Az alku...:)

 2012.10.16. 13:40

*Másnap...*

Jillian olvassa az aznapi újságot és látja, hogy egy teljes cikk van Niall-ről. Ennek megörül és egyből oda lapozott. És ekkor ledöbbent... Nem tudja mennyi idő alatt sikerült felfognia, de utána felrohant Ashley szobájába. Nem kopogott csak simán bement és leült Ash mellé az ágyra. Látja, hogy még alszik, ezért hozzá vágja az újságot. Ashley hirtelen felébred és meglátja Jilliant.

- Te normális vagy? - mondta álmosan Ash és még elnyomott egy ásítást.

- Képzeld el igen! De most nem ez a lényeg. Miért nem mondtad el? - kérdezte felháborodottan Jillian.

- Mit nem mondtam el? - nézett értetlenül Ashley.

- Hát tudod te...* kacsintott* - és rá mutatott az újság cikkre Jillian.

Ash felismerte magát a képen. És csak utána olvasta a cikk címét : " Niall Horan barátnője? Vagy csak egy éjszaka?" Ashley csak néz, hogy mit ki nem tudnak találni az újságírók. " Én pont Niall-lel? Miért pont vele kellett összehozni? Áhhh...." - gondolta Ashley.

- Ez nem én vagyok - jelentette ki Ash.

- Hidd el tudom, hogy te vagy.. - Jill.

- És mégis honnan veszed? - Ashley

- Jól van idézem.... hmmm.. meg is van "....a bennfentesek úgy tudják Ashley-nek hívják....'Nem úgy tűnt, hogy csak egy éjszakás kaland lenne, mert úgy vibrált köztük a levegő mikor készítettem a fotót' - mondta a képet készítő fotós. Reméljük igaz a hír, hisz rajongók ezrei várják, hogy bemutassa végre a barátnőjét Niall."

Ash néz és csak néz. Leragatt annál a résznél, hogy közte és Niall között vibrált a levegő. Ezt röhejesnek tartotta. 

- Nah Jill, hagyjál békén a hülyeségeiddel - mondta Ashley.

Niall reggele...

Lili korán felébred, mert nem tudott aludni. Ezért lement főzött magának teát és az aznapi újsággal kanapára kuporodott. És ekkor meglátta a bátyjáról szóló cikket. Olvassa, olvassa nagyon belemerült az olvasásba, mert nem csak egyszer olvasta el, hanem többször is. Nem vette észre, hogy Niall közben felébredt és álmosan biceg le a lépcsőn.

- Mit olvasol olyan figyelmesen? - kérdezte Niall egy kicsit álmos hangon.

- Te!! Miért kell ezt az újságból megtudnom?? Látom nem is szeretsz, mert akkor elmondtad volna nekem... - mondta szomorúan Lili.

- De mit?? - nézett értetlenül Niall.

A húga hozzávágta az újságot.. És Niall látja a hírt..

- Ez nem igaz! - jelentette ki Niall.

- Biztos?? Pedig szép pár lennétek.. - Lili.

- Igen tuti - és kiment a konyhába, hogy reggelizzen Niall.

 

Reggel 9 óra fele...

Ashley nem tud aludni. Inkább felébred és lemegy a többiekhez. Ők a nappaliban foglaltak helyet. Azon tanakodtak, hogy ki lehet az új szomszéd. Sarah tudta, de direkt nem mondta el nekik had legyen meglepetés. Ash-t pont az érdekelte, hogy ki az új szomszéd inkább fogta magát, felvette a fürdőruháját és a napszemüvegét és kiment. A fiúk közben megérkeztek, hogy segítsenek Hazza-nak a költözésben. Mindenki segített kivéve Niall. És olyan de ja vu érzése támadt.

-Niall!! Nem hogy segítenél. Hamarább végeznénk - mérgelődött Liam.

-Niall megint azt csinálja, mint amikor a Nickelodeon-dal megszívattunk titeket - mondta nevetve Zayn.

Mindegyikük nevetett, mert vissza emlékeztek arra a pillanatra https://www.youtube.com/watch?v=3zQAx9EgQCM . A szomszédból ki jön az egyikük és rájöttek, hogy az Ashley.

-Héé!! Ashley!! - kiabálta Zayn.

Ash mindenhova néz, hogy ki a fene kiabálja az ő nevét.

-Ashley, a szomszédból! - Tommo.

-Igen?? - kérdezte Ash és közelebb megy a kerítéshez.

A 1D is közelebb megy.

-Huu, de fáradt vagy. Valaki nem hagyott az este aludni?? - kérdezte Harry és Niall-re pillantott.

Még válaszolni se volt ideje Ash-nek, mert közbe vágott Lou.

-Amúgy meg ti jártok?? - Lou kíváncsiskodott.

-Nem! - vágta rá Ash.

Niall-nek eszébe jutott valami. A twitteren is több követője van, a rajongók azt írták neki, hogy szépek együtt és ez neki jól eset és ezt mondta:

-Ashley most már nem kell tagadnod - mosolyodik el Niall és átmászik a kerítésen, hogy megölelhesse Ash-t. 

Ashley csak néz, hogy mit akar ez? Mi ütött belé? Niall egy puszit nyomott a homlokára és a fülébe súgta:

-Majd mindent elmagyarázok. Te is jól jársz és én is. Játssz tovább.

A fiúk már nagyon várták, hogy Niall-nak legyen barátnője és végre teljesült. Niall úgy mondva elbúcsúzott Ash-től és megint súgott a fülébe:

-Ma érted jövök 19 óra fele és megbeszélünk mindent.

Ashley csak áll, mint egy szobor és azon gondolkodik " Nah mehetek fürödni * megszagolja magát ott ahol Niall megölelte* Hmmm de jó illata van. Azt hittem, hogy büdösebb... " Aztán elindult befelé, hogy elmondja a hírt.

-Te nem napozni indultál? - kérdezte Cata.

-De! Ezt látnotok kell kiköltözött a  szomszédba - mondta Ash.

Mindenki rohant az ablakhoz, de innen nem nagyon lehetett látni. Rohantak fel a lépcsőn, hogy az emeletről is megnézzék. És látják, hogy öt ismerős alak és nagyjából egyszerre esik le nekik, hogy ez a One Direction. Jillian nagyon örül neki, reménykedik, hogy Harry költözött ide vagy esetleg még jobb lenne, ha az összes tag. Jillian nem nagyon zavartatta magát.

-Sziasztok fiúk! - kiabálta az ablakból Jill.

A fiúk vissza integettek nekik.

-Biztos jó ötlet volt, hogy ide költöztél? - kérdezte Liam.

-Hidd el nekem megéri, hogy ilyen látvány fogad minden nap - mondta Hazza..

Sarah lépett ki az ajtón és feléjük vette az irányt.

-Hát én nem igazán hittem el, hogy tényleg igazat mondasz, de belátom tévedtem - mosolygott Harry-re Sarah.

-Kööhhmmm... Mi is itt vagyunk - mondta Tommo.

- aj bocsi srácok. Jó reggelt! - Sarah

Hazza közelebb lépett a kerítéshez, mert mondani akart  valamit Sarah-nak.

-Nincs kedved velem tölteni az estét holnap? - kérdi Harry.

-Jól hangzik! - mondta Sarah mosolyogva.

-Majd holnap beszéljük a részleteket - Harry

Sarah visszament a házba, Harry megy tovább pakolni..

Később....

19:27-kor csengetnek a lányokhoz, Jillian  nyitja ki.

-Niall! - kiabálja, majd megöleli. - Hát te? 

-Ashley? - kérdi Niall.

-Ashley! - kiabálja úgy hogy tőle hangzott az egész ház.

-Kuss te szőke! - jön le a lépcsőn Ashley. - Mit akarsz? Jah... - és Ash rá néz Niall-re.

-Jól van Jilli, kösz, hogy szóltál  most már menjél el! - mondta Ashley

-Indulhatunk? - Niall

-Persze - Ash.

Beültek a kocsiba és elindultak.

-Hova megyünk? - törte meg a csendet Ashley.

-Hozzám - mondta Niall.

-Hozzád? Nah és Lili? - kérdezte Ashley.

-Ne aggódj elintéztem - mondja mosolyogva Niall.

-Mit csináltál vele? Megölted? - mondta Ash viccelődve.

-Neeeeem. Megkértem Lilit, hogy aludjon Liam-nál, mert hozok egy csajt.....

-Okééé - mondta Ash.

Megérkeztek Niall-höz és bementek a házba. Leültek a nappaliba lévő kanapéra.

-Nah  szóval! Azt találtam ki, hogy volt ez az újságcikk rólunk és hogy ezzel én milyen jól jártam, mert több követőm lett twitteren és jöttek a szép üzenetek, hogy szép csajom van meg, hogy passzolunk egymáshoz. Ezért arra gondoltam, hogy mi lenne ha megjátszanánk hogy járunk. - vetette fel Niall az ötletet.

-Ez nekem miért jó? - kérdezte Ash.

-Kapnál ajándékokat, elvinnélek sok helyre meg egy kis pénzt is kapnál! - Niall

-Azt hiszed, hogy engem pénzért meglehet venni? - Ashley.

-Nem. Mit képzelsz te rólam, hisz annyira bunkó nem vagyok. Nah létszi - néz rá kölyök kutya szemekkel Niall.

Ashley belenéz a szemébe és elgondolkodik, hogy tényleg jól járna ezzel.

-Jól van belemegyek, de ki kell találni, hogy hogy jöttünk össze meg a többit. - monda Ashley.

-Hát igen az tuti kell. Majd felírjuk valahova a legfontosabb dolgokat, amit meg kell tanulni - mondta Niall.

-Megtanulni? - Ash.

-Igen az újságírók miatt meg az interjúk stb... - Niall

Hozta Niall a laptopot.

-Nah kezdjük a legfontosabbal. Hogy jöttünk össze! - Niall

Gondolkoznak és Ashley-nek eszébe jutott..

-Van egy ötletem. *széles mosoly* Te megszerezted Lili telefonjából a számomat és névtelenül küldözgettél sms-eket és hívtál, de egyszer lebuktattalak....

-Héééé! Én nem vagyok perverz, mint Harry! Ez nekem nem tetszik.Szerintem ez  legyen.........- Niall

-Ez jó lesz. - Ashley.

-Akkor ez meg van. Mikor volt az első csókunk? Szerintem a harmadik randinkon - Niall

-Nem, az elsőn. - Ashley.

-Én nem szeretek az első randin csókolózni - Niall

-Első lesz! - Ashley.

-Na jó engedek.. legyen a másodikon - Niall

-Nem akkor is első lesz. - Ash.

Niall érezte, hogy ebből vita lenne, ezért engedett neki az első randin volt. Megbeszélték a további részleteket, majd Niall haza vitte Ashley-t.

A kocsiban:

-Gondolkodtam, azon hogy mi legyen az első ajándék, amit tőlem kapsz majd - Niall

-És mire jutottál? - Ashley.

-Kapsz tőlem egy I love Niall-ös pólót- Niall

Ashley néz olyan tekintettel, hogy te hülye vagy?

-Miért ez nem jó? - Niall.

-Nem! Én nem fan vagyok, hogy ilyen pólókat hordjak. Inkább valami személyesebbet, mint például egy nyaklánc N betűs medállal vagy egy karkötő amibe bele van glavírozva valami vagy valami ilyesmi - Ashley.

-Ezek se rosszak. De a póló miért nem jó? - Niall

-Mert nem fogok olyan pólóba rohangálni - Ashley

-Jól van vettem a lapot - Niall.

Megérkeztek és Niall kirakta Ashley-t.

Címkék: 8. rész sztorii

A bejegyzés trackback címe:

https://carpe-diem.blog.hu/api/trackback/id/tr424845909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása