t Niall mellé. Louis meg leült Ash mellé, hogy nehogy kitudjon menni.

...Kínos csend...

- Pikachu bácsi merre van? - kérdezte Ashley megtörve a csendet.

- Bement Lili-ért a suliba - mondta Niall és levette a napszemüvegét.

tumblr_me6gjhcgoB1riy6vho1_500_large.gif

Remélem nem látszik, hogy pirulok Niall-től - gondolta Ashley.

- Kelly! Zayn-nel mutatni akarunk neked valamit - mondta Louis és rákacsintott Kelly-re.

- Hát a tiedet már láttam. Akkor Zayn-ét fogjátok megmutatni? - kérdezte Kelly nagy örömmel.

- Kelly...Kelly..nem rosszra gondolni - Louis.

- Oké fiúk mennyünk! Mutassátok meg mivel rendelkeztek - Kelly.

Kelly elindult a két fiúval karöltve a 10 méterre lévő szökőkúthoz.

Ashley és Niall ül egymás mellett.

- Ashley...én nagyon sajnálom, amit tettem. És még mindig szeretlek - mondta Niall és megfogta Ashely kezét. Ashley pedig egy hirtelen mozdulattal kirántotta.

- Tudod milyen szar érzés volt az újságból megtudni és nem pedig tőled? Még egy rohadt telefont se eresztettél - Ashley.

- Én akartalak hívni, csak nem tudtam, hogy mit mondjak neked - mondta Niall lesütött szemmel.

- Talán az igazat. Na mindegy ez elmúlt. Én túlléptem rajtad, te is tedd azt. És inkább kerüljük egymás társaságát - Ashley.

Ashley felállt és haza sétált. Lili és Liam megy oda Niall-höz. Ezt Kelly észre vette és odament ő is.

- Jaj Lili ne merjél leülni, mert utána le kell fertőtleníteni a padot - mondta Kelly.

- Mit pofázol te szuka? Azért is leülök - mondta Lili és leült.

- Jól van Lili drága, ezért még hétfőn kapni fogsz - mondta Kelly fenyegető hangnemben.

- Mi beszéltél te Ashley-vel? - kérdezte Lili az Ashley nevét undorodva kiejtve.

- Semmi közöd hozzá! - mordult rá Niall.

- Én se voltam veled bunkó, te se legyél az! - mondta Lili.

- Bocsi csak most nem vagyok jó formában - Niall.

- Jól van bátyuskám - mondta Lili és megölelte Niall-t.

______________________

Kelly hazaért. A nappaliban ült Ashley és kapcsolgatta a TV-t.

- ASHLEY! MA! BULIZNI! MEGYÜNK! - Kelly.

- Mégis hova? - Ash.

- Harry-hez - mondta Kelly.

- Nekem nincs kedvem - Ash.

- Jaj ne csináld már. Zayn is ott lesz. Ha nem tudnám, hogy neked tetszik, én már rég rávetettem volna magam - Kelly.

- Akkor másszál rá, nekem úgyse kell - Ash.

- És ha Zayn hívna téged akkor igent mondanál? - Kelly.

- Nem, vagy nem tudom! - Ash.

Ashley-nek hirtelen megcsörren a telefonja. Zayn az.

- Emlegetett szamár - mondja Ash Kelly-nek - Szia! Mit akarsz? - kérdezte Zayn-től.

- Szia! Csak megakartalak kérdezni, hogy holnap nem-e kísérnél-e el az orvoshoz vizsgálatra, mert egyedül félek.  A fiúkat meg nem merem megkérni, mert kiröhögnek - Zayn.

- És miért pont én kísérjelek el? - Ash.

- Mert az megnyugtatna - Zayn.

- Rendben elkísérlek - Ash.

- Ohh köszönöm.. Amúgy jössz Harry bulijára? - Zayn.

- Hát még nem tudom...vagyis nincs nagy kedvem - Ashley.

- Neh, de Ashley...hát ez HARRY bulija, nem hagyjuk ki. Meg amúgy is mit fognak szólni az emberek, hogy a város egyik legjobb csaja kihagy egy ilyen bulit? - Zayn.

- Legdögösebb?? Pff...örülnék is - Ash.

- Én nem vagyok vak, én az igazat mondtam, talán még keveset is... te vagy a világ egyik legdögösebb csaja -Zayn.

- Jaj Zayn. Jól van megyek - Ashley.

- Én is így gondoltam. Majd a bulin talizunk. Szia! Puszi! - Zayn.

- Szia! - Ashley.

- Nah mi volt? - érdeklődik Kelly.

- Megyünk Harry bulijára! - mondta Ash.

- Látod csak Zayn kellett ehhez - mondta Kelly.

- Ha te mondod..... - Ash.

- Nah menjünk készülődni - Kelly.

Elmentek készülődni....

*Coco*

A fülébe jutott a hír, hogy Mr. Fürtös bulit rendez. És úgy gondolja, hogy erre muszáj elmennie. Fel is hívta Sarah-t.

- Szia S! - mondta Coco kedvesen.

- Szia Coco! - Sarah.

- Mennünk kéne Fürtöske bulijára, ingyen pia is lesz - mondta Coco.

- Muszáj? - Sarah.

- Hát jó lenne.. - Coco.

- Oké! Menjünk - adta be a derekát Sarah.

- Megyek 8-ra érted. Tudod, hogy Coco szeret. Szia! - Coco.

- Szia! - Sarah.

*A buliban*

tumblr_lyyxidoPSF1qmedo7.gif

~ Niall, Harry ~

- Harry te mit csinálsz? Tudod, hogy nem ihatsz! - mondta Niall.

- Psszt....Gyere igyál velem - mondta Harry iszonyat kedvesen.

A whiskey-nek már a 3/4 részét megitták.

- Igyunk most arra, hogy mind a ketten szinglik vagyunk és bárki a miénk lehet - Harry.

Koccintottak és lehúzták a felesüket.

- Várjál én tudok jobbat, hogy mire igyunk - mondta Niall és töltött még egy kört - Arra igyunk, hogy én újra szingli vagyok és leszarom Ashley-t! 

Megitták az egész üveg whiskeyt. Majd még ittak valamit.

tumblr_mdun1tPoDB1rxehys.jpg

Aztán az útjaik külön váltak. Niall valahogy Harry ruhás szerkényében kötött ki, Hazza meg a saját ágyában.

~ Sarah, Coco ~

Megérkeztek a buliba. Leültek az egyik sarokba. Ittak, cigiztek, füveztek. Egyszer csak Harry ide botladozik.

- Sarah most még szebb vagy, mint valaha - mondta Harry és rámosolygott Sarah-ra.

tumblr_md2jqgEmpR1qiekr6.gif

- Mi bajod van? - kérdezte Sarah.

- Sarah, szeretlek téged - mondta Harry most tényleg őszintén.

- Mit mondtál? - lett ideges hirtelen Coco.

- Azt, hogy szeretem Sarah-t - mondta Harry és majdnem elesett a saját lábában.

- Sarah az enyém. Tűnj innen Fürtöske mielőtt megverlek - fenyegette Coco.

Zayn odalépett és elhúzta onnan Harry-t.

~ Kelly, Louis ~

Kelly Ashley-vel érkezett, de útjaik külön váltak, mikor Kelly megpillantotta Tommo-t. Odament Louis mögé és eltakarta a szemét.

- Ki vagyok? - kérdezte játékosan Kelly.

- Nem tudom - Lou.

- Gondolkozz egy kicsit - Kelly.

- Hmmm...lány vagy, barna hajjal és megakarsz verni engem - Louis.

- Nem is igaz! Nem akarlak megverni...még - Kelly.

- Héé csak megakarsz verni - Loui mondta így már vele szembe fordulva.

- Ha így folytatod.... - mondta Kelly és elkezdett nevetni

- Gyere menjünk táncolni - Louis.

Megfogta Kelly kezét és a táncparkettre vezette. Kb 1 órán át "táncoltak".

- Nekem elég volt ebből a táncika-ugribugriból, inkább menjünk át a szomszédba kockulni - mondta Louis.

- Oké menjünk - egyezett bele Kelly.

Átmentek Jillian-hez. Bementek a nappaliba és kiválasztották, hogy mivel fognak játszani. A választásuk a Tekken-re esett. Elkezdték a játékot. 

- Amiért elvertél Louis Tomlinson még kapni fogsz - mondta hangosan Kelly.

Ajtó csapódást hallottak és hogy valaki trappol le a lépcsőn.

- Halkabban, mert még Matt felkel - morogta Jillian.

- Ki az a Matt? Mi van Jillian kurva lett? - kérdezte Louis fel vont szemöldökkel.

- Kuss Lou! Nem vagyok kurva. Ő a kisfiam - Jill.

- Neked...van...gyereked? - lepődött meg Loui.

- Igen - mondta Jillian és visszament.

~ Ashley, Zayn ~

Miután Ashley-t ott hagyta Kelly, ő leült a bárpulthoz inni valamit. Zayn észrevett, hogy Ashley egyedül van ezért odament és leült mellé.

- Na látom, csak eljöttél - mondta Zayn leheletnyi mosollyal a szája szélén.

- Mert? Nem gondoltad volna?  - Ash.

- Hát azt hittem, hogy csak mondod, hogy jössz. De örülök, hogy itt vagy- Zayn.

Beszélgettek..Majd Zayn megkérdezte:

- Megyünk táncolni?

- Mehetünk - Ashley.

Elindultak táncolni. Táncolás közben Zayn odasúgta Ashley-nek:

- Louis és Kelly eltűntek. Biztos szobára mentek.

- Nem hiszem, hogy oda mentek - Ash.

Zayn Ashley szemébe nézz. A haját kisimítja az arcából. Egyre közelebb hajolt hozzá az ajkaik..........

Címkék: sztorii 30. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr674922841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása