Én már nagy fiú vagyok!

 2012.12.27. 11:09

* Csöngettek *

-         Várunk még valakit? –  érdeklődött Ashley.

-         Igen – mondta Harry és ment kinyitni az ajtót.

Nem sokkal utána belép a nappaliba Sarah-val együtt. Mindenki meglepődik.

-         Én hívtam – mondta Harry.

tumblr_mf0ozuudDT1rjxp5po1_500.gif

-         Sziasztok – köszönt oda Sarah.

-         Ohh tehát te vetted el Hazza eszét – tette össze a képet JJ.

-         Igen ő vette el, de előtte se volt sok – Harry.

-         Azok után, hogy mered ide tolni a képed? – Kelly.

-         Előbb utóbb úgyis kiderült volna….muszáj volt felvilágosítani a többieket. De sajnálom, mégse így kellett volna megtudniuk – magyarázta Sarah.

-         De én bíztam benned…úgy látszik hiba volt. Nem tudom mit szolnál hozzá ha én is elkotyognék egy-két titkodat, mint például…. – Ashley.

-         Lányok elég legyen. Ashley ez a te szülinapod, ne ellenségeskedjetek. Azt akarom, hogy erre mindig emlékezz – Niall.

-         Oké. Amúgy Sarah teljesen nem értem, hogy miért akadtál ki, anno azon, hogy Hazza megcsalt….. Te is ugyan azt csináltad – mondta Ashley és kiment a konyhába.

Mindenki döbbenten nézz.

-         Mondjátok meg Ashley-nek, hogy ’Boldog szülinapot’ és ezt adjátok oda neki – mondta Sarah és el akart volna menni, de Harry visszarántotta.

-         Te is odaadhatod neki. Létszi maradj – kérlelte Harry.

És Sarah belenézett a zöld szempárba és nem bírt nemet mondani. Az ajándékot pedig lerakta az asztalra.

-         Jól van maradok egy kicsit – Sarah.

-         Cica baba hozzad a tortát, mert Niall-nek már kilyukad a hasa – kiabált Zayn.

Ashley bejön a tortával.

-         Az enyém hol marad? – kérdezte aggódva Niall.

Ash azt is behozta és lerakta Niall elé.

-         Valaki bele evett a tortámba – mondta Niall és ránézett Ash-re.

tumblr_mdqf60d03L1r5whzw.jpg

-         Oppsz bocsika. Direkt volt – nyújtotta rá a nyelvét Ashley.

-         Akkor gyújtsuk meg a 19 gyertyát – mondta Zayn.

Meggyújtották Ashley elfújta és kívánt is valamit. Majd neki álltak a tortaevésnek. Megették.

-         Most jön a személyes kedvencem. A misztikus háború – tapsikolt örömében  JJ.

-         Teli hassal játszani? Örülök, ha fel tudok állni – nyafizta Niall.

-         Nem kellet volna annyit enni. A 2 csapat kapitánya Ashley és…..Sarah – JJ.

-         Harry – A.

-         Niall – S.

-         Liam – A.

-         Zayn – S.

-         Louis – A.

-         Kelly – S.

-         JJ – A.

-         Lili – S.

-         Cata – A.

-         Dylan – S.

-         Jillian – A.

-         Most mindenki húzzon ebből a kalapból, hogy mi lesz az ereje:

Ashley: halhatatlanság

Sarah: szirén

Jillian: boszi erő

Cata: víz

Kelly: az embereket halálra tudja kényszeríteni

Lili: álomba tud ringatni

Niall: láthatatlan köpeny használta

Dylan: ninja

Harry: vámpír

Zayn: vérfarkas

Louis: szél

Liam: meg tudja állítani az időt

JJ: Dr. Halál = ha hozzá érsz meghalsz

Elkezdődött a „csata”. Jillian és Louis már az elején kiestek. Harry se maradt bent sokáig, mert Sarah elintézte. Niall magára terítette a lepedőt és az volt a köpenye. Alóla alig látott ki és elcsúszott a füvön. Mindenki kinevette. Felállt és elindult az ellenfél zászlójáért sikerül neki megszereznie és vissza a csapatához .

-         Meg van! Győztünk! – ugrándozott örömében Niall.

-         Köszi Niall – mondta Ash és elvette a zászlót.

-         Niall te most mindent elrontottál – Sarah.

-         Csak, mert Ashley szülinapja van – mondta Niall.

-         Jó voltál haver – veregette hátba JJ.

És mindenki visszamegy a házba. A nappaliban foglal helyet: Ashley, Zayn, Harry, Kelly, Louis, Niall, Sarah, JJ. A többiek meg haza mentek.

-         Amúgy Harry mit kerestél te a parkban, női parókában? – kérdezte Ashley.

-         Mikor? – néz értetlenül Harry.

-         Ma, délután – Ash.

-         Felpróbáltam a parókát, amit a nagyimnak vettem – találta ki Harry.

-         Minek kellett a piknikkosár? – Ashley.

-         Niall-nek – Hazza.

-         És te mit csináltál ott? – intézte a kérdését Niall felé Ash.

-         Virágot szedtem – mondta büszkén Niall.

-         És neked a kosár minek kellett? – Ash.

-         Megéheztem virágszedés közben – magyarázta Niall.

-         És hol a virág? – Ash.

-         Nah bazd! Harry ott hagytuk – csapot a fejére Niall.

-         Jéé! Észre se vettem – Harry.

-         Hát ti hülyék vagytok – mondta Kelly és hatszor fejbe vágta Harry-t egy párnával.

-         Áúúú. Ezt miért kaptam? – Hazza.

-         Megígértem Ashley-nek – Kelly.

-         Bocsi, de van egy kis elintézni valóm. Megyek. Sziasztok! – Louis.

-         Szia! – all.

-         Hát ez meg hova megy? – JJ.

-         Nem tudom – Kelly.

Tovább beszélgettek, majd kb 20 perc múlva Kelly is elment.

-         Rég volt jó éjszakám. Menjünk bulizni – Harry.

-         Hazza te ezt most komolyan gondoltad? – Sarah.

-         Igen – mondta Harry halál komolyan.

-         Felőlem mehetünk, de Harry a nyanya parókában kell jönnöd – Zayn.

-         Ööö… akkor inkább ne mennyünk – Harry.

A buli véget ért és mindenki ment haza, Zayn meg takarított. Ashley-t Niall vitte haza. Niall leparkolt a ház előtt és kipattant a kocsiból és kinyitotta az ajtót Ashley-nek, kiszállt.

-         Van egy ajándékom a számodra JJ-től, Harry-től, Zayn-től nah meg tőlem – Niall.

-         És mi lenne az? – Ashley.

Niall közelebb lépett Ashley-hez és megcsókolta.

* Szerda *

Harry délelőtt 10óra fele arra kel föl, hogy valaki ráakaszkodott a csengőre. Fel kell, magára veszi a köntösét, csak mert nem nyithat ajtót meztelenül. Lemegy kinyitja az ajtót és meglepődik.

-         Szia Harry! Csak rád számíthatok – nyújtja át a gyerek cuccait Jillian és Matt-et.

-         De – Hazza.

-         Bocsi, de rohanok. Szia! – Jillian.

Harry csak áll az ajtóban Matt-el és csak néz előre, ahol Jillian távozott. Harry-ék bementek a nappaliba. A gyerkőcöt lerakta a fotelba.

-         Mihez kezdjek veled te baba? – kérdezte Harry és a hajába túrt és ránézett Matt-re – Meg van! Gyere, menjünk aludni.

Vette fel a babát és elindultak a háló felé. Befektette maga mellé és ő maga is befeküdt az ágyba. Alvásra készült volna, de valaki mellette elkezdett sírni.

-         Kuss legyen! – kiabálta Harry.

De a gyerek nem hagyta abba.

-         Mit csináljak, hogy csöndbe maradj? – fordult a gyerek felé Harry.

A gyerek csak tovább sírt. Hazza felállt és hívta Ashley-t.

-         Szia! – Ash.

-         Szia! Jillian rám bízta a gyereket. Gyere, segíts nekem – mondta kétségbeesetten Harry.

-         Rád bízta a gyereket? Ez normális? – Ashley.

-         Hát én se tudom, de gyere már át segíteni – Harry.

-         Mennék, de tanulnom kell – mondta Ashley és kinyomta.

-         Köszi szépen! Akkor hívjuk Kelly-t – Harry.

-         Hali! – Kelly.

-         Szia! Segítened kell! Jillian rám bízta a gyereket – Harry.

Kelly csak nevet ezen.

-         Ne nevess ez nem vicces – Harry.

-         Idefigyelj Hazza ha azt akarod, hogy át mennyek arra ne számíts, magadra maradtál – mondta Kelly és kinyomta.

-         Mi baj van ma a lányokkal, hogy mind kinyomnak engem? Most meg kit hívjak fel? A fiúk még annyira se értenek a gyerekhez, mint én. Anyámat meg nem akarom ezzel zavarni, mert még azt hiszi, hogy az enyém… Sarah – kimondta Harry és azonnal tárcsázni kezdte.

-         Mit akarsz? – Sarah.

-         Van egy kis bibim. Jillian itt hagyta azt a síros kis törpét és nem tudom, hogy mit kell vele csinálni – Harry.

-         Talán etesd meg! Vagy cseréld ki a pelenkáját – Sarah.

-         Ahhoz én nem értek! Gyere ide és segíts nekem – Harry.

-         Minek? A többiek nem érnek rá? – Sarah.

-         Nem – Harry.

-         Azért annyira béna nem lehetsz, hogy nem bírsz egy gyereket megetetni – Sarah.

-         De! Gyere! Meg fogok halni a süketülésbe – Harry.

-         Abba nem lehet bele halni – Sarah.

-         De én bele fogok, ha nem jössz. Eskü nincs semmi hátsó szándékom… Csak gyere. Jó lenne látni téged. Együtt úgyis jó csapat vagyunk. Megoldjuk ezt a gyerekes ügyet is – Harry.

-         Hát….rendben. Fél óra és ott vagyok – Sarah.

-         Köszönöm, köszönöm – mondta Harry boldogan.

-         Van mit köszönnöd – mondta Sarah és kinyomta.

-         Gyere te baby - Hazza.

Harry felvette és 30 percen keresztül míg Sarah meg nem érkezett járkált vele.

* csöngetnek*

-         Gyere be – kiabálja Harry.

-         Hol az a kissrác? Csak nem te vagy az? – Sarah.

-         Nem-nem – fordul meg Harry és át adja Matt-et Sarah kezébe – Ez a te reszortod! Segíts!

Sarah Matt-et elkezdte ringatni.

-         Add ide a cumiját! – mondta Sarah.

Harry odaadta. Sarah belerakta Matt szájába és folytatta tovább a ringatást. A gyerek elhalkult és elaludt. Sarah lerakta az ágyra.

-         Sarah, te egy istennő vagy – Harry.

-         Jó megcsináltam. Most már mehetek? – Sarah.

-         Ne. Ki fog engem elaltatni? – kérdezte Harry aranyosan.

-         Tessék – nyomta Sarah a cumisüveget Harry szájába – Most már aludhatsz. Jó éjt!

-         Miért a cumisüveget adtad a számba? – kérdezte Harry és vette ki a szájából – Én már nagyfiú vagyok!

-         Hát nem úgy tűnik – Sarah.

-         De igenis! Érett férfi vagyok – húzta ki magát Harry.

-         Te még hülyébb lettél, mint voltál – állapította meg Sarah.

-         Talán azért mert szerelmes vagyok? – Harry.

Sarah elkezd röhögni.

-         Te? Szerelmes? Előbb tanul meg a gyerek járni, minthogy te szerelmes leszel – Sarah.

-         Hidd el. Tényleg az vagyok – mondta Harry komolyan.

-         Bocs Harold! Haza kell mennem. Szia! – Sarah.

-         A-a. Nem mész te sehova – és Hazza elállta az útját.

-         Engedj ki – Sarah.

Harry elengedte a füle mellet, ezt a kérését és mondta:

-         Tudod mikor jöttem rá, hogy szerelmes vagyok? Áhh dehogy tudod… A turné közepén kezdődött minden… Amikor minden szerelmes dalunkról te jutottál az eszembe. Ilyenkor kezdtem rádöbbenni, hogy amikor megcsaltalak az volt életem egyik legnagyobb hibája. És annyira magam alá kerültem, hogy a fiúk mondták, hogy 2 napot végig csinálnak nélkülem… csak repüljek vissza hozzád! Én így is tettem. Eljöttem… De akkor te már az új kis ölebeddel voltál... Én ezt megláttam. Nagy üresség lett úrrá bennem. Összetörted a szívem. De én erős vagyok. Visszaszerezlek. Bármi áron.

Harry közelebb lépett Sarah-hoz. Sarah nem nézett a szemébe.

- Nézz rám – és Harry a kezét Sarah nyakára tette és így kényszerítette, hogy a szemébe nézzen – Szeretlek!

Címkék: sztorii 39. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr924983177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása