...Ma mindennek vége...

 2013.01.10. 15:23

*2 nap múlva*

- Steve! Küldj egy sms-t Ashley-nek – utasította Milo.

"Szia cica! Bocsi nem akartam bunkó lenni. Beszéljük meg a dolgokat. Találkozzunk 18:00 a Botanikus kertnél. H."

Ashley visszaírt:

"Jó. Rendben ott leszek"

___________________

"Miért a Botanikus kertnél akar találkozni? Ez nem rá vall. Valami itt nincs rendben. Írnom kell a naplómba - gondolta Ashley"

Ash előveszi a naplóját és elkezdi az írást:

https://www.youtube.com/watch?v=l04epdSEvtQ

"Kedves Naplóm!

Úgy érzem ma mindennek vége. Legalább most már senkinek se leszek a terhére. Mindenki azt kérdezné tőlem: Miért megyek el? Egyszerű a válasz egyszer úgyis mindenki meghal. Az én időm most jött el. Csak egy dolgot bánok, hogy nem kaptam meg ŐT."

Ashley összecsukta a naplóját és elkezdett készülődni. Feketébe öltözött és a csuklójára felkötötte a JJ-től kapott kendőt. A táskájába bele rakta a fegyverét, amit az anyukájától kapott, amikor elköltözött, hogy megvédje magát. Készen állt a halálra. El is indult a megbeszélt helyre. Sétált le a lépcsőn. Kelly és Louis valami romantikus filmet néznek.

-         Hova mész? – kérdezte Kelly.

-         El - Ashley.

Kiment az ajtón. Tovább nem bírt volna maradni, mert csak elsírta volna magát és kérdezgettek volna, hogy mi a baj. Válaszolni, nem bírt volna... Sétált a sötét utcákon... Egyedül érezte magát, pedig sok ember járkált a városba.

Megérkezett a Botanikus kerthez, ami teljesen kihalt... csak ő volt ott... És várt a halálra...

-         Szia cica - hallotta Ashley Harry hangját.

-         Harry? - fordul a hang irányába Ashley.

-         Jól vagy cica? - hallatszódott a másik irányból Harry hangja.

-         Gyere! Legyünk túl rajta - mondta Ashley és a hangján lehetett hallani a reménytelenséget.

-         Nyugi Ashley. Már nem sokáig fogsz élni - lépett elő a sötétből egy számára ismeretlen alak. (Olivér)

-         Azt hitted, hogy csak simán lelövünk? Ebbe hol az élvezet? Szenvedj egy kicsit - lépett elő a sötétből Coco.

-         Tudnom kellet volna, hogy te is benne vagy. Sarah ha ezt megtudja... Undorodni fog tőled – mondta Ashley.

-         És még is kitől tudná meg? A szellemedtől? - Coco.

-         Valaki úgyis el fogja olvasni a naplómat. És minden benne van - Ashley.

-         Ezt elszúrtad kislány! Nem kellett volna elárulnod - mondta Coco és oda szólt a 3. embernek. - Szólj, tudod kinek, hogy intézze el Ashley naplóját!

-         Hé Coco! Ha már úgyis meghalok. Áruld már el ki az a Milo - Ash miközben mondta felemelte a kezét, hogy meghúzza a kendő rajta. Coco odament Ashley-hez.

-         Ez honnan van? - mutat a kendőre Coco.

tumblr_mcb54ktf6T1rjpx46o1_250_large.jpg

-         Az enyém - Ashley.

-         Ez az amire gondolok? – látszott Olivéren a meglepődöttség.

-         Sajnos igen - Coco.

-         De akkor ez azt jelenti.... - Olivér.

-         Hogy nem ölhetjük meg - Coco.

-         Menjünk a főnökhöz! - Olivér.

-         Még nem végeztünk. Eljön majd az idő - Coco és elment Olivérrel.

Ashley, amint Coco-ék eltűntek ő is elindult a másik irányba. Sietős léptekkel ment és beleütközött egy paliba...

*Harry*

Hazza nézegette az SMS-eit és látja, hogy küldött 1 SMS-t Ashley-nek. Elolvassa.

-         De hát én nem is küldtem neki! 17:57 OMG megyek meg magyarázom neki - mondta ki Harry hangosan gondolatait.

Elindult sétálva a botanikus kerthez.

tumblr_md3m6olYqk1rfayd8o1_500.png

Hirtelen valaki beleütközött.

-         Elnézést nem akartam - szólalt meg Ashley.

-         Semmi baj - Hazza.

-         Harry te vagy az? – nézett fel Ashley.

-         Ashley? Minden rendben? – kérdezte Harry.

-         Nem - mondta Ash és odabújt Harry-hez.

-         Nem én küldtem az üzenetet - Harry.

-         Tudom Hazza, tudom - Ash.

-         És akkor mit csináltál te itt? Történt valami? - Hazza.

-         Hát igen... - Ashley.

-         Gyere út közben elmeséled - és elkezdtek sétálni.

Ashley elmesélte, hogy mi történt.

-         Most komoly megijedtek egy kendőtől? - Harry.

-         Igen. Nem is kicsit - Ash.

-         De bénák. De te ugye jól vagy? - Harry.

-         Persze - Ash.

-         Nem kellett volna fel olvasnom a naplód. Meg tudsz nekem bocsátani? – mondta Harry bűnbánóan.

-         Ha szépen kéred és haza kísérsz... Beszélhetünk róla – mondta Ash és megeresztett egy halvány mosolyt.

-         Ashley, bocsáss meg kérlek szépen - és néz a zöld szemeivel Ashley szemébe.

-         Gyere menjünk - mondta Ash és elindult utána meg Harry.

-         Mi a helyzet veled és Sarah-val? – tért a lényegre Ash.

-         Nem várhatok rá örökké. A mának kell élni - Harry.

-         Te voltál az a nagy szerelmes, aki össze is verette magát Coco-val… - Ash.

-         Akkor úgy éreztem, hogy szeretem. De rájöttem, hogy csak azt akartam, hogy az enyém legyen, ne Coco-é – mondta Harry őszintén.

-         Ezt neki is tudnia kell - Ashley.

-         Tudom én. Csak nincs meg a megfelelő alkalom, mert mindig azzal a seggfej Coco-val van - Harry.

-         Majd eljön a megfelelő alkalom - Ash.

-         Létszi ne firtassuk tovább ezt a témát. Amúgy ha már te is megkérdezted.... Mi a helyzet veled és Niall-lel? - Harry.

-         Semmi új. Mintha teljesen más ember lenne.... – mondta Ashley és lehajtotta a fejét.

-         De még szereted, ugye? - Harry.

-         Nem tudom, mit érzek iránta.. - Ashley.

-         Feküdtetek már le azóta? – kérdezte Harry.

-         Ami azt illeti igen - Ash.

-         És milyen volt közben? - Harry.

-         Jó - Ash.

-         Látod? Már nem szereted úgy, mint régen. Én is ezt éreztem Sarah-val - Harry.

És elkezdett esni az eső.

tumblr_me863yGjxX1rb2pojo1_500_large.gif

-         Ez is jókor kezd el esni - Ash.

-         Mi van nem szereted az esőt, cica? - Harry.

-         Nem igazán. Tönkre megy a hajam meg a sminkem is - Ashley.

-         Nem értem hordasz sminket, hisz gyönyörű vagy. A hajam meg nekem is tönkre megy. Nézd milyen szarul áll - Harry.

1d-livewhilewereyoung_2.jpg

Ashley elkezd nevetni.

-         A hajad tényleg szarul áll. De szerintem cuki vagy így vizesen – mondta Ashley.

Harry megfogta Ashley kezét.

tumblr_mdr4u3QRlb1rihm10o1_500_large.gif

-         Hazza, ezt most miért? - Ashley.

-         Mert fázik a kezem - Harry.

-         Bele rakhattad volna a kabát zsebedbe - Ashley.

-         De én meg akartam fogni a kezed - Harry.

-         Te tényleg hülye vagy - Ashley.

-         Gyere menjünk gyorsabban. Nem akarom, hogy megfázz - Harry.

Sietősebb léptekkel mentek tovább kézen fogva. Megérkeztek Ashley-hez.

-         Te is gyere be, mert mire haza érsz addigra biztos, hogy megfázol - Ash.

És ketten beléptek a házba.

*Kelly és Louis*

-         Szerintem Ashley titkol valamit.... Megyek megnézem a naplóját - Kelly.

-         Ne hagyj itt, megyek én is – ment Kelly után a kíváncsi Louis.

Elindultak Ashley szobájába. Kelly kivette a naplóját a fehérneműk közül és elkezdte hangosan olvasni.

"Kedves Naplóm!

Úgy érzem ma mindennek vége. Legalább most már senkinek se leszek a terhére. Mindenki azt kérdezné tőlem: Miért megyek el? Egyszerű a válasz egyszer úgyis mindenki meghal. Az én időm most jött el. Csak egy dolgot bánok, hogy nem kaptam meg őt"

-         Ashley-t meg akarják ölni? Miért nem szólt róla? - Kelly.

-         Lehet, hogy félre értesz valamit - Louis.

-         Ezen mit lehet félre érteni? - Kelly.

-         Nyugi Kelly! Menjünk le a nappaliba és várjuk meg míg hazajön - Louis.

Lementek a nappaliba. Leültek és vártak. 15 perc múlva csengetnek. Kelly azonnal felállt a kanapéról és ment ki nyitni az ajtót.

-         Ashley? Ashley? Jah bocs azt hittem Ashley vagy. Mit szeretnél? - Kelly.

-         Unatkoztam otthon és jöttem Ashley-hez. De amint látom nincs itt. Mikor jön haza? - Liam.

-         Soha - mondta Kelly és elkezdett bőgni.

Odajött Louis és megölelte hátulról Kelly-t.

-         Nyugi Kicsim! - Tommo.

-         Mi folyik itt? - Liam.

-         Nem vagyunk benne biztosak, de lehet,.hogy Ashley ma meghal – mondta Lou miközben ölelte Kelly-t.

-         Micsoda? Nem halhat meg! – háborodott föl Liam.

-         Gyere menjünk be a nappaliba és várjuk meg míg hazajön - Louis.

Visszamentek a nappaliba és vártak. Kb 30 perc múlva kulcs fordul a zárban és Ashley és Harry belépnek. Kelly azonnal a nyakába ugrott Ashley-nek.

-         Minek örülsz te? – kérdezte Ash meglepődve.

-         Jaj Ashley te élsz - és Liam örömében felkapta.

-         Kelly! Elolvastad a naplómat? – nézett rá Ashley szúrós szemmel.

-         Igen. De tudni akartam, hogy mi bajod van - Kelly.

-         Amint látjátok jól vagyok - Ashley.

-         De mi történt? - Louis.

-         Ashley belém jött. Sétáltunk ide. Jött nagy zuhé. És eláztunk – magyarázta tök értelmesen az egészet Harry.

-         Engem nem te érdekelsz. Ashley veled mi történt? - Louis .

*csöngetnek*

-         Megyek nyitni ajtót - mondta Ash és ment. És Hazza is ment utána, Ash kinyitja.

-         Milo? - lepődött meg Ash.

-         Honnan tudod a nevem?? De most nem ez a lényeg. Van egy üzenetem számodra: "Alkut ajánlok, ha nem leszel többet kettesben Niall-lel, akkor csak te halsz meg a többieket nem bántjuk. Viszont, ha nem tartod be, akkor megöljük a szeretteidet és te halsz meg utoljára, hogy jobban fájjon neked" - Milo.

-         Ha bármelyik szerettemnek baja esik, azt JJ fogja bánni. És nem csak egyszerűen lelövöm, hanem előtte meg lesz kínozva - Ash.

-         Őt hagyd ki belőle! - Milo.

-         Te meg hagyj engem békén - Ashley.

-         Ebbe már nyakig benne vagy, édes. Egy módon hagynálak életben, ha már halott lennél - Milo.

-         Hogy mondhatsz ilyet? Takarodj innen, vagy megverlek! – fenyegetőzött Harry.

-         Fogd be! Inkább gondolkozz el azon, hogy Sarah miért van Coco-val és nem veled... - Milo.

-         Inkább azon gondolkozz el, hogy Lili miért barátkozik veled – vágta a fejéhez Ashley.

-         Szép is lenne, ha barátok lennénk.... – és gonoszan felkacagott Milo.

-         Ezt érthetem úgy, hogy te és ő...? - Ashley.

-         Értsd úgy, ahogy akarod - Milo.

-         Nehogy megijedj, ha egy reggel úgy ébredsz fel, hogy senki se áll melletted - Hazza.

-         Jó. Szóval így játszunk?! A játék csak most kezdődik - mondta Milo és elment.

-         Ugyni fussál Milo, te gyáva alak - kiáltott utána Harry.

Harry és Ashley visszamentek a nappaliba.

-         Ashley te mibe keveredtél? – kérdezte Louis.

-         Ha én azt tudnám.... - Ash.

-         Amúgy JJ, hogy jön a képbe? - Kelly.

-         Jobb ha nem tudtok róla - Ashley.

-         Mindenki, aki itt van tudni szeretné, hogy mi van - Harry.

A többiek helyeseltek.

-         A ti érdeketek. Minél kevesebbet tudtok annál jobb - Ash.

* 2 nap múlva, csütörtök *

Sarah nem Coco-nál töltötte az éjszakát. Reggel 9-kor visszament hozzá.

-         Coco, megjöttem - lépett be az ajtón Sarah.

Furcsának találta, hogy síri csend van a házban. Aztán hirtelen nevetgélést hallott a hálószoba felől. Elindult arra. Benyit a szobába....

-         George Shelley, mit csinálsz? - Sarah.

Coco hirtelen abba hagyta a munkálkodást az ágyban és kezdte a magyarázkodást.

-         Ez nem az aminek látszik... Ő mászott rám!

-         Engem nem érdekel, hogy mit mondasz! Láttam, amit láttam! Hagyj elmenni! - mondta Sarah és elment.

" Most hova menjek? Kihez menjek? - gondolta Sarah."

Címkék: sztorii 46. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr535010248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása